Say no moremaxima kirjoitti:Hmmm... Toimiskohan tää.
Multakin loppu patterit.![]()
Vuodatustopick.
Sana on (melkein) vapaa.
-
Erño
-
Jamac
-
Teppo Tulppu
-
Jamac
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Eilistä.. njoo..Teppo Tulppu kirjoitti:.. kerman kera? Vaahdotettuna?Jamac kirjoitti:Otan vaan ihan pelkästään yhde mukin kaffetta..amanita kirjoitti:Herranen aika Jama, mee siitä tuhmine ajatuksines johki muualle punasteleen.....!
Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
-
Viizei
-
makkone-
-
DGKarper
-
Maza
Viesti Kirjoittaja Maza »
Polkupyöräni koettelee minua.
Eilen, vuoden parhaaseen loska-aikaan, potkaisin roiskeläpän rikki. Puntit märkinä saan sotkea pitkin kaupungin katuja.
Tänään kumiini ilmaantui aukko, josta meni ilmat pihalle. Tarvitsen fillaria ehdottomasti tänään, joten jätin paikkailut sikseen. Ostin uuden sisäkumin ja ulkokuminkin samalla, se alkoi olla hauras.
Intoa puhkuen työkalupakki levällään aloin töihin. Eipä aikaakaan, kun vastaisku järjestysnumeroltaan kolme löi kasvoille: suojakumi vanteen ja sisäkumin välistä on poikki, sellainen pitää ostaa. Palasin pöyräliikkeeseen. Nyt mikään ei voi estää minua, ajattelin. Kuinka väärässä sitä voikaan olla. Sisäkumi on aivan liian kapea. Siitä huolimatta, että tähdensin sen olevan ballongi-kumi, näin minulle on kerrottu. Kolmannen kerran liikeeseen. Nyt kumi on varmasti oikean kokoinen, otinhan vanhan malliksi. En ehtinyt edes pihaan asti, kun huomasin jotain outoa. Tässä sisäkumissa ei olekaan perinteistä fillarin palloventtiiliä, vaan automalli. Nyt hieman suivaannuin. Mutta mitä sitä kiukuttelemaan, kauppaan vaan. Kauppiaalla ei ollut lainkaan tuon kokoisia sisärenkaita peinteisellä venttiilillä, joten hän ystävälliesti antoi pumpun, jossa on sopiva suulake. Farssin aineksia, sano.
Näistä vastoinkäymisistä huolimatta en aio ainakaan lähitulevaisuudessa siirtyä "Näytä autosi" -ketjuun.
Eilen, vuoden parhaaseen loska-aikaan, potkaisin roiskeläpän rikki. Puntit märkinä saan sotkea pitkin kaupungin katuja.
Tänään kumiini ilmaantui aukko, josta meni ilmat pihalle. Tarvitsen fillaria ehdottomasti tänään, joten jätin paikkailut sikseen. Ostin uuden sisäkumin ja ulkokuminkin samalla, se alkoi olla hauras.
Intoa puhkuen työkalupakki levällään aloin töihin. Eipä aikaakaan, kun vastaisku järjestysnumeroltaan kolme löi kasvoille: suojakumi vanteen ja sisäkumin välistä on poikki, sellainen pitää ostaa. Palasin pöyräliikkeeseen. Nyt mikään ei voi estää minua, ajattelin. Kuinka väärässä sitä voikaan olla. Sisäkumi on aivan liian kapea. Siitä huolimatta, että tähdensin sen olevan ballongi-kumi, näin minulle on kerrottu. Kolmannen kerran liikeeseen. Nyt kumi on varmasti oikean kokoinen, otinhan vanhan malliksi. En ehtinyt edes pihaan asti, kun huomasin jotain outoa. Tässä sisäkumissa ei olekaan perinteistä fillarin palloventtiiliä, vaan automalli. Nyt hieman suivaannuin. Mutta mitä sitä kiukuttelemaan, kauppaan vaan. Kauppiaalla ei ollut lainkaan tuon kokoisia sisärenkaita peinteisellä venttiilillä, joten hän ystävälliesti antoi pumpun, jossa on sopiva suulake. Farssin aineksia, sano.
Näistä vastoinkäymisistä huolimatta en aio ainakaan lähitulevaisuudessa siirtyä "Näytä autosi" -ketjuun.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
-
Viizei
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ei, ei, ei voi olla KAIKKI pielessä! Tiristä hyväosastoasi, kyllä sieltä pohjalta löytyy kaikkea kunnossa olevaakin!Viizei kirjoitti:KAIKKI pielessä!
Loppuviikon helpotukseksi oheistan kalenterin, joka taatusti auttaa arjen murheiden kanssa taistelussa.
Iloista keskiviikkoa Viizeille ja koko foorumin poppoolle. Häntä pystyyn!

On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viizei
Viesti Kirjoittaja Viizei »
No lähes kaikki..amanita kirjoitti:Ei, ei, ei voi olla KAIKKI pielessä! Tiristä hyväosastoasi, kyllä sieltä pohjalta löytyy kaikkea kunnossa olevaakin!Viizei kirjoitti:KAIKKI pielessä!
Loppuviikon helpotukseksi oheistan kalenterin, joka taatusti auttaa arjen murheiden kanssa taistelussa.
Iloista keskiviikkoa Viizeille ja koko foorumin poppoolle. Häntä pystyyn!![]()
-
Erño
-
Erño
-
matteus/2
-
Erño
-
Anniel
-
Luiro
-
Wespa
-
Luiro
-
Celia
-
Lillan
Viesti Kirjoittaja Lillan »
Tääh. Miten tuo voi olla mahdollista? Mulla imuri on kädessä vähintään kerran viikossa eikä se tunnu riittävän mitenkään siivon ylläpitämiseksi. (Koirankarvat)Celia kirjoitti:Pitää imuroida. Ensimmäistä kertaa melkein kolmeen vuoteen...
Pakko kai vain ryhtyä puuhaan, niin saa sen tehtyä.
No matter where you go, there you are.
iMac 20" 2 GHz Intel Core Duo
iPod Hipelö 16GB
iMac 20" 2 GHz Intel Core Duo
iPod Hipelö 16GB
-
Skarsnak
-
Erño
-
ManiMicci
-
Celia
Viesti Kirjoittaja Celia »
Yleensä mies imuroi. Meillä on kotitöitä jaettu, koska olen avovaimo enkä piika.Lillan kirjoitti:Tääh. Miten tuo voi olla mahdollista? Mulla imuri on kädessä vähintään kerran viikossa eikä se tunnu riittävän mitenkään siivon ylläpitämiseksi. (Koirankarvat)Celia kirjoitti:Pitää imuroida. Ensimmäistä kertaa melkein kolmeen vuoteen...
Pakko kai vain ryhtyä puuhaan, niin saa sen tehtyä.
Homma siis toimii niin, että mies imuroi ja mahdollisesti pesee lattiat. Minä puolestan pesen pyykkiä, pidän keittiön siistinä ja pyyhin pölyt.
Nyt olen kärvistellyt kuukauden verran näiden kissankarvojen keskellä. Mies on ollut kuukauden Irlannissa, mutta tulee huomenna viikonlopuksi kotiin. Ilmoitti tosin, ettei aio tulla imuroimaan... -Tietää ettei homma kuulu lempipuuhiini. Nyt sitten olen jo imuroinut ja pessyt lattiat. Vielä keittiön siivous ja pölyt, niin on kullan mukava tulla siistiin kotiin.
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka