Tuo kertomasi suorastaan masentaa suuren äimistyksen lisäksi!!!kallekilponen kirjoitti:Oli tuossa äsken koulun joulutilaisuus kirkossa...iheettyttää että eikö nylyään tiedetä ettei kirkossa taputeta esityksen päätteeksi?
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Tuo kertomasi suorastaan masentaa suuren äimistyksen lisäksi!!!kallekilponen kirjoitti:Oli tuossa äsken koulun joulutilaisuus kirkossa...iheettyttää että eikö nylyään tiedetä ettei kirkossa taputeta esityksen päätteeksi?
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Minulla on jonkin sortin muistikuva, että mikäli kirkossa on ihan selkeä konsertti tai vastaava tilaisuus, niin taputtaa saa. Joskus muistelisin jostain yleisönosastolta jonkun piispan mielipiteen asiaan lukeneenikallekilponen kirjoitti:Oli tuossa äsken koulun joulutilaisuus kirkossa...iheettyttää että eikö nylyään tiedetä ettei kirkossa taputeta esityksen päätteeksi?
Tuo pitää täysin paikkansa, mutta siis VAIN konserteissa, ei milloinkaan Jumalanpalveluksen yhteydessä!!!TheKraken kirjoitti:Minulla on jonkin sortin muistikuva, että mikäli kirkossa on ihan selkeä konsertti tai vastaava tilaisuus, niin taputtaa saa. Joskus muistelisin jostain yleisönosastolta jonkun piispan mielipiteen asiaan lukeneenikallekilponen kirjoitti:Oli tuossa äsken koulun joulutilaisuus kirkossa...iheettyttää että eikö nylyään tiedetä ettei kirkossa taputeta esityksen päätteeksi?
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja Aries »
macki kirjoitti:joo luovutan en saa sitä auki
Viesti Kirjoittaja weeezes »
Viesti Kirjoittaja tsip »
Auts! Kokemusta on samanlaisesta, tosin saastumaan en ole saanut yhtä nopeasti (palomuurin takaa...). Mitä opin viimeksi (ainakin viidennenkymmenennen kerran)??? Että tekee vähintään kaksi loogista partitiota ja imuuttaa ne uusimmat palomuurit/virustorjunnat/adwaret sille ei-aktiiviselle partitiolle (vaikka E) ja formatoi vain sen C: uusiksi. Sitten ei tarvi mennä verkkoon suojaamattomalla wintoosalla. Ennakkoon kannattaa tallettaa myös SP:t tai ainakin toinen niistä.Velikultani tahtoi että asennan Windowssin (XP) tuolle meidän PClle uudestaan, kun se masiina oli kuulemma ihan solmussa. No rupesin asentelemaan, ja aikansa siinä meni että olin siinä vaiheessa että kaikki toimii mutta mikään ei toimi, elikkä muiden ajureiden ja palomuuri/anti-virus-softien asenteluhässäkässä. No ajattelin että kyllähän tämä nyt hetken kestää netissä ilman mitään, lataan nopeesti palomuurin ja sitten poies netistä.
Latailin palomuurisoftaa ja siinä 5 minsaa suunnilleen ehti mennä, ruutu loikki täyteen vaikka mitä pop-uppia (ihan täyteen) ja sitten iski Elisalta viestiä että meidän nettiyhteys on otettu pois nyt ainakin tunniksi johtuen liiallisesta virustulvasta Hymy. Hetki ja sitten se kone sammui. OK, FORMATOIDAAN JA LAITETAAN WINUKKA UUDESTAAN.
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Minulla se on kyllä toiminut ihan ok. Mutta kitistään nyt siitä, että tuo sininen ikoni on paljon rumempi kuin vanha vihreä.NeliX4 kirjoitti:iTunesin uusin on tolokuttoman hiidas. ja tehosyöppö. Vanha G4 käynnistää sitä kiduttavan hitaasti ja muut ohjelmat takkuaa, kun on musaa päällä.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Laita tilalle se vanha vihreä ikoni? Turha tuosta on kitistä.gramdel kirjoitti:Minulla se on kyllä toiminut ihan ok. Mutta kitistään nyt siitä, että tuo sininen ikoni on paljon rumempi kuin vanha vihreä.NeliX4 kirjoitti:iTunesin uusin on tolokuttoman hiidas. ja tehosyöppö. Vanha G4 käynnistää sitä kiduttavan hitaasti ja muut ohjelmat takkuaa, kun on musaa päällä.
/---
ap
Viesti Kirjoittaja Skarsnak »
Viesti Kirjoittaja disko »
Viesti Kirjoittaja kuriton »