Välillä kyllä naurattaa nuo jutut.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Erño »
Teidän mielessä ne kuvitelmat syntyyhks kirjoitti:Tissit on sanana sen verran feminiini että siitä tulee kyllä aivan väärä mielikuva.Erño kirjoitti:715517 on paljon helpompi ja nopeampi sanoa kuin tuo pitkä rökelmä, rintalihakset.
Pecseiksikin vois kutsua, mutta monikaan ei tajua mitä niillä tarkoitetaan
Viesti Kirjoittaja hks »
ei jumantsugga! ei miehillä ole tissejä!Erño kirjoitti:Teidän mielessä ne kuvitelmat syntyyhks kirjoitti:Tissit on sanana sen verran feminiini että siitä tulee kyllä aivan väärä mielikuva.Erño kirjoitti:715517 on paljon helpompi ja nopeampi sanoa kuin tuo pitkä rökelmä, rintalihakset.
Pecseiksikin vois kutsua, mutta monikaan ei tajua mitä niillä tarkoitetaan![]()
Mulle tissit on vaan tissit, ihan sama kumman sukupuolen. Hoopoilua omenamehussa saa syyttää tästäkin
Meinaakko, että miehillä on vain pelkät nännit?hks kirjoitti:ei jumantsugga! ei miehillä ole tissejä!Erño kirjoitti:Teidän mielessä ne kuvitelmat syntyyhks kirjoitti:Tissit on sanana sen verran feminiini että siitä tulee kyllä aivan väärä mielikuva.Erño kirjoitti:715517 on paljon helpompi ja nopeampi sanoa kuin tuo pitkä rökelmä, rintalihakset.
Pecseiksikin vois kutsua, mutta monikaan ei tajua mitä niillä tarkoitetaan![]()
Mulle tissit on vaan tissit, ihan sama kumman sukupuolen. Hoopoilua omenamehussa saa syyttää tästäkinnaisilla on
Viesti Kirjoittaja hks »
Miehillä on rintalihakset ja nännit, manboobsit sit erikseenErño kirjoitti:Meinaakko, että miehillä on vain pelkät nännit?hks kirjoitti:ei jumantsugga! ei miehillä ole tissejä!Erño kirjoitti:Teidän mielessä ne kuvitelmat syntyyhks kirjoitti: Tissit on sanana sen verran feminiini että siitä tulee kyllä aivan väärä mielikuva.![]()
Mulle tissit on vaan tissit, ihan sama kumman sukupuolen. Hoopoilua omenamehussa saa syyttää tästäkinnaisilla on
![]()
Onhan naisillakin rintalihaksethks kirjoitti:Miehillä on rintalihakset ja nännit, manboobsit sit erikseenErño kirjoitti:Meinaakko, että miehillä on vain pelkät nännit?hks kirjoitti:ei jumantsugga! ei miehillä ole tissejä!Erño kirjoitti: Teidän mielessä ne kuvitelmat syntyy![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja hks »
Joo on mutta naisilla on myös siinä rintalihaksen päällä sitä rasva tms. kudosta mitä miehillä ei ole, ei ne tissit pelkkää lihasta katos ole. ;-) nii ja onhan siellä ne maitorauhasetkin mitkä mahdollistaa imetyksen.Erño kirjoitti:Onhan naisillakin rintalihaksethks kirjoitti:Miehillä on rintalihakset ja nännit, manboobsit sit erikseenErño kirjoitti:Meinaakko, että miehillä on vain pelkät nännit?hks kirjoitti: ei jumantsugga! ei miehillä ole tissejä!naisilla on
![]()
Tissit siis.
Njoo ehkä mulla on vaan liian tylsää töissä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Saisinko valaistusta tuon numeroryppään syvemmästä olemuksesta, mie en ymmärrä vääntää siitä mitään ja oon sentään hyvä sananmuuntaja, en näemmä numeron...Erño kirjoitti:715517 on paljon helpompi ja nopeampi sanoa kuin tuo pitkä rökelmä, rintalihakset.
?
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
7 muistuttaa teetä, 1 muistuttaa iitä, jätän harjoitustehtäväksi arvata mitä 5 muistuttaa.amanita kirjoitti:Saisinko valaistusta tuon numeroryppään syvemmästä olemuksesta, mie en ymmärrä vääntää siitä mitään ja oon sentään hyvä sananmuuntaja, en näemmä numeron...Erño kirjoitti:715517 on paljon helpompi ja nopeampi sanoa kuin tuo pitkä rökelmä, rintalihakset.
?
Kuuluis kait olla tosi nolo!! Mut emmää oo. Mulle nummero on nummero ja hain jotain numerologiikkaa tosta. Voi halavattu! No kuljen nyt kummiskin edelleen pää pystyssä ja opettelen "katsomaan" numeroita ymmärryksen sijaan (mieslogiikka?)Teppo Tulppu kirjoitti:7 muistuttaa teetä, 1 muistuttaa iitä, jätän harjoitustehtäväksi arvata mitä 5 muistuttaa.amanita kirjoitti:Saisinko valaistusta tuon numeroryppään syvemmästä olemuksesta, mie en ymmärrä vääntää siitä mitään ja oon sentään hyvä sananmuuntaja, en näemmä numeron...Erño kirjoitti:715517 on paljon helpompi ja nopeampi sanoa kuin tuo pitkä rökelmä, rintalihakset.
?
Harjoitusta harjoitusta, kohta säkin olet n3rd. 8)amanita kirjoitti:Kuuluis kait olla tosi nolo!! Mut emmää oo. Mulle nummero on nummero ja hain jotain numerologiikkaa tosta. Voi halavattu! No kuljen nyt kummiskin edelleen pää pystyssä ja opettelen "katsomaan" numeroita.Teppo Tulppu kirjoitti:7 muistuttaa teetä, 1 muistuttaa iitä, jätän harjoitustehtäväksi arvata mitä 5 muistuttaa.amanita kirjoitti:Saisinko valaistusta tuon numeroryppään syvemmästä olemuksesta, mie en ymmärrä vääntää siitä mitään ja oon sentään hyvä sananmuuntaja, en näemmä numeron...Erño kirjoitti:715517 on paljon helpompi ja nopeampi sanoa kuin tuo pitkä rökelmä, rintalihakset.
?![]()
Mää oon jo, nörde, specsinörde...:Teppo Tulppu kirjoitti: Harjoitusta harjoitusta, kohta säkin olet n3rd. 8)
amanita kirjoitti:....... Tuo ilmaisu rintojen "pecseistä" kyllä ansaitsee oikein tosi-iloisen ja hersyvän naurun. Oi mikä ihanan sopiva ilmaisu tietsikkafoorumilla!!!Erño kirjoitti:Höh onhan miehilläkin tissit? Pecsit siis. Eli tissilihakset.
Eikä tissejä pidä sensuroida, vai pitääkö? Amanitan neuvoja kaivataan taas![]()
![]()
Eimuntartte koodata ulokkeitani....Teppo Tulppu kirjoitti:Mutta et ihan vielä 715517-nörde.amanita kirjoitti:Mää oon jo, nörde, specsinörde...:Teppo Tulppu kirjoitti: Harjoitusta harjoitusta, kohta säkin olet n3rd. 8)
Ei mekään sitten tehdä niin.amanita kirjoitti:Eimuntartte koodata ulokkeitani....Teppo Tulppu kirjoitti:Mutta et ihan vielä 715517-nörde.amanita kirjoitti:Mää oon jo, nörde, specsinörde...:Teppo Tulppu kirjoitti: Harjoitusta harjoitusta, kohta säkin olet n3rd. 8)
Viesti Kirjoittaja tsip »
Viesti Kirjoittaja tsip »
Haaska?!?!? Haaska vain mutten onneks kuappinenamanita kirjoitti:Täytyy lohluttaa tsipiä hiukka. Kuule sinä se sitte oot haaska ihimine!!