ja huomenna pitäis käydä hakemassa yo-kokeiden tulokset
Viesti Kirjoittaja amanita »
Lare, ihana Lare! Kiitos, just tota mää tarttinkin!!! Naurattaakin jo!Lare kirjoitti:No voi rähmä. Nyt ei voi edes niin empatiaköyhä kuin minä kuittailla.amanita kirjoitti:Halavattu, ja vuotanu on, meinaan mun varastossa!
Ja tää on uusi talo!
Toisaalta, voisihan kuiva huumori nyt olla hyödyksikin...
Viesti Kirjoittaja Maza »
Du har själv skaffat det! Försök dricka nästa gången något annat! Mjölk?maxima kirjoitti:Jahhar dagen efter.
Viesti Kirjoittaja maxima »
amanita kirjoitti:Du har själv skaffat det! Försök dricka nästa gången något annat! Mjölk?maxima kirjoitti:Jahhar dagen efter.
Tartteeko nyt ihan työkseen ruveta teittiä raasuja paijaamaan? No olkoot: pai pai paitaressut! Sympatiaa lähtee jonkun verran....
T: Mama-Amanita
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja tsip »
Ei ei ei!!! Me halutaan just sun toi pää! Nyt vaan yritetään tuupata sinne muunlaisia aatoksia. Olisiks sää hyvä keksimään tietovisakyssäreitä?? Meidän t-visaketju on ihan nääntymisen partaalla, kun kukaan ei siellä käy. Tai oli siellä joku rotta ja sen häntä.....tsip kirjoitti:Antakaa mulle vaihtopää tai edes vaihtoajatukset. Tai lobotomia niin ei tarttis turhia miettiä.![]()
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Itse taas tykkäilen kovasti tuosta uuden iMovien lähestymistavasta. Jotenkin se vaan on niin kätevä, kun jotain pientä tahtoo editoida. Rajoittunuthan se on, mutta moni asia on sillä kyllä jotenkin vain paljon muita kätevämpää.Jone-51K kirjoitti:Juurikin oli tarve tehdä pieni video-edit mutta voi luoja että uus iMovie on sitten totaalisen påska. Mitähän on nyt päässä liikkunut kun moinen hirvitys on väsätty? Nyt on todellakin vanhassa vara parempi.
Viesti Kirjoittaja Jone »
En tiedä mikä lie mutta ei auennut mulle ei. Yritin kyllä uudestaan vielä mutta ei siinä ollut juur mitään funktioita ja ihan kammottava. Tavasin ohje-valikotkin ja kaikki. Lie miun puupää mutta se vanha on parempi ja sillä mennään. Tosin tässä uudessa oli kiva se snadi värimäärittely. Harvoin kyllä iMovieta tarvitsee mutta silti on hyvä olla läppärissäkin joku pikku-editori.TheKraken kirjoitti:Itse taas tykkäilen kovasti tuosta uuden iMovien lähestymistavasta. Jotenkin se vaan on niin kätevä, kun jotain pientä tahtoo editoida. Rajoittunuthan se on, mutta moni asia on sillä kyllä jotenkin vain paljon muita kätevämpää.Jone-51K kirjoitti:Juurikin oli tarve tehdä pieni video-edit mutta voi luoja että uus iMovie on sitten totaalisen påska. Mitähän on nyt päässä liikkunut kun moinen hirvitys on väsätty? Nyt on todellakin vanhassa vara parempi.
Viesti Kirjoittaja Jaroneko »
Kondomeja ei saa jakaa, koska tytär sairastu HIViin? Jjep...Jamac kirjoitti:Nyt loppu ym. "dekkarin" lukeminen, kun siinä on päähenkilö nyt koulussa julistamassa että kondomeja ei saa jakaa ja niin päin pois.
Viesti Kirjoittaja Cosmo »