![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Hmmm... Joku avasi tulen kohti helikopteriaiMies kirjoitti:Joku maanalaisen paikan sinivalkoinen vispilä lensi tässä tontin päällä ja välittömässä läheisyydessä ainakin 10 minuuttia, häiriten kohtuullisesti takapihalla tapahtumaa ilma-ammuntaa.
Pitää ilmeisesti vähän harjoitella, kun en saanut itkoa tuliasemiin tuona aikana.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Onko tuo Heliwestin SE-HNO ? Niin pieni kuvajainen ettei oikein erota...thoug kirjoitti:Tässä 'parempi'
Viesti Kirjoittaja iMies »
Viesti Kirjoittaja thoug »
Vaikea mennä sanomaan, alkuperäisessä kuvassa kopteri oli vain kärpäsenläjä. Mutta omin silmin olin havatsevani siinä jonkinmoiset ehkäpä kamerayksiköt. Oma veikkaus tuon toiminnasta on nimittäin että se on jonkin karttapalvelun kuvaajakopteri, kun teki tuossa muutaman täsmä pyörähdyksen kattaen lähes koko asuinseudun.hatey kirjoitti:Onko tuo Heliwestin SE-HNO ? Niin pieni kuvajainen ettei oikein erota...thoug kirjoitti:Tässä 'parempi'
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Ollessani joskus parikymmentä vuotta sitten kesätöissä vanhainkodissa, oli siellä eräs hassu tyyppi, joka tapasi nimittää asukkaita samalla sanalla.arttula kirjoitti:Paarmat !!!![]()
![]()
![]()
Sitten taisi olla kyseinen värkki, taitaa olla nyt kameravarustuksessa:thoug kirjoitti:Vaikea mennä sanomaan, alkuperäisessä kuvassa kopteri oli vain kärpäsenläjä. Mutta omin silmin olin havatsevani siinä jonkinmoiset ehkäpä kamerayksiköt. Oma veikkaus tuon toiminnasta on nimittäin että se on jonkin karttapalvelun kuvaajakopteri, kun teki tuossa muutaman täsmä pyörähdyksen kattaen lähes koko asuinseudun.hatey kirjoitti:Onko tuo Heliwestin SE-HNO ? Niin pieni kuvajainen ettei oikein erota...thoug kirjoitti:Tässä 'parempi'
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Siksi kannattaa vetää kunnon känni, kontatessa neljällä raajalla on tukevampi kulkea ja olo on maanläheisempi.Jamac kirjoitti:Pohja on saavutettu silloin kun huomaat seisovasi jaloillasi. Loppupeleissä paljon kivempi olotila kun olla vapaassa leijunnassa suuntaan jota ei itse tiedä tai näe. Ikävintä lienee leijua tyhjän varassa ylöspäin, koska silloin matka omille jaloille on pidempi.
Ehkäpä, samanmoinen möltti pohjassa...hatey kirjoitti: Sitten taisi olla kyseinen värkki, taitaa olla nyt kameravarustuksessa:
http://shl.fi/wp-content/uploads/2012/06/kopteri.jpg
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Mikset voisi? Aja sillä saakutti skootterillasi.tuomaril kirjoitti:Arg!!!
Olen Juvanmalmilla ja ulkona sataa! Olen jumissa täällä! Enhän minä voi sateessa ajaa kun on iPhone mukana!!!
Laita sinne penkin alle?tuomaril kirjoitti:Arg!!!
Olen Juvanmalmilla ja ulkona sataa! Olen jumissa täällä! Enhän minä voi sateessa ajaa kun on iPhone mukana!!!
Hyvä idea! 8) Kiitän!thoug kirjoitti:Laita sinne penkin alle?tuomaril kirjoitti:Arg!!!
Ilmailumääräysten mukaan helikopterilla matalalla lentäminen esm ilmakuvaustarkoituksessa ei voi häiritä, ja viranomaisen sanaan meidän on luottaminen.iMies kirjoitti:Joku maanalaisen paikan sinivalkoinen vispilä lensi tässä tontin päällä ja välittömässä läheisyydessä ainakin 10 minuuttia, häiriten kohtuullisesti takapihalla tapahtumaa ilma-ammuntaa.
Pitää ilmeisesti vähän harjoitella, kun en saanut itkoa tuliasemiin tuona aikana.
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Herramuavarjele! Nytkö vasta huomasit, että siinä sun pyörässä on pikkutavaroita varten lokero, joka jopa suojaa sateelta?tuomaril kirjoitti:Hyvä idea! 8) Kiitän!thoug kirjoitti:Laita sinne penkin alle?tuomaril kirjoitti:Arg!!!
Ei tullut mieleen laittaa sinne luuria.K_Kolja kirjoitti:Herramuavarjele! Nytkö vasta huomasit, että siinä sun pyörässä on pikkutavaroita varten lokero, joka jopa suojaa sateelta?tuomaril kirjoitti:Hyvä idea! 8) Kiitän!thoug kirjoitti:Laita sinne penkin alle?tuomaril kirjoitti:Arg!!!
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Mitä sillä lokerolla edelleen tekee, koska sinne ei mahdu edes kypärä. Ei ainakaan minun kypärä mahdu, mutta se johtuukin siitä isosta aivokopastaK_Kolja kirjoitti:Herramuavarjele! Nytkö vasta huomasit, että siinä sun pyörässä on pikkutavaroita varten lokero, joka jopa suojaa sateelta?tuomaril kirjoitti:Hyvä idea! 8) Kiitän!thoug kirjoitti:Laita sinne penkin alle?tuomaril kirjoitti:Arg!!!
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Mites sinä sitten nettiin pääset?Macco kirjoitti:Meni sähköt. Kiva.
Onhan sulla iPhonessa datapaketti?M.P.T kirjoitti:Mites sinä sitten nettiin pääset?Macco kirjoitti:Meni sähköt. Kiva.<- Tuo ilme tuli kun lukaisin kommenttisi. Vai käytätkö kännykällä? Itse olen etsinyt akullista purkkia, että sähkökatkos ei estäisi netin käyttämistä.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Yritä olla 5-6 vrk ilman sähköä kaikkein pimeimpään vuodenaikaan!Macco kirjoitti:Meni sähköt. Kiva.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Minulla on ainakin sähkökatkosten varalta kannettava, puhelin ja akullinen laturi puhelimeen. Nettikatkosten varalle on puhelimessa oma 3G-yhteys ja sitten on kaapeliliittymän mukana tullut 3G-yhteys. Kohta pitäisi kyllä tulla taloon kolmaskin 3G-yhteys, jos oikein käy koville.M.P.T kirjoitti:Mites sinä sitten nettiin pääset?Macco kirjoitti:Meni sähköt. Kiva.<- Tuo ilme tuli kun lukaisin kommenttisi. Vai käytätkö kännykällä? Itse olen etsinyt akullista purkkia, että sähkökatkos ei estäisi netin käyttämistä.