Vuodatustopic 2
-
arttula
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja arttula »
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Jamac
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Hmmm... Joku avasi tulen kohti helikopteriaiMies kirjoitti:Joku maanalaisen paikan sinivalkoinen vispilä lensi tässä tontin päällä ja välittömässä läheisyydessä ainakin 10 minuuttia, häiriten kohtuullisesti takapihalla tapahtumaa ilma-ammuntaa.
Pitää ilmeisesti vähän harjoitella, kun en saanut itkoa tuliasemiin tuona aikana.
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Onko tuo Heliwestin SE-HNO ? Niin pieni kuvajainen ettei oikein erota...thoug kirjoitti:Tässä 'parempi'
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
iMies
Viesti Kirjoittaja iMies »
Joku SE-alkuinen se oli, ja saattoi hyvin olla MD500.
-
thoug
Viesti Kirjoittaja thoug »
Vaikea mennä sanomaan, alkuperäisessä kuvassa kopteri oli vain kärpäsenläjä. Mutta omin silmin olin havatsevani siinä jonkinmoiset ehkäpä kamerayksiköt. Oma veikkaus tuon toiminnasta on nimittäin että se on jonkin karttapalvelun kuvaajakopteri, kun teki tuossa muutaman täsmä pyörähdyksen kattaen lähes koko asuinseudun.hatey kirjoitti:Onko tuo Heliwestin SE-HNO ? Niin pieni kuvajainen ettei oikein erota...thoug kirjoitti:Tässä 'parempi'
Nikon D500, Nikkoreita +
-
Tauvo
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Ollessani joskus parikymmentä vuotta sitten kesätöissä vanhainkodissa, oli siellä eräs hassu tyyppi, joka tapasi nimittää asukkaita samalla sanalla.arttula kirjoitti:Paarmat !!!![]()
![]()
![]()
-
hatey
Sitten taisi olla kyseinen värkki, taitaa olla nyt kameravarustuksessa:thoug kirjoitti:Vaikea mennä sanomaan, alkuperäisessä kuvassa kopteri oli vain kärpäsenläjä. Mutta omin silmin olin havatsevani siinä jonkinmoiset ehkäpä kamerayksiköt. Oma veikkaus tuon toiminnasta on nimittäin että se on jonkin karttapalvelun kuvaajakopteri, kun teki tuossa muutaman täsmä pyörähdyksen kattaen lähes koko asuinseudun.hatey kirjoitti:Onko tuo Heliwestin SE-HNO ? Niin pieni kuvajainen ettei oikein erota...thoug kirjoitti:Tässä 'parempi'
http://shl.fi/wp-content/uploads/2012/06/kopteri.jpg
-
darthmother
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Siksi kannattaa vetää kunnon känni, kontatessa neljällä raajalla on tukevampi kulkea ja olo on maanläheisempi.Jamac kirjoitti:Pohja on saavutettu silloin kun huomaat seisovasi jaloillasi. Loppupeleissä paljon kivempi olotila kun olla vapaassa leijunnassa suuntaan jota ei itse tiedä tai näe. Ikävintä lienee leijua tyhjän varassa ylöspäin, koska silloin matka omille jaloille on pidempi.
-
thoug
Ehkäpä, samanmoinen möltti pohjassa...hatey kirjoitti: Sitten taisi olla kyseinen värkki, taitaa olla nyt kameravarustuksessa:
http://shl.fi/wp-content/uploads/2012/06/kopteri.jpg
Tuosta laittamastani ensimäisestä kuvasta näkyy itseasiassa pohjassa tuollainen tunnus SE-JVI ehkäpä? klikkaa sitä suuremmaksi ehkä osaat tulkita tarkemmin.
Nikon D500, Nikkoreita +
-
tuomaril
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Olen Juvanmalmilla ja ulkona sataa! Olen jumissa täällä! Enhän minä voi sateessa ajaa kun on iPhone mukana!!!
-
K_Kolja
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
mutta ehkä siksi olen satunnaisesti
ihan siedettävä ihminen.
-Jarkko Martikainen
-
Tauvo
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Mikset voisi? Aja sillä saakutti skootterillasi.tuomaril kirjoitti:Arg!!!
Olen Juvanmalmilla ja ulkona sataa! Olen jumissa täällä! Enhän minä voi sateessa ajaa kun on iPhone mukana!!!
Edit: Minulla ei ole suojakuoria tai mitään vesitiiviitä härpäkkeitä edes lenkillä puhelimessani. Ei se siitä hajoa, ellei sitä heittele maahan.
-
thoug
Laita sinne penkin alle?tuomaril kirjoitti:Arg!!!
Nikon D500, Nikkoreita +
-
tuomaril
Hyvä idea! 8) Kiitän!thoug kirjoitti:Laita sinne penkin alle?tuomaril kirjoitti:Arg!!!
-
hatey
Ilmailumääräysten mukaan helikopterilla matalalla lentäminen esm ilmakuvaustarkoituksessa ei voi häiritä, ja viranomaisen sanaan meidän on luottaminen.iMies kirjoitti:Joku maanalaisen paikan sinivalkoinen vispilä lensi tässä tontin päällä ja välittömässä läheisyydessä ainakin 10 minuuttia, häiriten kohtuullisesti takapihalla tapahtumaa ilma-ammuntaa.
Pitää ilmeisesti vähän harjoitella, kun en saanut itkoa tuliasemiin tuona aikana.
OPS M4-4
3.1.1.2 Ilmakuvauslennoilla ja lämpökuvauslennoilla saadaan minimilentokorkeuksia alittaa lentotoiminnanjohtajan toimeksiannon
perusteella hänen ohjeitaan noudattaen ja
lentotyöohjeiden tai mahdollisen toimintakä-
sikirjan mukaisesti. Pienimmät sallitut lentokorkeudet ovat tällöin seuraavat:
a) Helsingin melunvaimennusalueella 150
metriä (500 jalkaa) esteistä.
b) Muiden asutuskeskusten tiheästi asuttujen osien ja ulkosalle kokoontuneen väki
joukon yläpuolella 75 metriä (250 jalkaa)
esteistä.
c) Muualla kuin edellä kohdissa a) ja b) mainituissa paikoissa 30 metriä (100 jalkaa)
esteistä
-
K_Kolja
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Herramuavarjele! Nytkö vasta huomasit, että siinä sun pyörässä on pikkutavaroita varten lokero, joka jopa suojaa sateelta?tuomaril kirjoitti:Hyvä idea! 8) Kiitän!thoug kirjoitti:Laita sinne penkin alle?tuomaril kirjoitti:Arg!!!
mutta ehkä siksi olen satunnaisesti
ihan siedettävä ihminen.
-Jarkko Martikainen
-
tuomaril
Ei tullut mieleen laittaa sinne luuria.K_Kolja kirjoitti:Herramuavarjele! Nytkö vasta huomasit, että siinä sun pyörässä on pikkutavaroita varten lokero, joka jopa suojaa sateelta?tuomaril kirjoitti:Hyvä idea! 8) Kiitän!thoug kirjoitti:Laita sinne penkin alle?tuomaril kirjoitti:Arg!!!
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Mitä sillä lokerolla edelleen tekee, koska sinne ei mahdu edes kypärä. Ei ainakaan minun kypärä mahdu, mutta se johtuukin siitä isosta aivokopastaK_Kolja kirjoitti:Herramuavarjele! Nytkö vasta huomasit, että siinä sun pyörässä on pikkutavaroita varten lokero, joka jopa suojaa sateelta?tuomaril kirjoitti:Hyvä idea! 8) Kiitän!thoug kirjoitti:Laita sinne penkin alle?tuomaril kirjoitti:Arg!!!
2viikkoa vielä kesälomaan ja voimat olleet loppu pitkään. Ei vaan jaksa yksinkertaisiesti enää. Alkanut sairasloma himottamaan, että saisi joskus nukkua kunnolla ja rauhassa.
-
hatey
-
Macco
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Mites sinä sitten nettiin pääset?Macco kirjoitti:Meni sähköt. Kiva.
-
tuomaril
Onhan sulla iPhonessa datapaketti?M.P.T kirjoitti:Mites sinä sitten nettiin pääset?Macco kirjoitti:Meni sähköt. Kiva.<- Tuo ilme tuli kun lukaisin kommenttisi. Vai käytätkö kännykällä? Itse olen etsinyt akullista purkkia, että sähkökatkos ei estäisi netin käyttämistä.
-
Citruuna
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Yritä olla 5-6 vrk ilman sähköä kaikkein pimeimpään vuodenaikaan!Macco kirjoitti:Meni sähköt. Kiva.
-
Mailia
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Minulla on ainakin sähkökatkosten varalta kannettava, puhelin ja akullinen laturi puhelimeen. Nettikatkosten varalle on puhelimessa oma 3G-yhteys ja sitten on kaapeliliittymän mukana tullut 3G-yhteys. Kohta pitäisi kyllä tulla taloon kolmaskin 3G-yhteys, jos oikein käy koville.M.P.T kirjoitti:Mites sinä sitten nettiin pääset?Macco kirjoitti:Meni sähköt. Kiva.<- Tuo ilme tuli kun lukaisin kommenttisi. Vai käytätkö kännykällä? Itse olen etsinyt akullista purkkia, että sähkökatkos ei estäisi netin käyttämistä.
-
tuomaril
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka