Niin, mulle kanssa!Antiwäkki kirjoitti:Eikö kellää Homppulaisella ole ylimääräistä Androidia?
Vuodatustopic 2
-
vinouma
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja vinouma »
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Poltin kerran pään, kun otin pizzan uunista, se kuuma höyry tunki sieltä uunista ulos ja naamani oli tietysti sen kulkureitillä. Oli ihan kivaa.richidi kirjoitti:Ne pizzat on petollisia. Kerrankin muistan kun sellainen luiskahti lautaselta jääkaapin taakse, kun yritti ritilältä liu'uttaa. Onneks ei ollut minun…
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Maza
Viesti Kirjoittaja Maza »
Mä meinasin kerran polttaa pääni Antonovin APU-moottorin tulilieskassa.hatey kirjoitti:Poltin kerran pään, kun otin pizzan uunista, se kuuma höyry tunki sieltä uunista ulos ja naamani oli tietysti sen kulkureitillä. Oli ihan kivaa.
-
hatey
-
Citruuna
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Ja kostoksi uunille houkuttelit panssarivaunun asumaan sinnehatey kirjoitti:Poltin kerran pään, kun otin pizzan uunista, se kuuma höyry tunki sieltä uunista ulos ja naamani oli tietysti sen kulkureitillä. Oli ihan kivaa.richidi kirjoitti:Ne pizzat on petollisia. Kerrankin muistan kun sellainen luiskahti lautaselta jääkaapin taakse, kun yritti ritilältä liu'uttaa. Onneks ei ollut minun…
-
Macco
Viesti Kirjoittaja Macco »
Juuri sitä ennen tykkäsit väreistä, auringosta, lämmöstä, ihmisten läheisyydestä, seksistä, alastomista ihmisistä, hiestä, ja luonteenlaatusi oli tasainen?hatey kirjoitti:Joskus DC-9-51 OH-LYR löi minua päähän, niin että kaaduin platalle: Kävelin päin rullaavaa konetta, kone oli kovempi kuin pääni. Muilla ihmisillä oli hauskaa, minulla ei, koska päähäni sattui ja vaatteeni likaantuivat, kun kaaduin asvaltille selälleni.
-
hatey
Eikun se taisi olla juuri ennenkuin sain kolmen viikon saikun loukattuani selkäni, kun autoin liikuntarajoitteista aasiakasta 757:n ikkunapaikalle. Sain niin hyviä mömmöjä Airportin Mehiläisestä. Vai oliko se sittenkin tuo pään kolautus... ei voi muistaa... hmm... eikun siis..Nyt minulle taidetaan muuten vinoilla.Macco kirjoitti:Juuri sitä ennen tykkäsit väreistä, auringosta, lämmöstä, ihmisten läheisyydestä, seksistä, alastomista ihmisistä, hiestä, ja luonteenlaatusi oli tasainen?hatey kirjoitti:Joskus DC-9-51 OH-LYR löi minua päähän, niin että kaaduin platalle: Kävelin päin rullaavaa konetta, kone oli kovempi kuin pääni. Muilla ihmisillä oli hauskaa, minulla ei, koska päähäni sattui ja vaatteeni likaantuivat, kun kaaduin asvaltille selälleni.
-
hatey
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
-
iPadi
Viesti Kirjoittaja iPadi »
-
hatey
Sain juuri kuulla että olen töissä oman osa-alueeni kalusto- ja palveluvastaava. En välttämättä pidä ajatuksesta, en laisinkaan.
Itse itseäni lohduttaen, alan viilaamaan kynsiäni.
-
Citruuna
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
hmm -no toisaalta, olen oman osastoni tietoturvavastaava...
-
hatey
Ennen riitti että patsasteli ja hymyili, nyt pitää myös pyöritellä papereita ja tehdä jotain ajatustyötä.
-
M.P.T
Itse vastaan työnlaadusta ja muiden mokat pitää minun huomata. Vaikka en aivoja hommissa tarvitse niin silti se on stressaavaa. Kädet toimii automaattisesti ja kotia mennessäkin silmät tarkistaa poukkeavuuksia. Pitäisi taas lähteä katsomaan mitä muut on tehneet ja korjata tarvittaessa virheet. Olisi paljon kannettavaa maasta telineille myös. Olisi kivaa saada istua päivästä toiseen. Seisominen ärsyttää. Jännää, että käsi oppii huomaamaan pienen eron mitassa ja painossa.Citruuna kirjoitti:^ Hihihii, palveluvastaava....
hmm -no toisaalta, olen oman osastoni tietoturvavastaava...
-
arttula
Viesti Kirjoittaja arttula »
Minulla onneksi ei ole mitään vastuuta töissäni. Hirveetä, jos olisi !hatey kirjoitti:Voihan vihtori.![]()
Sain juuri kuulla että olen töissä oman osa-alueeni kalusto- ja palveluvastaava. En välttämättä pidä ajatuksesta, en laisinkaan.![]()
Itse itseäni lohduttaen, alan viilaamaan kynsiäni.
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Olen aivan jäässä! Ulkona lämpöä enää 22c! Tuskin selviän tästä ilman apua! Missä viipyy pelastushelikopteri ja pudotettava pelastuspakkaus? Tuokaa turkishaalarini, lämmitettävät hanskat ja takki, tynnyrillinen kuumaa juotavaa!
Vaikka mitä sen on väliä, selviänkö nyt tai en? Ei kai elämä voi pidempään jatkua tässä hyytävässä kylmyydessä missään tapauksessa...
-
M.P.T
Kävin myös kauppareissulla, mutta jokaisesta ketjusta on tarvitsemani autotarvike loppu ja näin joudun maksamaan sitten huollossa 5€ enemmän. Miksihän missään kaupassa ei toimi tuo tavaroiden vyörytys ja jäljellä olevan määrän tarkistus. Suosikki asentajakin on nyt lomilla, että sitä alennusta ei tule tippumaan kuitenkaan. Nykyään suoranaista varkautta tunnutaan harrastettavan ja ihmiset laitetaan maksamaan. Miten nykyään voi edes säästää kun kaupoista on aina kaikki loppu ja sieltä missä löytyy niin hinnat on sitä luokkaa, etten ihmettele yhtään. Tokmanni muka halpa kauppa? Anna minun nauraa. Autotarvikeliikkeet yms omaavat tyhjät hyllyt tarvitsemani tuotteen kohdalla. En todellakaan ala maksamaan noin 11€ litralta.
-
Antiwäkki
Viesti Kirjoittaja Antiwäkki »
-
Anghorn
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Mutta eikö se ole enemmänkin hehkutus kuin vuodatus?Antiwäkki kirjoitti:Huh. Taisi iPhone alkaa taas wörkkimään, kun Redsn0w:in kautta custom firmis
-
Antiwäkki
Oho.. Mun piti lainata aikaisempia kirjoituksia mitä tähä topiciin olin kirjoittanu..Anghorn kirjoitti:Mutta eikö se ole enemmänkin hehkutus kuin vuodatus?Antiwäkki kirjoitti:Huh. Taisi iPhone alkaa taas wörkkimään, kun Redsn0w:in kautta custom firmis
-
Antiwäkki
-
hatey
-
Anghorn
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
No nyt on ainakin ihan oikeassa paikassa. 8)Antiwäkki kirjoitti:JUMAVITAHeittää silti edelleen tota iTunesin ja usb-piuhan kuvaa näyttöön
-
Kain
Viesti Kirjoittaja Kain »
-
Macco
Viesti Kirjoittaja Macco »
Yhdistit ulkohuussin viemäriin?Kain kirjoitti:Tekis mieli mennä ulos testaamaan uutta putkea, mutta on niin paljon tekemistä, etten jouda.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka