Jos siellä olisi F1 kisat nyt, niin sitten olisin kateellinenamanita kirjoitti:Nürburgring alle 9 minuutin...vieressä istujana. Uskomattomia autoja varikolla, AIVAN uskomattomia! Viperkin nähty luonnossa! Sanoin kuvaamaton paikka!
Moottoriöljy-, koskenkorva- ja maitorauhas-topic
- 
				ptkmit

Re: Moottoriöljy, koskenkorva ja maitorauhas -topic
Viesti Kirjoittaja ptkmit »
- 
				Maza

Viesti Kirjoittaja Maza »
Kyllä mä olen tästäkin huolimatta kateellinen.ptkmit kirjoitti:Jos siellä olisi F1 kisat nyt, niin sitten olisin kateellinenamanita kirjoitti:Nürburgring alle 9 minuutin...vieressä istujana. Uskomattomia autoja varikolla, AIVAN uskomattomia! Viperkin nähty luonnossa! Sanoin kuvaamaton paikka!
Noo, ajelin minäkin eilen Brabuksen virittämällä kaksipaikkaisella urheiluautolla.... Smart Roadsterilla.
- 
				amanita
														 - Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja amanita »
Erittäin vahvasti kilpaviritetyllä ja muunnellulla, lisäpalkein ja nelipistevöin ja ties millä varustellulla Porsche Turbo 944:lla. Noin 30 erilaista kulkuneuvoa tuli ohitettua, motskarit olivat kaikkein pelottavimmat kulkijat, niitä kerätään päivittäin lavettiauton kuljetettavaksi, ikävä kyllä. Tänään luultavasti tuli yksi tuonpuoleiseen siirtynyt hurjapää tilastoihin. Surullista!Maza kirjoitti:Kyllä mä olen tästäkin huolimatta kateellinen.ptkmit kirjoitti:Jos siellä olisi F1 kisat nyt, niin sitten olisin kateellinenamanita kirjoitti:Nürburgring alle 9 minuutin...vieressä istujana. Uskomattomia autoja varikolla, AIVAN uskomattomia! Viperkin nähty luonnossa! Sanoin kuvaamaton paikka!Millä autolla tuollaista kyytiä sait?
Noo, ajelin minäkin eilen Brabuksen virittämällä kaksipaikkaisella urheiluautolla.... Smart Roadsterilla.
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
- 
				webbuli

Viesti Kirjoittaja webbuli »
Väärä kulkupeli kokonaan. Harley-Davidson ja suorat putket on yhdistelmä, jolla tuon saa aikaiseksiEvilPet kirjoitti:Väärä auto, siinä kaikki!Pasteur kirjoitti:Näin on!Macco kirjoitti:Eivät päästä vääpeleitäkäänTunne on kyllä ainutlaatuinen. Varsinkin fyysinen
Kaasun polkeminen moottoritielläkin on pettymys, kun se ei aiheutakaan maan järinää, sulkijalihaksen veltostumista
ja loppuelämän kestävää tinnitystä.
- 
				webbuli

Seuraavana aamuna lähdin töihin 1585 kuutioisella yli 300 kiloa painavalla harrikallani....
Ainiin, pitikös tämän olla äijä-topic!??
- 
				EvilPet

Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Kyllä mä lähden liputtamaan 440 six-packin puolesta. Ei siinä paljon mopot säväytä kun on 500 - 600 kaakkia jalan alla alkaen 1000 rpm:stä... Ei se 3,5" putkisto myöskään paljon mitään vaimenna. Kun laskee tyhjäkäynnillä pikkukaduilla pysäköityjen autojen hälyt laukeaa... 7,2 litraa beibe. Siihen ei mopo pysty...webbuli kirjoitti:Väärä kulkupeli kokonaan. Harley-Davidson ja suorat putket on yhdistelmä, jolla tuon saa aikaiseksiEvilPet kirjoitti:Väärä auto, siinä kaikki!Pasteur kirjoitti: Näin on!Kaasun polkeminen moottoritielläkin on pettymys, kun se ei aiheutakaan maan järinää, sulkijalihaksen veltostumista
ja loppuelämän kestävää tinnitystä.
- 
				amanita
														 - Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja amanita »
Tämä ajo tapahtui 20,9 km pitkällä Nordschleifella. Itse F-1-radalla on vain kilpailuja, kulkuneuvojen sekasotkuja siellä ei harrasteta.ptkmit kirjoitti:Jos siellä olisi F1 kisat nyt, niin sitten olisin kateellinenamanita kirjoitti:Nürburgring alle 9 minuutin...vieressä istujana. Uskomattomia autoja varikolla, AIVAN uskomattomia! Viperkin nähty luonnossa! Sanoin kuvaamaton paikka!
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
- 
				webbuli

No aika lähelle kuitenkinEvilPet kirjoitti:Kyllä mä lähden liputtamaan 440 six-packin puolesta. Ei siinä paljon mopot säväytä kun on 500 - 600 kaakkia jalan alla alkaen 1000 rpm:stä... Ei se 3,5" putkisto myöskään paljon mitään vaimenna. Kun laskee tyhjäkäynnillä pikkukaduilla pysäköityjen autojen hälyt laukeaa... 7,2 litraa beibe. Siihen ei mopo pysty...webbuli kirjoitti: Väärä kulkupeli kokonaan. Harley-Davidson ja suorat putket on yhdistelmä, jolla tuon saa aikaiseksi
V8, 6 litraa, jne, ja ihan tehdastekoisena. Tuon voi sitten vaikka virittää halutessaan, jos ei tehot muuten riitä 8)
- 
				EvilPet

No joo kyllähän sitä aina haaveilla saa. Mä puhuin ihan realistisesta laitteesta jollaisella on itsekin tullut -90 luvulla köröteltyä...webbuli kirjoitti:No aika lähelle kuitenkinEvilPet kirjoitti:Kyllä mä lähden liputtamaan 440 six-packin puolesta. Ei siinä paljon mopot säväytä kun on 500 - 600 kaakkia jalan alla alkaen 1000 rpm:stä... Ei se 3,5" putkisto myöskään paljon mitään vaimenna. Kun laskee tyhjäkäynnillä pikkukaduilla pysäköityjen autojen hälyt laukeaa... 7,2 litraa beibe. Siihen ei mopo pysty...webbuli kirjoitti: Väärä kulkupeli kokonaan. Harley-Davidson ja suorat putket on yhdistelmä, jolla tuon saa aikaiseksihttp://www.bosshoss.net/view_bike.asp?x=BHC3LS2
V8, 6 litraa, jne, ja ihan tehdastekoisena. Tuon voi sitten vaikka virittää halutessaan, jos ei tehot muuten riitä 8)
Eikä toi mun nähdäkseni ole mikään H-D...
- 
				Jone

Viesti Kirjoittaja Jone »
b: nuo boss hoss fantasiat on asia erikseen mutta toki niistäkin voi haaveilla. Omalta osaa kerron tuohon litra/jyrinä osioon sen että omassa ajokissa on Mercedes-Benz V10 ja 18,4l tilavuudella. Toissa suvena meni putki poikki pakosarjan juuresta ja siihen meteliin ei riittänyt pelkkä hälyttimien laukaisu. Kyllä sai olla onnen kantama joka putken puolella käveli ja hengissä selvisi
- 
				webbuli

Miten niin realistisesta, ihan noita kaupassa myydään ja jotkut niillä jopa ajelee. H-D:stä ei sinänsä enää ollut puhekaan, kun itse sanoitEvilPet kirjoitti: No joo kyllähän sitä aina haaveilla saa. Mä puhuin ihan realistisesta laitteesta jollaisella on itsekin tullut -90 luvulla köröteltyä...
Eikä toi mun nähdäkseni ole mikään H-D...
ja siihen kategoriaan tuo H-B kai vielä lasketaanEvilPet kirjoitti:Siihen ei mopo pysty...
Itse en moisesta HossBossista haaveile, riittää tälle likalle ihan vaan tuo 1,6 litraa H-D:n paketissa
Nelipyöräisillekään ei hurjasti jaksa lämmetä, jollein formuloiden katsomista lasketa...
- 
				EvilPet

Realistisella meinasin lähinnä tuota hintapolitiikkaa... En tiedä mitä tuollainen maksaa, mutta veikkaisin että lottohommiksi meneewebbuli kirjoitti:Miten niin realistisesta, ihan noita kaupassa myydään ja jotkut niillä jopa ajelee. H-D:stä ei sinänsä enää ollut puhekaan, kun itse sanoitEvilPet kirjoitti: No joo kyllähän sitä aina haaveilla saa. Mä puhuin ihan realistisesta laitteesta jollaisella on itsekin tullut -90 luvulla köröteltyä...
Eikä toi mun nähdäkseni ole mikään H-D...ja siihen kategoriaan tuo H-B kai vielä lasketaanEvilPet kirjoitti:Siihen ei mopo pysty...![]()
- 
				Leader dog

Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Ja se on B-H.
Ja eikä oo pahan hintanenkaan:
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=362360
Tossa jotain ko. telineestä :
http://www.tmr-data.com/bosshoss/historia.htm
FC-pilviWeikot.
http://www.youtube.com/watch?v=D8Z1SYJ6Lbo
Malmin lentokentän puolesta; www.youtube.com/watch?v=ytaCH19R1cY
- 
				Lihapipo

Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
http://en.wikipedia.org/wiki/Dodge_Tomahawk
Hätätapauksessa kelpaa tämäkin:
http://www.gizmag.com/go/6762/
Kun en nyt millään löydä juttua siitä pyörästä, johon setä oli asentanut kaksi pikkulohkokasia peräkkäin, niin jääköön tuo kolmas palkinto jakamatta.
Kyllä mää sanoisin kumminkin, että kun käydään yön pimeinä hetkinä lainaamassa Jonen kulkineesta voimanlähdettä, ja asennetaan se Honda Monkeyn runkoon, niin siinä sitä olisi menopeli. Myllyn kylkeen vielä jokaiselle pyttyparille lisähyrskytin, ja päälle toki roots avittamaan alakierroksia. Pitäisi kylläkin palkata neljästä kuuteen lyhytkasvuista sirkusalan ammattilaista kaatamaan riisseliä ämpäreillä koneeseen, mutta eiköhän tämän sortin ongelmat saada ratkaistua, kunhan olutta on tarpeeksi.
- 
				Akseli Kartaani

Viesti Kirjoittaja Akseli Kartaani »
- 
				Pasteur

Viesti Kirjoittaja Pasteur »
- 
				matteus/2

Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
UAZ Cabriolet on ihan kiva, mutta tässä MAZ:issa onkin lisävarusteena mannertenvälinen risteilyohjus:Pasteur kirjoitti:PV:ltä Uotsi alle ja ongelmat ratkeavat!Siinä on auto, jolla kehtaisin viittäkymppiä körötelläkin hymyillen!

Tommosta ku pääsis polkeen...
- 
				EJMV

Viesti Kirjoittaja EJMV »
Eipä tartte kuunnella repsikan räpätystä ajotavoista.matteus/2 kirjoitti:UAZ Cabriolet on ihan kiva, mutta tässä MAZ:issa onkin lisävarusteena mannertenvälinen risteilyohjus:Pasteur kirjoitti:PV:ltä Uotsi alle ja ongelmat ratkeavat!Siinä on auto, jolla kehtaisin viittäkymppiä körötelläkin hymyillen!
Tommosta ku pääsis polkeen...
- 
				Pasteur

- 
				Jone

Viesti Kirjoittaja Jone »
- 
				Pasteur

- 
				Macco

Viesti Kirjoittaja Macco »
matteus/2 kirjoitti:Tommosta ku pääsis polkeen...

- 
				Leader dog

Viesti Kirjoittaja Leader dog »
FC-pilviWeikot.
http://www.youtube.com/watch?v=D8Z1SYJ6Lbo
Malmin lentokentän puolesta; www.youtube.com/watch?v=ytaCH19R1cY
- 
				matteus/2

Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Mä kävin äsken salilla pumppaamassa rautaa, kotimatkalla poikkesin Lidlistä sahapukin jotta pääsee taas lauantaina pokasahalla vetään pölliä pienemmäksi. Nii ja eilen olin krapulassa.
- 
				Maza

Viesti Kirjoittaja Maza »
- Yleiset aiheet
 - ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
 - ↳ Käyttöjärjestelmät
 - ↳ Ohjelmat
 - ↳ Yleiskeskustelu
 - Mac ja oheislaitteet
 - ↳ Yleiskeskustelu laitteista
 - ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
 - ↳ iMac
 - ↳ Mac mini
 - ↳ Mac Pro ja Mac Studio
 - ↳ Ongelmia Macin kanssa?
 - iPhone, iPad ja Apple Watch
 - ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
 - ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
 - ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
 - Huviksi ja hyödyksi
 - ↳ Off-topic
 - ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
 - ↳ Audio ja musiikki
 - ↳ Video, televisio ja elokuvat
 - ↳ Pelit ja pelaaminen
 - ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
 - ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
 - ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
 - ↳ Retronurkka
 - ↳ Foorumin ylläpito
 - Kauppapaikka