ja huomenna pitäis käydä hakemassa yo-kokeiden tulokset
Vuodatustopick.
Sana on (melkein) vapaa.
-
Erño
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Halavattu, ja vuotanu on, meinaan mun varastossa! 
Ja tää on uusi talo!
Joku oli sitten kaatanut mun varastokopin verkkoseinän vieressä olleen laatikkopinon vettä poistettaessa ja kaikki valokuvat ja vanhat paperit, siis oikeesti vanhat, olivat kivasti kastuneet. Iso silkkimatto joka kökötti pystyssä lattialla seinään nojaten oli neljännesmärkä. Ihana peritty vanha nahkainen matkalaukku oli litimärkä!! Voi rähmä!!
Nyt sitten puolet kämpän lattiapinta-alasta täynnä kuivuvia kamoja.
Mut joo, kukaan ei ole vammautunut ja täähän on vaan maallista.
Mut silti........tuttaaaaaa!
Ja tää on uusi talo!
Joku oli sitten kaatanut mun varastokopin verkkoseinän vieressä olleen laatikkopinon vettä poistettaessa ja kaikki valokuvat ja vanhat paperit, siis oikeesti vanhat, olivat kivasti kastuneet. Iso silkkimatto joka kökötti pystyssä lattialla seinään nojaten oli neljännesmärkä. Ihana peritty vanha nahkainen matkalaukku oli litimärkä!! Voi rähmä!!
Nyt sitten puolet kämpän lattiapinta-alasta täynnä kuivuvia kamoja.
Mut joo, kukaan ei ole vammautunut ja täähän on vaan maallista.
Mut silti........tuttaaaaaa!
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Lare
-
amanita
- Ylläpitäjä
Lare, ihana Lare! Kiitos, just tota mää tarttinkin!!! Naurattaakin jo!Lare kirjoitti:No voi rähmä. Nyt ei voi edes niin empatiaköyhä kuin minä kuittailla.amanita kirjoitti:Halavattu, ja vuotanu on, meinaan mun varastossa!
Ja tää on uusi talo!
Toisaalta, voisihan kuiva huumori nyt olla hyödyksikin...
-
Aries
-
maxima
-
Maza
Viesti Kirjoittaja Maza »
Samperi, tahaton rokulipäivä. Todistettavasti laitoin herätyksen päälle puhelimeeni, työkaverit todistivat tapahtuman eilen baarissa. Parilla vaan oltiin, tai parillisella. Vaikkei kolmonen olekaan parillinen. No, ei sota yhtä miestä kaipaa. Eikä se yksi mies varsinkaan kaipaa sotaa.
Vaan kyllä tämä silti harmittaa, joku toinen joutuu tekemään työni. Ja minä teen paljon töitä. Toisaalta tämä unenpöpperössä sohvalla istuskelu tuottaa erikoista nautintoa, kun tietää, että pitäisi olla ihan muualla. Ristiriitainen tunne, olen limbuksessa!
Vaan kyllä tämä silti harmittaa, joku toinen joutuu tekemään työni. Ja minä teen paljon töitä. Toisaalta tämä unenpöpperössä sohvalla istuskelu tuottaa erikoista nautintoa, kun tietää, että pitäisi olla ihan muualla. Ristiriitainen tunne, olen limbuksessa!
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
-
amanita
- Ylläpitäjä
Du har själv skaffat det! Försök dricka nästa gången något annat! Mjölk?maxima kirjoitti:Jahhar dagen efter.
Tartteeko nyt ihan työkseen ruveta teittiä raasuja paijaamaan? No olkoot: pai pai paitaressut! Sympatiaa lähtee jonkun verran....
T: Mama-Amanita
-
maxima
Viesti Kirjoittaja maxima »
amanita kirjoitti:Du har själv skaffat det! Försök dricka nästa gången något annat! Mjölk?maxima kirjoitti:Jahhar dagen efter.
Tartteeko nyt ihan työkseen ruveta teittiä raasuja paijaamaan? No olkoot: pai pai paitaressut! Sympatiaa lähtee jonkun verran....
T: Mama-Amanita
Mamanita? hgehehee.. Jak skå int mjölken.. Eller, med Pisang kanske.
Olen karvainen ja maskuliininen mies
"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"
"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"
-
kuningascobra
-
Maza
Viesti Kirjoittaja Maza »
Digi digi. Ja viri viri tööt tööt. Nyt se myrkyn lykkäs. Ensin meni digiboksista RF-modulaattori, mun toimivassa telkkarissa ei ole scartia. Eli kuva tulee antennijohtoa pitkin, paitsi ettei tule enää. Risa telkkari puolestaan näyttää värit päin peetä.
Eipä siinä mitään huoltoon vaan. Ja otanpa boksista 32 gigaa elokuvia iBookiin, paitsi etten ota. Ei mahdu. Ja mitä sitten, jos vaikka mahtuisikin. Kun ei se riivattu ProCaster tulekaan näkyviin ulkoisena kovalevynä!
Tekisi mieli kirjoittaa rumia sanoja, mutta niistä tulee kuitenkin jotain kukkasia ja kurkkuja.
Perrrhana!
Eipä siinä mitään huoltoon vaan. Ja otanpa boksista 32 gigaa elokuvia iBookiin, paitsi etten ota. Ei mahdu. Ja mitä sitten, jos vaikka mahtuisikin. Kun ei se riivattu ProCaster tulekaan näkyviin ulkoisena kovalevynä!
Tekisi mieli kirjoittaa rumia sanoja, mutta niistä tulee kuitenkin jotain kukkasia ja kurkkuja.
Perrrhana!
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
-
tsip
Viesti Kirjoittaja tsip »
Hoidon ensi-ihastuksen ensimmäinen takapakki. Voihan maanalainen paikka. On synkkä mieli ja maailmanlopun olo, mitenkä tästä jaksaa huomiseen.
Niinkö pienistä vastuksista sitä rojahtaa taas palasina lattialle. Kunpa kumppani tulisi pian kotiin ja rutistamaan palasia kasaan. Antakaa mulle vaihtopää tai edes vaihtoajatukset. Tai lobotomia niin ei tarttis turhia miettiä.
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
WYSIWTF
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
-
Jamac
-
amanita
- Ylläpitäjä
Ei ei ei!!! Me halutaan just sun toi pää! Nyt vaan yritetään tuupata sinne muunlaisia aatoksia. Olisiks sää hyvä keksimään tietovisakyssäreitä?? Meidän t-visaketju on ihan nääntymisen partaalla, kun kukaan ei siellä käy. Tai oli siellä joku rotta ja sen häntä.....tsip kirjoitti:Antakaa mulle vaihtopää tai edes vaihtoajatukset. Tai lobotomia niin ei tarttis turhia miettiä.![]()
Mut hei, siitäpä putkahti mieleeni => HÄNTÄ PYSTYYN TSIPPI!
-
Viizei
-
Erño
-
Jamac
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Luulin lainanneeni kirjastosta viihdyttävän no-brainer aivojenlepuuttajan, eli dekkarin. Mukavat 640 sivua. Ekaksi tuli mieleen että onpas erikoisesti otettu tuo kuolemanjälkeinen meininki tässä juoneen... Sitten kun sitä kuolemanjälkeistä elämää enkelten ja muiden seurassa alettiin kertoa joka kymmenennessä välissä, sitä alkoi itsekin miettiä että mitenköhän tämä nyt mahtaa nivoutua tuohon pääjuoneen. Sitten tämänpuoleisessa ystäviensä murhaa selvittävä toimittaja alkoi enemmälti pohtia perhearvoja ja aborttiasioita. Sitten taas alkaa olla sitä taivasosuuden juttua mikä ei vieläkään tunnu liittyvä itse murhan selvittelyyn. Tässä vaiheessa päähenkilön tytär onnistuu vuodattamaan siitä miten koulussa jaetaan kondomeja. Sitten ollaan taivaassa taas. Sitten alkaa murhan selvittelyn ohessa sivulauseissa päähenkilö toteilemaan että miksi tämä ja tämä ns. "maanläheinen" eläminen tuntuu kovin tarkoituksettomalta. Sitten se tytär sai HIV:n, sitten ollaan taivaassa taas.
SIIS hetkinen
Jepjep. Se kerta kun lainaan vain yhden kirjan, niin se yksi on sitten jotain muuta...
Kaikella kunnioituksella tietysti, mutta ei oikein Suomalaiseen makuun sopivaa kristinuskoa tossa kyllä ole, vaan sellaista USA fundamnentalismia.
Puhumattakaan siitä, että missä se dekkari on. 30% kirjasta on jotain taivaassa toikkarointia, mikä ei liity ainakaan 450 sivun jälkeen mihinkään (juoneen).
SIIS hetkinen
Jepjep. Se kerta kun lainaan vain yhden kirjan, niin se yksi on sitten jotain muuta...
Kaikella kunnioituksella tietysti, mutta ei oikein Suomalaiseen makuun sopivaa kristinuskoa tossa kyllä ole, vaan sellaista USA fundamnentalismia.
Puhumattakaan siitä, että missä se dekkari on. 30% kirjasta on jotain taivaassa toikkarointia, mikä ei liity ainakaan 450 sivun jälkeen mihinkään (juoneen).
Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
-
Jone
-
Jamac
-
Erño
-
Jamac
-
TheKraken
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Itse taas tykkäilen kovasti tuosta uuden iMovien lähestymistavasta. Jotenkin se vaan on niin kätevä, kun jotain pientä tahtoo editoida. Rajoittunuthan se on, mutta moni asia on sillä kyllä jotenkin vain paljon muita kätevämpää.Jone-51K kirjoitti:Juurikin oli tarve tehdä pieni video-edit mutta voi luoja että uus iMovie on sitten totaalisen påska. Mitähän on nyt päässä liikkunut kun moinen hirvitys on väsätty? Nyt on todellakin vanhassa vara parempi.
-
Jone
Viesti Kirjoittaja Jone »
En tiedä mikä lie mutta ei auennut mulle ei. Yritin kyllä uudestaan vielä mutta ei siinä ollut juur mitään funktioita ja ihan kammottava. Tavasin ohje-valikotkin ja kaikki. Lie miun puupää mutta se vanha on parempi ja sillä mennään. Tosin tässä uudessa oli kiva se snadi värimäärittely. Harvoin kyllä iMovieta tarvitsee mutta silti on hyvä olla läppärissäkin joku pikku-editori.TheKraken kirjoitti:Itse taas tykkäilen kovasti tuosta uuden iMovien lähestymistavasta. Jotenkin se vaan on niin kätevä, kun jotain pientä tahtoo editoida. Rajoittunuthan se on, mutta moni asia on sillä kyllä jotenkin vain paljon muita kätevämpää.Jone-51K kirjoitti:Juurikin oli tarve tehdä pieni video-edit mutta voi luoja että uus iMovie on sitten totaalisen påska. Mitähän on nyt päässä liikkunut kun moinen hirvitys on väsätty? Nyt on todellakin vanhassa vara parempi.
-
Jaroneko
Viesti Kirjoittaja Jaroneko »
Kondomeja ei saa jakaa, koska tytär sairastu HIViin? Jjep...Jamac kirjoitti:Nyt loppu ym. "dekkarin" lukeminen, kun siinä on päähenkilö nyt koulussa julistamassa että kondomeja ei saa jakaa ja niin päin pois.
Lisää aiheesta...
-
Cosmo
Viesti Kirjoittaja Cosmo »
Duunin PC koneet, vuotavat softat ja Microsoft Office Outlook.
+
+
= ![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Arkistoin/pelastan vanhoja Apple ][ & ///- laitteita,ohjelmistoja,lehtiä-Suomalaista Apple ][ & /// historiaa.
fiMUG ry:n jäsen. KansasFest & Apple ][ forever.http://finapple.hho.fi/finapple
fiMUG ry:n jäsen. KansasFest & Apple ][ forever.http://finapple.hho.fi/finapple
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka