Erño kirjoitti: Olin syöny just sokeria () kun yhtäkkiä taivaalta alkoi tippumaan oravia, jotka sitten kaivautui mun mahan läpi
![]()
![]()
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja Riina »
Viesti Kirjoittaja maxima »
Viesti Kirjoittaja rmk »
Muutaman kerran itsekkin nähny selkounen. Ne on kivoja, kunhan ei herää. Nyt niitä ei ole tullut moneen vuoteen kyllä. Itsellä alko unet yleensä sellain, että tajusin unen sisällä että tän on PAKKO olla unta. Esim. kattonut kelloa unessa ja kohta kattonut uudestaan ni se on menny taaksepäin etc..maxima kirjoitti:Mussa on varmaan jotain vikaa, kun en juuri näe eroottisia unia.Jospa ne ovatkin k-20?
Olisi hienoa kokea joskus selkouni. Kaveri kokeili ja onnistui netistä löytämillään ohjeilla joissa piti laittaa yöllä kello soimaan ja sitten yrittää pitää itsensä hereillä mutta unessa tjsp.! Oli kuulemma mieletön kokemus, kun lähti lentoon omasta ikkunasta, katsoen sängylle, jossa näki vielä itsensä nukkumassa. Olen kuullut myös, että eroottispainotteiset unet saavat aivan uuden ulottuvuuden, kun voi itse päättää juuri mitä tekee, ja kenen kanssa.![]()
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja MarQ »
Viesti Kirjoittaja pikkujii »
Viesti Kirjoittaja MarQ »
täytyy myöntää, et oli se. piti naapurin rouvalt kysyy, et onks siin joskus asunu joku nuor tyttö. talo kun on vanha ja samoin naapurin rouva. mut olin muutaman viikon pois, ni naapurin rouva oli kadonnu. en ehtin kysyyAnniel kirjoitti:^ Toi oli pelottavaa!
Viesti Kirjoittaja Hämis »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Just nuo unet on niitä pahimpiaHämis kirjoitti:Harvemmin unia muistan, yleensä ne on niin sekoja että aamulla on ihan TÄH?? olo![]()
Parhain/pahin tähän mennessä :
Nousin ylös, puin päälleni ja kävelin töihin. Otin tavarat, lastasin autoa, lajittelin oikeaan järjestykseen paketit ja sit hyppäsin rattiin...
Herään.
Vain huomatakseni, että joudun tekeen tuon saman OIKEASTI!![]()
Ristus että otti aamu pannuun...
Viesti Kirjoittaja Lare »
Viesti Kirjoittaja Krämertsskog »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Eihän mörkö voi olla pelottavaKrämertsskog kirjoitti:basic seikkailu-uni: seikkailin atsteekkien mualimassa ja jonkun ison rakennuksen uumenissa väistelin kaikenlaisia ansoja, mut onnelisena loppuna unen pahis, joka mua jahtas, kuoli, kun iso kivilohkare lensi sen päälle... Perussettii![]()
onha näitä mörkö -uniaki nähty, et muumien mörkö tulee meiän talon hissillä ja meiän ovesta sisään, mut onneks meitsi venailee pesäpallomaila kädessä ovella... En muista mite uni päätty, mut selkä oli hies ku heräsin