Niin, mulle kanssa!Antiwäkki kirjoitti:Eikö kellää Homppulaisella ole ylimääräistä Androidia?
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Niin, mulle kanssa!Antiwäkki kirjoitti:Eikö kellää Homppulaisella ole ylimääräistä Androidia?
Viesti Kirjoittaja hatey »
Poltin kerran pään, kun otin pizzan uunista, se kuuma höyry tunki sieltä uunista ulos ja naamani oli tietysti sen kulkureitillä. Oli ihan kivaa.richidi kirjoitti:Ne pizzat on petollisia. Kerrankin muistan kun sellainen luiskahti lautaselta jääkaapin taakse, kun yritti ritilältä liu'uttaa. Onneks ei ollut minun…
Viesti Kirjoittaja Maza »
Mä meinasin kerran polttaa pääni Antonovin APU-moottorin tulilieskassa.hatey kirjoitti:Poltin kerran pään, kun otin pizzan uunista, se kuuma höyry tunki sieltä uunista ulos ja naamani oli tietysti sen kulkureitillä. Oli ihan kivaa.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Ja kostoksi uunille houkuttelit panssarivaunun asumaan sinnehatey kirjoitti:Poltin kerran pään, kun otin pizzan uunista, se kuuma höyry tunki sieltä uunista ulos ja naamani oli tietysti sen kulkureitillä. Oli ihan kivaa.richidi kirjoitti:Ne pizzat on petollisia. Kerrankin muistan kun sellainen luiskahti lautaselta jääkaapin taakse, kun yritti ritilältä liu'uttaa. Onneks ei ollut minun…
Viesti Kirjoittaja Macco »
Juuri sitä ennen tykkäsit väreistä, auringosta, lämmöstä, ihmisten läheisyydestä, seksistä, alastomista ihmisistä, hiestä, ja luonteenlaatusi oli tasainen?hatey kirjoitti:Joskus DC-9-51 OH-LYR löi minua päähän, niin että kaaduin platalle: Kävelin päin rullaavaa konetta, kone oli kovempi kuin pääni. Muilla ihmisillä oli hauskaa, minulla ei, koska päähäni sattui ja vaatteeni likaantuivat, kun kaaduin asvaltille selälleni.
Eikun se taisi olla juuri ennenkuin sain kolmen viikon saikun loukattuani selkäni, kun autoin liikuntarajoitteista aasiakasta 757:n ikkunapaikalle. Sain niin hyviä mömmöjä Airportin Mehiläisestä. Vai oliko se sittenkin tuo pään kolautus... ei voi muistaa... hmm... eikun siis..Nyt minulle taidetaan muuten vinoilla.Macco kirjoitti:Juuri sitä ennen tykkäsit väreistä, auringosta, lämmöstä, ihmisten läheisyydestä, seksistä, alastomista ihmisistä, hiestä, ja luonteenlaatusi oli tasainen?hatey kirjoitti:Joskus DC-9-51 OH-LYR löi minua päähän, niin että kaaduin platalle: Kävelin päin rullaavaa konetta, kone oli kovempi kuin pääni. Muilla ihmisillä oli hauskaa, minulla ei, koska päähäni sattui ja vaatteeni likaantuivat, kun kaaduin asvaltille selälleni.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Itse vastaan työnlaadusta ja muiden mokat pitää minun huomata. Vaikka en aivoja hommissa tarvitse niin silti se on stressaavaa. Kädet toimii automaattisesti ja kotia mennessäkin silmät tarkistaa poukkeavuuksia. Pitäisi taas lähteä katsomaan mitä muut on tehneet ja korjata tarvittaessa virheet. Olisi paljon kannettavaa maasta telineille myös. Olisi kivaa saada istua päivästä toiseen. Seisominen ärsyttää. Jännää, että käsi oppii huomaamaan pienen eron mitassa ja painossa.Citruuna kirjoitti:^ Hihihii, palveluvastaava....
hmm -no toisaalta, olen oman osastoni tietoturvavastaava...
Viesti Kirjoittaja arttula »
Minulla onneksi ei ole mitään vastuuta töissäni. Hirveetä, jos olisi !hatey kirjoitti:Voihan vihtori.![]()
Sain juuri kuulla että olen töissä oman osa-alueeni kalusto- ja palveluvastaava. En välttämättä pidä ajatuksesta, en laisinkaan.![]()
Itse itseäni lohduttaen, alan viilaamaan kynsiäni.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Antiwäkki »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Mutta eikö se ole enemmänkin hehkutus kuin vuodatus?Antiwäkki kirjoitti:Huh. Taisi iPhone alkaa taas wörkkimään, kun Redsn0w:in kautta custom firmis
Oho.. Mun piti lainata aikaisempia kirjoituksia mitä tähä topiciin olin kirjoittanu..Anghorn kirjoitti:Mutta eikö se ole enemmänkin hehkutus kuin vuodatus?Antiwäkki kirjoitti:Huh. Taisi iPhone alkaa taas wörkkimään, kun Redsn0w:in kautta custom firmis
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
No nyt on ainakin ihan oikeassa paikassa. 8)Antiwäkki kirjoitti:JUMAVITAHeittää silti edelleen tota iTunesin ja usb-piuhan kuvaa näyttöön
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Yhdistit ulkohuussin viemäriin?Kain kirjoitti:Tekis mieli mennä ulos testaamaan uutta putkea, mutta on niin paljon tekemistä, etten jouda.