Jos siellä olisi F1 kisat nyt, niin sitten olisin kateellinenamanita kirjoitti:Nürburgring alle 9 minuutin...vieressä istujana. Uskomattomia autoja varikolla, AIVAN uskomattomia! Viperkin nähty luonnossa! Sanoin kuvaamaton paikka!

Viesti Kirjoittaja ptkmit »
Jos siellä olisi F1 kisat nyt, niin sitten olisin kateellinenamanita kirjoitti:Nürburgring alle 9 minuutin...vieressä istujana. Uskomattomia autoja varikolla, AIVAN uskomattomia! Viperkin nähty luonnossa! Sanoin kuvaamaton paikka!
Viesti Kirjoittaja Maza »
Kyllä mä olen tästäkin huolimatta kateellinen.ptkmit kirjoitti:Jos siellä olisi F1 kisat nyt, niin sitten olisin kateellinenamanita kirjoitti:Nürburgring alle 9 minuutin...vieressä istujana. Uskomattomia autoja varikolla, AIVAN uskomattomia! Viperkin nähty luonnossa! Sanoin kuvaamaton paikka!
Viesti Kirjoittaja amanita »
Erittäin vahvasti kilpaviritetyllä ja muunnellulla, lisäpalkein ja nelipistevöin ja ties millä varustellulla Porsche Turbo 944:lla. Noin 30 erilaista kulkuneuvoa tuli ohitettua, motskarit olivat kaikkein pelottavimmat kulkijat, niitä kerätään päivittäin lavettiauton kuljetettavaksi, ikävä kyllä. Tänään luultavasti tuli yksi tuonpuoleiseen siirtynyt hurjapää tilastoihin. Surullista!Maza kirjoitti:Kyllä mä olen tästäkin huolimatta kateellinen.ptkmit kirjoitti:Jos siellä olisi F1 kisat nyt, niin sitten olisin kateellinenamanita kirjoitti:Nürburgring alle 9 minuutin...vieressä istujana. Uskomattomia autoja varikolla, AIVAN uskomattomia! Viperkin nähty luonnossa! Sanoin kuvaamaton paikka!Millä autolla tuollaista kyytiä sait?
Noo, ajelin minäkin eilen Brabuksen virittämällä kaksipaikkaisella urheiluautolla.... Smart Roadsterilla.
Viesti Kirjoittaja webbuli »
Väärä kulkupeli kokonaan. Harley-Davidson ja suorat putket on yhdistelmä, jolla tuon saa aikaiseksiEvilPet kirjoitti:Väärä auto, siinä kaikki!Pasteur kirjoitti:Näin on!Macco kirjoitti:Eivät päästä vääpeleitäkäänTunne on kyllä ainutlaatuinen. Varsinkin fyysinen
Kaasun polkeminen moottoritielläkin on pettymys, kun se ei aiheutakaan maan järinää, sulkijalihaksen veltostumista
ja loppuelämän kestävää tinnitystä.
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Kyllä mä lähden liputtamaan 440 six-packin puolesta. Ei siinä paljon mopot säväytä kun on 500 - 600 kaakkia jalan alla alkaen 1000 rpm:stä... Ei se 3,5" putkisto myöskään paljon mitään vaimenna. Kun laskee tyhjäkäynnillä pikkukaduilla pysäköityjen autojen hälyt laukeaa... 7,2 litraa beibe. Siihen ei mopo pysty...webbuli kirjoitti:Väärä kulkupeli kokonaan. Harley-Davidson ja suorat putket on yhdistelmä, jolla tuon saa aikaiseksiEvilPet kirjoitti:Väärä auto, siinä kaikki!Pasteur kirjoitti: Näin on!Kaasun polkeminen moottoritielläkin on pettymys, kun se ei aiheutakaan maan järinää, sulkijalihaksen veltostumista
ja loppuelämän kestävää tinnitystä.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Tämä ajo tapahtui 20,9 km pitkällä Nordschleifella. Itse F-1-radalla on vain kilpailuja, kulkuneuvojen sekasotkuja siellä ei harrasteta.ptkmit kirjoitti:Jos siellä olisi F1 kisat nyt, niin sitten olisin kateellinenamanita kirjoitti:Nürburgring alle 9 minuutin...vieressä istujana. Uskomattomia autoja varikolla, AIVAN uskomattomia! Viperkin nähty luonnossa! Sanoin kuvaamaton paikka!
No aika lähelle kuitenkinEvilPet kirjoitti:Kyllä mä lähden liputtamaan 440 six-packin puolesta. Ei siinä paljon mopot säväytä kun on 500 - 600 kaakkia jalan alla alkaen 1000 rpm:stä... Ei se 3,5" putkisto myöskään paljon mitään vaimenna. Kun laskee tyhjäkäynnillä pikkukaduilla pysäköityjen autojen hälyt laukeaa... 7,2 litraa beibe. Siihen ei mopo pysty...webbuli kirjoitti: Väärä kulkupeli kokonaan. Harley-Davidson ja suorat putket on yhdistelmä, jolla tuon saa aikaiseksi
No joo kyllähän sitä aina haaveilla saa. Mä puhuin ihan realistisesta laitteesta jollaisella on itsekin tullut -90 luvulla köröteltyä...webbuli kirjoitti:No aika lähelle kuitenkinEvilPet kirjoitti:Kyllä mä lähden liputtamaan 440 six-packin puolesta. Ei siinä paljon mopot säväytä kun on 500 - 600 kaakkia jalan alla alkaen 1000 rpm:stä... Ei se 3,5" putkisto myöskään paljon mitään vaimenna. Kun laskee tyhjäkäynnillä pikkukaduilla pysäköityjen autojen hälyt laukeaa... 7,2 litraa beibe. Siihen ei mopo pysty...webbuli kirjoitti: Väärä kulkupeli kokonaan. Harley-Davidson ja suorat putket on yhdistelmä, jolla tuon saa aikaiseksihttp://www.bosshoss.net/view_bike.asp?x=BHC3LS2
V8, 6 litraa, jne, ja ihan tehdastekoisena. Tuon voi sitten vaikka virittää halutessaan, jos ei tehot muuten riitä 8)
Viesti Kirjoittaja Jone »
Miten niin realistisesta, ihan noita kaupassa myydään ja jotkut niillä jopa ajelee. H-D:stä ei sinänsä enää ollut puhekaan, kun itse sanoitEvilPet kirjoitti: No joo kyllähän sitä aina haaveilla saa. Mä puhuin ihan realistisesta laitteesta jollaisella on itsekin tullut -90 luvulla köröteltyä...
Eikä toi mun nähdäkseni ole mikään H-D...
ja siihen kategoriaan tuo H-B kai vielä lasketaanEvilPet kirjoitti:Siihen ei mopo pysty...
Realistisella meinasin lähinnä tuota hintapolitiikkaa... En tiedä mitä tuollainen maksaa, mutta veikkaisin että lottohommiksi meneewebbuli kirjoitti:Miten niin realistisesta, ihan noita kaupassa myydään ja jotkut niillä jopa ajelee. H-D:stä ei sinänsä enää ollut puhekaan, kun itse sanoitEvilPet kirjoitti: No joo kyllähän sitä aina haaveilla saa. Mä puhuin ihan realistisesta laitteesta jollaisella on itsekin tullut -90 luvulla köröteltyä...
Eikä toi mun nähdäkseni ole mikään H-D...ja siihen kategoriaan tuo H-B kai vielä lasketaanEvilPet kirjoitti:Siihen ei mopo pysty...![]()
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja Akseli Kartaani »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
UAZ Cabriolet on ihan kiva, mutta tässä MAZ:issa onkin lisävarusteena mannertenvälinen risteilyohjus:Pasteur kirjoitti:PV:ltä Uotsi alle ja ongelmat ratkeavat!Siinä on auto, jolla kehtaisin viittäkymppiä körötelläkin hymyillen!
Viesti Kirjoittaja EJMV »
Eipä tartte kuunnella repsikan räpätystä ajotavoista.matteus/2 kirjoitti:UAZ Cabriolet on ihan kiva, mutta tässä MAZ:issa onkin lisävarusteena mannertenvälinen risteilyohjus:Pasteur kirjoitti:PV:ltä Uotsi alle ja ongelmat ratkeavat!Siinä on auto, jolla kehtaisin viittäkymppiä körötelläkin hymyillen!
Tommosta ku pääsis polkeen...
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja Macco »
matteus/2 kirjoitti:Tommosta ku pääsis polkeen...
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Viesti Kirjoittaja Maza »