Välillä kyllä naurattaa nuo jutut.
Vuodatustopick.
-
maxima
-
Erño
-
hks
-
Erño
Viesti Kirjoittaja Erño »
Teidän mielessä ne kuvitelmat syntyyhks kirjoitti:Tissit on sanana sen verran feminiini että siitä tulee kyllä aivan väärä mielikuva.Erño kirjoitti:715517 on paljon helpompi ja nopeampi sanoa kuin tuo pitkä rökelmä, rintalihakset.
Pecseiksikin vois kutsua, mutta monikaan ei tajua mitä niillä tarkoitetaan
Mulle tissit on vaan tissit, ihan sama kumman sukupuolen. Hoopoilua omenamehussa saa syyttää tästäkin
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
hks
Viesti Kirjoittaja hks »
ei jumantsugga! ei miehillä ole tissejä!Erño kirjoitti:Teidän mielessä ne kuvitelmat syntyyhks kirjoitti:Tissit on sanana sen verran feminiini että siitä tulee kyllä aivan väärä mielikuva.Erño kirjoitti:715517 on paljon helpompi ja nopeampi sanoa kuin tuo pitkä rökelmä, rintalihakset.
Pecseiksikin vois kutsua, mutta monikaan ei tajua mitä niillä tarkoitetaan![]()
Mulle tissit on vaan tissit, ihan sama kumman sukupuolen. Hoopoilua omenamehussa saa syyttää tästäkin
-
Erño
Meinaakko, että miehillä on vain pelkät nännit?hks kirjoitti:ei jumantsugga! ei miehillä ole tissejä!Erño kirjoitti:Teidän mielessä ne kuvitelmat syntyyhks kirjoitti:Tissit on sanana sen verran feminiini että siitä tulee kyllä aivan väärä mielikuva.Erño kirjoitti:715517 on paljon helpompi ja nopeampi sanoa kuin tuo pitkä rökelmä, rintalihakset.
Pecseiksikin vois kutsua, mutta monikaan ei tajua mitä niillä tarkoitetaan![]()
Mulle tissit on vaan tissit, ihan sama kumman sukupuolen. Hoopoilua omenamehussa saa syyttää tästäkinnaisilla on
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
hks
Viesti Kirjoittaja hks »
Miehillä on rintalihakset ja nännit, manboobsit sit erikseenErño kirjoitti:Meinaakko, että miehillä on vain pelkät nännit?hks kirjoitti:ei jumantsugga! ei miehillä ole tissejä!Erño kirjoitti:Teidän mielessä ne kuvitelmat syntyyhks kirjoitti: Tissit on sanana sen verran feminiini että siitä tulee kyllä aivan väärä mielikuva.![]()
Mulle tissit on vaan tissit, ihan sama kumman sukupuolen. Hoopoilua omenamehussa saa syyttää tästäkinnaisilla on
![]()
-
Erño
Onhan naisillakin rintalihaksethks kirjoitti:Miehillä on rintalihakset ja nännit, manboobsit sit erikseenErño kirjoitti:Meinaakko, että miehillä on vain pelkät nännit?hks kirjoitti:ei jumantsugga! ei miehillä ole tissejä!Erño kirjoitti: Teidän mielessä ne kuvitelmat syntyy![]()
![]()
Njoo ehkä mulla on vaan liian tylsää töissä
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
hks
Viesti Kirjoittaja hks »
Joo on mutta naisilla on myös siinä rintalihaksen päällä sitä rasva tms. kudosta mitä miehillä ei ole, ei ne tissit pelkkää lihasta katos ole. ;-) nii ja onhan siellä ne maitorauhasetkin mitkä mahdollistaa imetyksen.Erño kirjoitti:Onhan naisillakin rintalihaksethks kirjoitti:Miehillä on rintalihakset ja nännit, manboobsit sit erikseenErño kirjoitti:Meinaakko, että miehillä on vain pelkät nännit?hks kirjoitti: ei jumantsugga! ei miehillä ole tissejä!naisilla on
![]()
Tissit siis.
Njoo ehkä mulla on vaan liian tylsää töissä
-
Anniel
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Saisinko valaistusta tuon numeroryppään syvemmästä olemuksesta, mie en ymmärrä vääntää siitä mitään ja oon sentään hyvä sananmuuntaja, en näemmä numeron...Erño kirjoitti:715517 on paljon helpompi ja nopeampi sanoa kuin tuo pitkä rökelmä, rintalihakset.
?
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Erño
-
Teppo Tulppu
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
7 muistuttaa teetä, 1 muistuttaa iitä, jätän harjoitustehtäväksi arvata mitä 5 muistuttaa.amanita kirjoitti:Saisinko valaistusta tuon numeroryppään syvemmästä olemuksesta, mie en ymmärrä vääntää siitä mitään ja oon sentään hyvä sananmuuntaja, en näemmä numeron...Erño kirjoitti:715517 on paljon helpompi ja nopeampi sanoa kuin tuo pitkä rökelmä, rintalihakset.
?
-
amanita
- Ylläpitäjä
Kuuluis kait olla tosi nolo!! Mut emmää oo. Mulle nummero on nummero ja hain jotain numerologiikkaa tosta. Voi halavattu! No kuljen nyt kummiskin edelleen pää pystyssä ja opettelen "katsomaan" numeroita ymmärryksen sijaan (mieslogiikka?)Teppo Tulppu kirjoitti:7 muistuttaa teetä, 1 muistuttaa iitä, jätän harjoitustehtäväksi arvata mitä 5 muistuttaa.amanita kirjoitti:Saisinko valaistusta tuon numeroryppään syvemmästä olemuksesta, mie en ymmärrä vääntää siitä mitään ja oon sentään hyvä sananmuuntaja, en näemmä numeron...Erño kirjoitti:715517 on paljon helpompi ja nopeampi sanoa kuin tuo pitkä rökelmä, rintalihakset.
?
-
Teppo Tulppu
Harjoitusta harjoitusta, kohta säkin olet n3rd. 8)amanita kirjoitti:Kuuluis kait olla tosi nolo!! Mut emmää oo. Mulle nummero on nummero ja hain jotain numerologiikkaa tosta. Voi halavattu! No kuljen nyt kummiskin edelleen pää pystyssä ja opettelen "katsomaan" numeroita.Teppo Tulppu kirjoitti:7 muistuttaa teetä, 1 muistuttaa iitä, jätän harjoitustehtäväksi arvata mitä 5 muistuttaa.amanita kirjoitti:Saisinko valaistusta tuon numeroryppään syvemmästä olemuksesta, mie en ymmärrä vääntää siitä mitään ja oon sentään hyvä sananmuuntaja, en näemmä numeron...Erño kirjoitti:715517 on paljon helpompi ja nopeampi sanoa kuin tuo pitkä rökelmä, rintalihakset.
?![]()
-
Lare
-
amanita
- Ylläpitäjä
Mää oon jo, nörde, specsinörde...:Teppo Tulppu kirjoitti: Harjoitusta harjoitusta, kohta säkin olet n3rd. 8)
amanita kirjoitti:....... Tuo ilmaisu rintojen "pecseistä" kyllä ansaitsee oikein tosi-iloisen ja hersyvän naurun. Oi mikä ihanan sopiva ilmaisu tietsikkafoorumilla!!!Erño kirjoitti:Höh onhan miehilläkin tissit? Pecsit siis. Eli tissilihakset.
Eikä tissejä pidä sensuroida, vai pitääkö? Amanitan neuvoja kaivataan taas![]()
![]()
-
Teppo Tulppu
-
amanita
- Ylläpitäjä
Eimuntartte koodata ulokkeitani....Teppo Tulppu kirjoitti:Mutta et ihan vielä 715517-nörde.amanita kirjoitti:Mää oon jo, nörde, specsinörde...:Teppo Tulppu kirjoitti: Harjoitusta harjoitusta, kohta säkin olet n3rd. 8)
-
Teppo Tulppu
Ei mekään sitten tehdä niin.amanita kirjoitti:Eimuntartte koodata ulokkeitani....Teppo Tulppu kirjoitti:Mutta et ihan vielä 715517-nörde.amanita kirjoitti:Mää oon jo, nörde, specsinörde...:Teppo Tulppu kirjoitti: Harjoitusta harjoitusta, kohta säkin olet n3rd. 8)
-
Erño
-
Teppo Tulppu
-
tsip
Viesti Kirjoittaja tsip »
Nyppii... eräs, joka ei taida ymmärtää, että minua ei _todellakaan_ kiinnosta hänen suhteensa, viikonlopun tekemiset tai tekemättä jättämiset. Eikä kaikkea tarvi kommentoida kaikkitietävästi IMO. Njoo, huono päivä mullakin. Mutta silti se on arsesta, emmä jaksa kuunnella. Eikö sitä voi olla muuta puhuttavaa??? Olen mielipiteeni niistä asioista ilmineerannut jo kertaalleen, eikö se jo riitä? Emmä halua ruveta miettimään, pitäisikö minun olla erilainen ja millainen se sitten olisi, mulla on ihan hyvä nyt. Pistää kyllä miettimään, onko minulla vai jollakulla muulla sisällyksetön elämä... Ja millaisilla sisälmyksillä sitä täyttää kun se on täyttä. Minä en tiedä, miten toinen kokee elämänsä ja kokemuksensa, voin vain verrata niitä omiin tuntemuksiini ja kokemuksiini, niiden kautta miettiä vaihtoehtoisia toimintatapoja. Tai jotain.
Ja juu, tämä vuodatus ei kohdistu millään tavalla kumppaniini vaan ihan ulkopuoliseen. Poikkeuksellista ehkä?
Täytyy laittaa tuulitunnelimoodi päälle: toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
-
amanita
- Ylläpitäjä
-
tsip
Viesti Kirjoittaja tsip »
Haaska?!?!? Haaska vain mutten onneks kuappinenamanita kirjoitti:Täytyy lohluttaa tsipiä hiukka. Kuule sinä se sitte oot haaska ihimine!!
PS. Uon ainakkii pualiks savolaanen... Ja siel Mikkeljin puales asunukkii täs elämäs, Kiuruveel, Vieremäl, Juval, Perunamaal ja Hirvensalmel ainaskii. Eik ou ies niin kaua taaksepäi. 8)
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka