Say no moremaxima kirjoitti:Hmmm... Toimiskohan tää.
Multakin loppu patterit.![]()
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Eilistä.. njoo..Teppo Tulppu kirjoitti:.. kerman kera? Vaahdotettuna?Jamac kirjoitti:Otan vaan ihan pelkästään yhde mukin kaffetta..amanita kirjoitti:Herranen aika Jama, mee siitä tuhmine ajatuksines johki muualle punasteleen.....!
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ei, ei, ei voi olla KAIKKI pielessä! Tiristä hyväosastoasi, kyllä sieltä pohjalta löytyy kaikkea kunnossa olevaakin!Viizei kirjoitti:KAIKKI pielessä!
Viesti Kirjoittaja Viizei »
No lähes kaikki..amanita kirjoitti:Ei, ei, ei voi olla KAIKKI pielessä! Tiristä hyväosastoasi, kyllä sieltä pohjalta löytyy kaikkea kunnossa olevaakin!Viizei kirjoitti:KAIKKI pielessä!
Loppuviikon helpotukseksi oheistan kalenterin, joka taatusti auttaa arjen murheiden kanssa taistelussa.
Iloista keskiviikkoa Viizeille ja koko foorumin poppoolle. Häntä pystyyn!![]()
Viesti Kirjoittaja Lillan »
Tääh. Miten tuo voi olla mahdollista? Mulla imuri on kädessä vähintään kerran viikossa eikä se tunnu riittävän mitenkään siivon ylläpitämiseksi. (Koirankarvat)Celia kirjoitti:Pitää imuroida. Ensimmäistä kertaa melkein kolmeen vuoteen...
Pakko kai vain ryhtyä puuhaan, niin saa sen tehtyä.
Viesti Kirjoittaja Celia »
Yleensä mies imuroi. Meillä on kotitöitä jaettu, koska olen avovaimo enkä piika.Lillan kirjoitti:Tääh. Miten tuo voi olla mahdollista? Mulla imuri on kädessä vähintään kerran viikossa eikä se tunnu riittävän mitenkään siivon ylläpitämiseksi. (Koirankarvat)Celia kirjoitti:Pitää imuroida. Ensimmäistä kertaa melkein kolmeen vuoteen...
Pakko kai vain ryhtyä puuhaan, niin saa sen tehtyä.