Tuo kertomasi suorastaan masentaa suuren äimistyksen lisäksi!!!kallekilponen kirjoitti:Oli tuossa äsken koulun joulutilaisuus kirkossa...iheettyttää että eikö nylyään tiedetä ettei kirkossa taputeta esityksen päätteeksi?
Vuodatustopick.
Sana on (melkein) vapaa.
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
TheKraken
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Minulla on jonkin sortin muistikuva, että mikäli kirkossa on ihan selkeä konsertti tai vastaava tilaisuus, niin taputtaa saa. Joskus muistelisin jostain yleisönosastolta jonkun piispan mielipiteen asiaan lukeneenikallekilponen kirjoitti:Oli tuossa äsken koulun joulutilaisuus kirkossa...iheettyttää että eikö nylyään tiedetä ettei kirkossa taputeta esityksen päätteeksi?
-
amanita
- Ylläpitäjä
Tuo pitää täysin paikkansa, mutta siis VAIN konserteissa, ei milloinkaan Jumalanpalveluksen yhteydessä!!!TheKraken kirjoitti:Minulla on jonkin sortin muistikuva, että mikäli kirkossa on ihan selkeä konsertti tai vastaava tilaisuus, niin taputtaa saa. Joskus muistelisin jostain yleisönosastolta jonkun piispan mielipiteen asiaan lukeneenikallekilponen kirjoitti:Oli tuossa äsken koulun joulutilaisuus kirkossa...iheettyttää että eikö nylyään tiedetä ettei kirkossa taputeta esityksen päätteeksi?
-
Salamijakk
-
kallekilponen
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Juu, kyllä tätä tilaisuutta oli pappi pitämässä.
Ja kun koulusta puhun, en tarkoita mitään pikkulapsia vaan aikuisiaa ihmisiä...ei pitäisi enää tällä tasolla kuulua perus käytöstapojen opettaminen opettajien tehtäviin...ottaen huomioon, että taputtajien joukossa oli taatusti muitakin kuin oppilaita.
Ja kun koulusta puhun, en tarkoita mitään pikkulapsia vaan aikuisiaa ihmisiä...ei pitäisi enää tällä tasolla kuulua perus käytöstapojen opettaminen opettajien tehtäviin...ottaen huomioon, että taputtajien joukossa oli taatusti muitakin kuin oppilaita.
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
-
Aries
Viesti Kirjoittaja Aries »
Mikä &€"#@£ siinä on, että OSX ei kelpaa käyttöjärjestelmäksi taas mihinkään @£$∞@3.
Nelosen nettiTV lupaa toimivuuden Flip4Mac-kikkareen avulla. Voipi olla, että toimii. Sitten kun klikkaa "testaa laitteesi"-hantaakia niin se siitä riemusta. "Jotta voisit katso videoita sinulla pitää olla tietokone, johon on Microsoft Windows asennetuna."
Nelosen nettiTV lupaa toimivuuden Flip4Mac-kikkareen avulla. Voipi olla, että toimii. Sitten kun klikkaa "testaa laitteesi"-hantaakia niin se siitä riemusta. "Jotta voisit katso videoita sinulla pitää olla tietokone, johon on Microsoft Windows asennetuna."
Kipu on tunne, kun heikkous poistuu ruumiista
-
macki
-
macki
-
amanita
- Ylläpitäjä
macki kirjoitti:joo luovutan en saa sitä auki
Sitkeä oli avaamis-sessiosi!
Uusi päivä tuonee helpotuksen ongelmaas!
Luehan tästä ketjusta keskustelua aiheesta ja matti503:n vinkki kaukosäätimen avaamiseen:
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... s%E4%E4din
Aurinkoista päivää!
-
macki
-
weeezes
Viesti Kirjoittaja weeezes »
Ah, täällä on tämmönenkin
!
Alotetaanpa:
Velikultani tahtoi että asennan Windowssin (XP) tuolle meidän PClle uudestaan, kun se masiina oli kuulemma ihan solmussa. No rupesin asentelemaan, ja aikansa siinä meni että olin siinä vaiheessa että kaikki toimii mutta mikään ei toimi, elikkä muiden ajureiden ja palomuuri/anti-virus-softien asenteluhässäkässä. No ajattelin että kyllähän tämä nyt hetken kestää netissä ilman mitään, lataan nopeesti palomuurin ja sitten poies netistä.
Latailin palomuurisoftaa ja siinä 5 minsaa suunnilleen ehti mennä, ruutu loikki täyteen vaikka mitä pop-uppia (ihan täyteen) ja sitten iski Elisalta viestiä että meidän nettiyhteys on otettu pois nyt ainakin tunniksi johtuen liiallisesta virustulvasta
. Hetki ja sitten se kone sammui. OK, FORMATOIDAAN JA LAITETAAN WINUKKA UUDESTAAN.
*Teletappien ärsyttävä kiljaisu* "Uudestaan!"
Noh, olin saanut sitten taas siihen kohtia että pitäisi ajurit ja muu roska asentaa. Tälläkertaa ajattelin että laitanpa tän macbookin kautta sen roskan tolle koneelle. Latasin tiedostot tälle macille, kaikki tähän asti ok. Sitten kun ne piti saada tolle windowskoneelle niin ei sitten millään. Ei paholainen kun se lähiverkkolelupurkkaviritelmä ei tahtonut toimia sitten millään, en tiedä miksi, ennen se on toiminut. Sitten yhtäkkiä se jämähtää siihen se windowssi ja pakotin restarttia. Käynnistyessä ruikutti että windowssin tärkeitä tiedostoja on korruptoitunut tms.
.
UUDESTAAN "%#"&"%€/"€
No nyt se asennus ja muu hässäkkä oli ohi, olin saanut palomuuri ja antivirus-softankin asennettua ja kaikki pelasi. Katselin työn tulosta kunnes rupesi kuulumaan kummaa raksutusta koneesta. Kuului ilkeä ääni ja blue-screeni iski päälle. Ja siitä ei sitten käynnistynyt enään millään, kovalevy sanoi kaput.
Neljä ja puoli tuntia kamppailin tuon kanssa. Neljä ja puoli tuntia...
Ainoa hauska asia tuossa oli se että tulipa todistettua että Windows XP (taitaa olla SP 0, joten sitä voi osaksi KAI syyttää >_>...) voi saastua alta 10 minuutin ERITTÄIN huonoon kuntoon
.
Alotetaanpa:
Velikultani tahtoi että asennan Windowssin (XP) tuolle meidän PClle uudestaan, kun se masiina oli kuulemma ihan solmussa. No rupesin asentelemaan, ja aikansa siinä meni että olin siinä vaiheessa että kaikki toimii mutta mikään ei toimi, elikkä muiden ajureiden ja palomuuri/anti-virus-softien asenteluhässäkässä. No ajattelin että kyllähän tämä nyt hetken kestää netissä ilman mitään, lataan nopeesti palomuurin ja sitten poies netistä.
Latailin palomuurisoftaa ja siinä 5 minsaa suunnilleen ehti mennä, ruutu loikki täyteen vaikka mitä pop-uppia (ihan täyteen) ja sitten iski Elisalta viestiä että meidän nettiyhteys on otettu pois nyt ainakin tunniksi johtuen liiallisesta virustulvasta
*Teletappien ärsyttävä kiljaisu* "Uudestaan!"
Noh, olin saanut sitten taas siihen kohtia että pitäisi ajurit ja muu roska asentaa. Tälläkertaa ajattelin että laitanpa tän macbookin kautta sen roskan tolle koneelle. Latasin tiedostot tälle macille, kaikki tähän asti ok. Sitten kun ne piti saada tolle windowskoneelle niin ei sitten millään. Ei paholainen kun se lähiverkkolelupurkkaviritelmä ei tahtonut toimia sitten millään, en tiedä miksi, ennen se on toiminut. Sitten yhtäkkiä se jämähtää siihen se windowssi ja pakotin restarttia. Käynnistyessä ruikutti että windowssin tärkeitä tiedostoja on korruptoitunut tms.
UUDESTAAN "%#"&"%€/"€
No nyt se asennus ja muu hässäkkä oli ohi, olin saanut palomuuri ja antivirus-softankin asennettua ja kaikki pelasi. Katselin työn tulosta kunnes rupesi kuulumaan kummaa raksutusta koneesta. Kuului ilkeä ääni ja blue-screeni iski päälle. Ja siitä ei sitten käynnistynyt enään millään, kovalevy sanoi kaput.
Neljä ja puoli tuntia kamppailin tuon kanssa. Neljä ja puoli tuntia...
Ainoa hauska asia tuossa oli se että tulipa todistettua että Windows XP (taitaa olla SP 0, joten sitä voi osaksi KAI syyttää >_>...) voi saastua alta 10 minuutin ERITTÄIN huonoon kuntoon
Macbook - 2GHz - 2Gt RAM - Valkoinen
-
tsip
Viesti Kirjoittaja tsip »
Auts! Kokemusta on samanlaisesta, tosin saastumaan en ole saanut yhtä nopeasti (palomuurin takaa...). Mitä opin viimeksi (ainakin viidennenkymmenennen kerran)??? Että tekee vähintään kaksi loogista partitiota ja imuuttaa ne uusimmat palomuurit/virustorjunnat/adwaret sille ei-aktiiviselle partitiolle (vaikka E) ja formatoi vain sen C: uusiksi. Sitten ei tarvi mennä verkkoon suojaamattomalla wintoosalla. Ennakkoon kannattaa tallettaa myös SP:t tai ainakin toinen niistä.Velikultani tahtoi että asennan Windowssin (XP) tuolle meidän PClle uudestaan, kun se masiina oli kuulemma ihan solmussa. No rupesin asentelemaan, ja aikansa siinä meni että olin siinä vaiheessa että kaikki toimii mutta mikään ei toimi, elikkä muiden ajureiden ja palomuuri/anti-virus-softien asenteluhässäkässä. No ajattelin että kyllähän tämä nyt hetken kestää netissä ilman mitään, lataan nopeesti palomuurin ja sitten poies netistä.
Latailin palomuurisoftaa ja siinä 5 minsaa suunnilleen ehti mennä, ruutu loikki täyteen vaikka mitä pop-uppia (ihan täyteen) ja sitten iski Elisalta viestiä että meidän nettiyhteys on otettu pois nyt ainakin tunniksi johtuen liiallisesta virustulvasta Hymy. Hetki ja sitten se kone sammui. OK, FORMATOIDAAN JA LAITETAAN WINUKKA UUDESTAAN.
Muuten ryydyttää olla minä. Oletteko tietoisia, että morkkis voi tulla jo siitä, ettei juo riittävästi? Samoin ylenmääräinen väsymys? --> Eli juomaan jotain ei-alkoholia, ei-kahvia... Empiirisellä tavalla todettu asja.
WYSIWTF
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
-
NeliX4
-
Jone
-
gramdel
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Minulla se on kyllä toiminut ihan ok. Mutta kitistään nyt siitä, että tuo sininen ikoni on paljon rumempi kuin vanha vihreä.NeliX4 kirjoitti:iTunesin uusin on tolokuttoman hiidas. ja tehosyöppö. Vanha G4 käynnistää sitä kiduttavan hitaasti ja muut ohjelmat takkuaa, kun on musaa päällä.
/---
ap
Isomursu kertoo, että delfiinikaksikko oli emo ja poikanen.
http://gramdel.kapsi.fi/
http://gramdel.kapsi.fi/
-
Erño
Viesti Kirjoittaja Erño »
Laita tilalle se vanha vihreä ikoni? Turha tuosta on kitistä.gramdel kirjoitti:Minulla se on kyllä toiminut ihan ok. Mutta kitistään nyt siitä, että tuo sininen ikoni on paljon rumempi kuin vanha vihreä.NeliX4 kirjoitti:iTunesin uusin on tolokuttoman hiidas. ja tehosyöppö. Vanha G4 käynnistää sitä kiduttavan hitaasti ja muut ohjelmat takkuaa, kun on musaa päällä.
/---
ap
Arch Linux/KDE Plasma
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
macki
-
kallekilponen
-
macki
-
kuriton
-
ensivian
-
Skarsnak
Viesti Kirjoittaja Skarsnak »
Parturit... "Älä lyhennä paljon." Ja pitkähköstä, luonnonkiharoilla lainehtivasta tukasta tuli lyhyt ja tönkkö. Kolme neljäsosaa lähti sen sileän tien. Vältän partureita elämäni loppuun saakka, sillä joka ikinen kerta järkyttyy. Tällä kertaa en edes voi syyttää itseäni huonosta ilmaisusta. Nyt on pakko laittaa yksi ristokaskilahti viestiin: 
Edit: ja täytyy sit taas muistaa että on täällä Suomessa asiat aika hyvin kun ei muuta valitettavaa ole
Edit: ja täytyy sit taas muistaa että on täällä Suomessa asiat aika hyvin kun ei muuta valitettavaa ole
-
disko
Viesti Kirjoittaja disko »
Kaks kertaa pikkusisko, niiden kaveri kertaa yks, kaikki kerrottuna kimeillä äänillä, kolinoilla, eläimellisellä metelillä sekä pomppimisella EI ole hyvä yhdistelmä viereisessä huoneessa kun itse on kukkunut viiteen asti...
"VEIKKA, NUKUTSÄ VIELÄ!?!?!?!?!?"
"SHHHHHH, TULKAA KATTOMAAN, VEIKKA NUKKUU HASSUSSA ASENNOSSA!?!?!?!"
Boonuksena pienempi, 5 vee, sisko laulamassa "Älä jätä minua, älä jätä, minä tarvitsen sinua..." Voi voi mä niin toivon että ne virolaiset työmiehet saa mun putkirempan ajoissa valmiiks, haluun pois täältä hullujenhuoneelta!
EDIT: Mun Wireless Mighty Mousen skrolli alaspäin kettuilee taas!!! Oonko yksin tän ongelman kanssa...?
"VEIKKA, NUKUTSÄ VIELÄ!?!?!?!?!?"
"SHHHHHH, TULKAA KATTOMAAN, VEIKKA NUKKUU HASSUSSA ASENNOSSA!?!?!?!"
Boonuksena pienempi, 5 vee, sisko laulamassa "Älä jätä minua, älä jätä, minä tarvitsen sinua..." Voi voi mä niin toivon että ne virolaiset työmiehet saa mun putkirempan ajoissa valmiiks, haluun pois täältä hullujenhuoneelta!
EDIT: Mun Wireless Mighty Mousen skrolli alaspäin kettuilee taas!!! Oonko yksin tän ongelman kanssa...?
-
kuriton
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Kävelin ystävän kanssa, välillä liukastakin tietä reippaat kaksi ja puoli tuntia
Siis olimme kuntoilemassa, ja nyt kintut niin kipeet, että pitää ihan miettiä kannattaako sohvalta tänään enää nousta mihinkään ja huomenna ei varmaan pääse, vaikka miettis kuinka. Että kannattaisko useammin kuntoilla taas![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Siis olimme kuntoilemassa, ja nyt kintut niin kipeet, että pitää ihan miettiä kannattaako sohvalta tänään enää nousta mihinkään ja huomenna ei varmaan pääse, vaikka miettis kuinka. Että kannattaisko useammin kuntoilla taas
-
Aries
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka