Mitäs meinasit tatuoida, ja minne? Puraistun omenan?TheKraken kirjoitti:Sain vihdoin ja viimein ajan Blue Dragoniin tatuoitavaksi. 3.6. tosin vasta, mutta kuitenkin
Hehkutustopic 2
-
Lare
Re: Hehkutustopikki 2
Viesti Kirjoittaja Lare »
-
J4n1
Viesti Kirjoittaja J4n1 »
* iPod Nano 8 Gigaa
-
sinitiainen
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Ostinkin sitten tänään koiran. Kenkäkaupasta. Samanlainen vahti kaulahuivi kaulassaan kaupan ovea. On tehty jostakin romuraudasta. Jos vielä sillä olisi parta ja vähän kulmakarvoja. Kuten tällä länderillä, karkeakarvaisella, jollaista ländereistä kirjoittaessa tarkoitin. En siis sitä sileäkarvaista muotoa, jolta parta, viikset ja tuuheat kulmat puuttuu. Kuva on länderikirjan kannestaAnniel kirjoitti:Kuulostaisi siellä suunnalla olevan pientä kaipausta hankkia uusi koiraystäväsinitiainen kirjoitti:Meidän kääpiösnautseri kuorsasi silloin kun se nukkui lempiasennossaan selällään kaikki neljä käpälää suorina kohti kattoa. Se tapasi nukkua minun vuoteen vieressä sillätavoin, että käsi ylettyi sängystä sitä rapsuttamaan, sänkyyn ei sillä ollut lupa nousta. Sen kuorsaus oli jotenkin kotoisaa ja kun se sitten kuoli, olin pitkään kuulevinani, paitsi kynsien rapseen lattiaa vasten, myös iltaisin sen kuorsauksen. Taikka sitten havahduin hiljaisuuteen, siihen ettei noita ääniä kuulu.

Ja tältä näyttää glen of Imaalin terrieri eli glenni
Ja oihvoih. Ei olisi pitänyt kumminkaan käydä kuvia etsimään
-
Paapa
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Systerillä oli semmoin joku Komfordländeri (vai Cosford) tai mikä se on? Oli Nalle nimeltään. Se taisi olla ekoja, ellei eka Suomessa silloin. Aikaa on jo kai 40 vuotta, kun se niillä oli. Hyppi hangella kuin jänis ja pissasi päälle, kun oli niin innostunut. Se taisi olla oikeastaan sekarotuinen (joku Terrierin sekoitus), mutta sai rotupaperit muistaakseni USA:ssa. Itse ottaisin ehkä Lunnikoiran. Tai en, kun se on vaikea.sinitiainen kirjoitti:
Kuten tällä länderillä, karkeakarvaisella, jollaista ländereistä kirjoittaessa tarkoitin. En siis sitä sileäkarvaista muotoa, jolta parta, viikset ja tuuheat kulmat puuttuu. Kuva on länderikirjan kannesta
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
Paapa
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
sinitiainen
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Noilla ländereillä on sellainen luonne että olen ajatellut että meille sopisi. Sekarotuinenkin vallan kävisi kun näyttelyihin ei oltaisi kumminkaan viemässä. Vaikka joku löytökoira.Mutta parta ja viikset ja pörheät kulmakarvat kumminkin toivoisin olevan, ne jotenkin niin koiraa sulostuttaa. Ja viisastuttaa. Ja vaatettaa. Ja mitä kaikkea. Eikä niilläkään kyllä lopulta niin väliä kun tarkemmin ajattelee. Kunhan luonne olisi lempeä.Paapa kirjoitti:Systerillä oli semmoin joku Komfordländeri (vai Cosford) tai mikä se on? Oli Nalle nimeltään. Se taisi olla ekoja, ellei eka Suomessa silloin. Aikaa on jo kai 40 vuotta, kun se niillä oli. Hyppi hangella kuin jänis ja pissasi päälle, kun oli niin innostunut. Se taisi olla oikeastaan sekarotuinen (joku Terrierin sekoitus), mutta sai rotupaperit muistaakseni USA:ssa. Itse ottaisin ehkä Lunnikoiran. Tai en, kun se on vaikea.sinitiainen kirjoitti:
Kuten tällä länderillä, karkeakarvaisella, jollaista ländereistä kirjoittaessa tarkoitin. En siis sitä sileäkarvaista muotoa, jolta parta, viikset ja tuuheat kulmat puuttuu. Kuva on länderikirjan kannesta
-
Paapa
sinitiainen kirjoitti: Noilla ländereillä on sellainen luonne että olen ajatellut että meille sopisi. Sekarotuinenkin vallan kävisi kun näyttelyihin ei oltaisi kumminkaan viemässä. Vaikka joku löytökoira.Mutta parta ja viikset ja pörheät kulmakarvat kumminkin toivoisin olevan, ne jotenkin niin koiraa sulostuttaa. Ja viisastuttaa. Ja vaatettaa. Ja mitä kaikkea. Eikä niilläkään kyllä lopulta niin väliä kun tarkemmin ajattelee. Kunhan luonne olisi lempeä.
Tarkoitin, että se oli joku sekoitus, mutta sai oman rotunsa sitten. Eli on ihan rotukoira. Itse tosin tykkään sekarotuisista, kun itsekin semmoinen olen. Tää länderi oli tosi ihana. Ainut se vika, että kun soitti ovikelloa ja tuli sisään se hyppi vasten ja ruikki lahkeille. Mutta tähän omaan nalleeni vaan tyydyn, vaikka kauheaa sekin oli taas jättää kotiin koko pitkäksi päiväksi. En osaa laittaa koko päiväksi lastenelokuviakaan sille pyörimään. Vie sähköä sekin.
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
Anniel
Viesti Kirjoittaja Anniel »
-
Paapa
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
TheKraken
Viesti Kirjoittaja TheKraken »

Tuosta hieman modattu versio pohkeeseen. Vähän reilun A4:n kokoisena.
-
Bashi88
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Tulipa erikoinen visio tuosta. Tarkastellaampa ihmistä sähköisten ominaisuuksien kannalta. Ihmisen kunkin raajan voisi ajatella 500Ω vastukseksi, jolloin hieman kuvaa modaamalla omegan tilalle saisi mahtumaan 500Ω. Siinä vasta hieno tatska raajaan/jalkaanTheKraken kirjoitti: http://thekraken.kapsi.fi/roina/omegatesti.jpg
Olettaisin kuitenkin tuon takana olevan jonkun vähän älykkäämmän ajatuksen
-22.12.2012-
-
Lare
Ei hassumpi.TheKraken kirjoitti:Tuosta hieman modattu versio pohkeeseen. Vähän reilun A4:n kokoisena.
-
Jone
Viesti Kirjoittaja Jone »
Onko siinä tuo ohmin merkki? Voi olla että valtaosalle jää kreikkalainen omega sanana piiloon ja tuo kuvastaa sitten että kyseessä on melkoisen hc-sähkömiesTheKraken kirjoitti:
-
TheKraken
Niin vaan sitä eri tavalla asioita nähdään
Tuo siis on Enochian Crescent-yhtyeeltä lainattu kuva, luvan kanssa tietenkin. Käyttävät sitä mm. t-paidoissaan vähän kuin logona. Kyseessä ihan ehdoton suosikkiyhtyeeni jo 10 vuoden ajalta. Sinänsä hauska, että olin omega-aiheista tatuiointia ottamassa jo aiemmin (sellainen ehdittiin jo suunnitellakin) ja sitten julkaisivat tuon kuvan ja heti tiesin, että tossahan se on.
Se itse suunniteltu oli hyvin saman tyyppinen, tosin ei noin selkeät siivet. Enemmän sellainen ornamenttihenkinen siipisysteemi oli siinä.
Eli nyt tässä kaksi kärpästä yhdellä iskulla siis
-
Lare
Pahoin pelkään ensi kesänä saavani Helsingissä turpaani, kun syynään miesten pohkeita yritäessäni pongata TheKrakenia. 8)
-
Aperture
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Olen kanssa "Omega" ihmisiä ollut viimeiset parikymmentä vuotta. Myönnän että otti logo silmään tuossa keskellä. Onhan merkkiä sellaisenaan tosiaan monessa käytetty ja monessa ollut mukana.Lare kirjoitti:Pod-kasti mies toivoo sitten, ettei Apple ala tekemään kelloja.![]()
Pahoin pelkään ensi kesänä saavani Helsingissä turpaani, kun syynään miesten pohkeita yritäessäni pongata TheKrakenia. 8)
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
-
TheKraken
Muistutan nyt edelleen, että merkki on ollut monessa mukana jo ennen kun oli olemassa mitään aurinkokelloja kummempia ja ohmeista ei osattu haaveillakaanAperture kirjoitti:Olen kanssa "Omega" ihmisiä ollut viimeiset parikymmentä vuotta. Myönnän että otti logo silmään tuossa keskellä. Onhan merkkiä sellaisenaan tosiaan monessa käytetty ja monessa ollut mukana.Lare kirjoitti:Pod-kasti mies toivoo sitten, ettei Apple ala tekemään kelloja.![]()
-
mercury
Viesti Kirjoittaja mercury »
Vanha seiskasija taitaa silti jäädä saavuttamatta...
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Minä tykkään hassuista tilanteista, ja siihen vastaamaan, että tiä sanoo, se kiertää tällä torilla vaikka miten, se tuuli. Sitten näytin missä on pohjoinen ja missä etelä, aavistelllen kuitenkin pohjoisen puolelta puhaltelevan. Herra ihasteli ilmansuuntien tuntemustani ja sanoi minua muutenkin SÖPÖKSI!!!??
Varmaan äidin ja isän vauva-aikaisten söpöttelyjen ei kenenkään ikinä milloinkaan ole tullut mieleen kutsua minua söpöksi!!!
Monia muita adjektiiveja, mutta ei tota. Enkä edes haluaisi olla söpö.
Silti tosta jäi mukava ja hihittelevä olo. Olis pitäny ottaa siitä ukosta kuva, sillä oli kipparinlakkia muistuttava lätsä päässä, ahavoituneet, tupakan kuivattamat kasvot, pienikokoinen, erittäin kohtelias, siistivaatteinen ja hymyilevä.
Vieläkin naurattaa tapahtuma.
No sitten lahjoitin pari kertaa parkkikuitin uudelle alueelle saapujalle, kun oli sitä parkkiaiakaa vielä jäljellä, ja harmittaa, jos se menee hukkaan. Kaksi ihmistä tuli kivan iloiseksi. Siitä sitä saapi itekki hyvän mielen.
Jaa olipa purkaus?
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Lare
Tuota parkkiproblematiikkaa olen miettinyt: Onko parempi antaa (hyöty) n:lle kuntalaiselle (pitää se kuitti taskussa) vai yhdelle satunnaiselle onnekkaalle, jota ei tunne? 8)amanita kirjoitti:No sitten lahjoitin pari kertaa parkkikuitin uudelle alueelle saapujalle, kun oli sitä parkkiaiakaa vielä jäljellä, ja harmittaa, jos se menee hukkaan. Kaksi ihmistä tuli kivan iloiseksi. Siitä sitä saapi itekki hyvän mielen.![]()
(Tulis ny joku kunnon ongelma niin loppuis tämä filosofointi).
-
Erño
Viesti Kirjoittaja Erño »
Ryökäle! Tosin on tässä ajan mittaan kaiken maailman kummajaiset kiilanneet ohi. Osa on ylentynyt modeksi asti. Näin kävi monasti intissäkinmercury kirjoitti:Oon päässyt postausmäärässä taas Erñon ohi kahdeksannelle sijalle.![]()
Vanha seiskasija taitaa silti jäädä saavuttamatta...
[ot]Loistava sigu
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
mercury
Viesti Kirjoittaja mercury »
Vielä loistavampi livenä: http://www.youtube.com/watch?v=oe64dP95vNIErño kirjoitti:[ot]Loistava sigu[/ot]
-
Bashi88
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
-22.12.2012-
-
Crimson
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Sama.Bashi88 kirjoitti:AC/DC kenttäliput taskussa!!!111 Jumantsuikkeli mikä fiilis päällänsä tässä vaiheessa![]()
8)
MacBook white 2,16 GHz | 2 GB | 120 GB | Lion
iMac G3 400 MHz | 1 GB | 128 GB | Tiger
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
Airport Extreme 802.11n | Airport Express 802.11n
-
Jamac
Viesti Kirjoittaja Jamac »
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka