Eikös nuori ole alle 30-vuotias? Mä olen nuori kanssa.Muffe kirjoitti:Nuori.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Macchiavelle »
Viesti Kirjoittaja Riina »
Olisiko nuori aikuinen?Macco kirjoitti:Mikä on sitten yli 30-vuotias? Vanha? Aikuinen? Tahtoo tietää, kun kohta olen sellainenmercury kirjoitti:Eikös nuori ole alle 30-vuotias? Mä olen nuori kanssa.Muffe kirjoitti:Nuori.
Viesti Kirjoittaja webbuli »
No onpas ikäkysymykset herättäneet keskustelua...Riina kirjoitti:Olisiko nuori aikuinen?Macco kirjoitti:Mikä on sitten yli 30-vuotias? Vanha? Aikuinen? Tahtoo tietää, kun kohta olen sellainenmercury kirjoitti:Eikös nuori ole alle 30-vuotias? Mä olen nuori kanssa.Muffe kirjoitti:Nuori.Musta ei ainakaan tunnu kovin aikuiselta. Mähän oon vielä nuori
![]()
Jos vertaa vaikka omaan mutsiin, jolla oli mun ikäisenä jo kaksi kersaa. Joista toinen jo koulussa. Niin se tuntuu niin aikuiselta
Viesti Kirjoittaja MVi »
Viesti Kirjoittaja webbuli »
Kiitos korjauksesta!!MVi kirjoitti:Mä korjasin toisen luokan vuosiksi 15 – 17, niin se oli kai tarkoitus ollakin.
Omat ikävuodet alkaa kolmosella, mutta ei enää kauaa.
Olisipa kolmenkympin kriisi vielä edessä.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ihan viimeinen totuus on, että nuori on sellainen, jonka pääkoppa on klaari ja joka onnistuu säilyttämään lapsellisuutensa. M.O.T.mercury kirjoitti:Eikös nuori ole alle 30-vuotias? Mä olen nuori kanssa.Muffe kirjoitti:Nuori.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Macco kirjoitti:Niitä tanskalaisia muovipalikoitako vai niitä valkoisia, jotka löytyy huulien takaa