Mitäs meinasit tatuoida, ja minne? Puraistun omenan?TheKraken kirjoitti:Sain vihdoin ja viimein ajan Blue Dragoniin tatuoitavaksi. 3.6. tosin vasta, mutta kuitenkin
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
Viesti Kirjoittaja Lare »
Mitäs meinasit tatuoida, ja minne? Puraistun omenan?TheKraken kirjoitti:Sain vihdoin ja viimein ajan Blue Dragoniin tatuoitavaksi. 3.6. tosin vasta, mutta kuitenkin
Viesti Kirjoittaja J4n1 »
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Ostinkin sitten tänään koiran. Kenkäkaupasta. Samanlainen vahti kaulahuivi kaulassaan kaupan ovea. On tehty jostakin romuraudasta. Jos vielä sillä olisi parta ja vähän kulmakarvoja. Kuten tällä länderillä, karkeakarvaisella, jollaista ländereistä kirjoittaessa tarkoitin. En siis sitä sileäkarvaista muotoa, jolta parta, viikset ja tuuheat kulmat puuttuu. Kuva on länderikirjan kannestaAnniel kirjoitti:Kuulostaisi siellä suunnalla olevan pientä kaipausta hankkia uusi koiraystäväsinitiainen kirjoitti:Meidän kääpiösnautseri kuorsasi silloin kun se nukkui lempiasennossaan selällään kaikki neljä käpälää suorina kohti kattoa. Se tapasi nukkua minun vuoteen vieressä sillätavoin, että käsi ylettyi sängystä sitä rapsuttamaan, sänkyyn ei sillä ollut lupa nousta. Sen kuorsaus oli jotenkin kotoisaa ja kun se sitten kuoli, olin pitkään kuulevinani, paitsi kynsien rapseen lattiaa vasten, myös iltaisin sen kuorsauksen. Taikka sitten havahduin hiljaisuuteen, siihen ettei noita ääniä kuulu.
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Systerillä oli semmoin joku Komfordländeri (vai Cosford) tai mikä se on? Oli Nalle nimeltään. Se taisi olla ekoja, ellei eka Suomessa silloin. Aikaa on jo kai 40 vuotta, kun se niillä oli. Hyppi hangella kuin jänis ja pissasi päälle, kun oli niin innostunut. Se taisi olla oikeastaan sekarotuinen (joku Terrierin sekoitus), mutta sai rotupaperit muistaakseni USA:ssa. Itse ottaisin ehkä Lunnikoiran. Tai en, kun se on vaikea.sinitiainen kirjoitti:
Kuten tällä länderillä, karkeakarvaisella, jollaista ländereistä kirjoittaessa tarkoitin. En siis sitä sileäkarvaista muotoa, jolta parta, viikset ja tuuheat kulmat puuttuu. Kuva on länderikirjan kannesta
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Noilla ländereillä on sellainen luonne että olen ajatellut että meille sopisi. Sekarotuinenkin vallan kävisi kun näyttelyihin ei oltaisi kumminkaan viemässä. Vaikka joku löytökoira.Mutta parta ja viikset ja pörheät kulmakarvat kumminkin toivoisin olevan, ne jotenkin niin koiraa sulostuttaa. Ja viisastuttaa. Ja vaatettaa. Ja mitä kaikkea. Eikä niilläkään kyllä lopulta niin väliä kun tarkemmin ajattelee. Kunhan luonne olisi lempeä.Paapa kirjoitti:Systerillä oli semmoin joku Komfordländeri (vai Cosford) tai mikä se on? Oli Nalle nimeltään. Se taisi olla ekoja, ellei eka Suomessa silloin. Aikaa on jo kai 40 vuotta, kun se niillä oli. Hyppi hangella kuin jänis ja pissasi päälle, kun oli niin innostunut. Se taisi olla oikeastaan sekarotuinen (joku Terrierin sekoitus), mutta sai rotupaperit muistaakseni USA:ssa. Itse ottaisin ehkä Lunnikoiran. Tai en, kun se on vaikea.sinitiainen kirjoitti:
Kuten tällä länderillä, karkeakarvaisella, jollaista ländereistä kirjoittaessa tarkoitin. En siis sitä sileäkarvaista muotoa, jolta parta, viikset ja tuuheat kulmat puuttuu. Kuva on länderikirjan kannesta
sinitiainen kirjoitti: Noilla ländereillä on sellainen luonne että olen ajatellut että meille sopisi. Sekarotuinenkin vallan kävisi kun näyttelyihin ei oltaisi kumminkaan viemässä. Vaikka joku löytökoira.Mutta parta ja viikset ja pörheät kulmakarvat kumminkin toivoisin olevan, ne jotenkin niin koiraa sulostuttaa. Ja viisastuttaa. Ja vaatettaa. Ja mitä kaikkea. Eikä niilläkään kyllä lopulta niin väliä kun tarkemmin ajattelee. Kunhan luonne olisi lempeä.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Tulipa erikoinen visio tuosta. Tarkastellaampa ihmistä sähköisten ominaisuuksien kannalta. Ihmisen kunkin raajan voisi ajatella 500Ω vastukseksi, jolloin hieman kuvaa modaamalla omegan tilalle saisi mahtumaan 500Ω. Siinä vasta hieno tatska raajaan/jalkaanTheKraken kirjoitti: http://thekraken.kapsi.fi/roina/omegatesti.jpg
Tuosta hieman modattu versio pohkeeseen. Vähän reilun A4:n kokoisena.
Ei hassumpi.TheKraken kirjoitti:Tuosta hieman modattu versio pohkeeseen. Vähän reilun A4:n kokoisena.
Viesti Kirjoittaja Jone »
Onko siinä tuo ohmin merkki? Voi olla että valtaosalle jää kreikkalainen omega sanana piiloon ja tuo kuvastaa sitten että kyseessä on melkoisen hc-sähkömiesTheKraken kirjoitti:
Tuosta hieman modattu versio pohkeeseen. Vähän reilun A4:n kokoisena.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Olen kanssa "Omega" ihmisiä ollut viimeiset parikymmentä vuotta. Myönnän että otti logo silmään tuossa keskellä. Onhan merkkiä sellaisenaan tosiaan monessa käytetty ja monessa ollut mukana.Lare kirjoitti:Pod-kasti mies toivoo sitten, ettei Apple ala tekemään kelloja.![]()
Pahoin pelkään ensi kesänä saavani Helsingissä turpaani, kun syynään miesten pohkeita yritäessäni pongata TheKrakenia. 8)
Muistutan nyt edelleen, että merkki on ollut monessa mukana jo ennen kun oli olemassa mitään aurinkokelloja kummempia ja ohmeista ei osattu haaveillakaanAperture kirjoitti:Olen kanssa "Omega" ihmisiä ollut viimeiset parikymmentä vuotta. Myönnän että otti logo silmään tuossa keskellä. Onhan merkkiä sellaisenaan tosiaan monessa käytetty ja monessa ollut mukana.Lare kirjoitti:Pod-kasti mies toivoo sitten, ettei Apple ala tekemään kelloja.![]()
Pahoin pelkään ensi kesänä saavani Helsingissä turpaani, kun syynään miesten pohkeita yritäessäni pongata TheKrakenia. 8)
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Tuota parkkiproblematiikkaa olen miettinyt: Onko parempi antaa (hyöty) n:lle kuntalaiselle (pitää se kuitti taskussa) vai yhdelle satunnaiselle onnekkaalle, jota ei tunne? 8)amanita kirjoitti:No sitten lahjoitin pari kertaa parkkikuitin uudelle alueelle saapujalle, kun oli sitä parkkiaiakaa vielä jäljellä, ja harmittaa, jos se menee hukkaan. Kaksi ihmistä tuli kivan iloiseksi. Siitä sitä saapi itekki hyvän mielen.![]()
Viesti Kirjoittaja Erño »
Ryökäle! Tosin on tässä ajan mittaan kaiken maailman kummajaiset kiilanneet ohi. Osa on ylentynyt modeksi asti. Näin kävi monasti intissäkinmercury kirjoitti:Oon päässyt postausmäärässä taas Erñon ohi kahdeksannelle sijalle.![]()
Vanha seiskasija taitaa silti jäädä saavuttamatta...
Viesti Kirjoittaja mercury »
Vielä loistavampi livenä: http://www.youtube.com/watch?v=oe64dP95vNIErño kirjoitti:[ot]Loistava sigu[/ot]
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Sama.Bashi88 kirjoitti:AC/DC kenttäliput taskussa!!!111 Jumantsuikkeli mikä fiilis päällänsä tässä vaiheessa![]()
8)
Viesti Kirjoittaja Jamac »