ABC ja ABC:n kassaneidit onkin jo oma lukunsa... Tyhmänähän nuo pitää jos jotain koittaa sanoa, ei toimi Suomessa sekään sitte..Noksu kirjoitti:Olin Iisalmes eilen ABCllä ja tervehdin, kiitin ja toivotin vielä hyvät viikonloput, kassaneito ei kyllä minulle mitään sanonut. :/Houdini kirjoitti:En enää edes yritä olla mukava asiakkaille... Jos lähdetään syömään ravintolaan tai vaikka vaan kauppareissulle niin onko kiitosolehyväynnämuut niin maanalaisen paikan vaikeita??Edes tervehtiä voisi, pliis?
Vuodatustopic 3
-
Houdini
Re: Vuodatustopic 3
Viesti Kirjoittaja Houdini »
-
Erño
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
arisel
Viesti Kirjoittaja arisel »
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Minulla ei ole tätä ongelmaa ja ne kassaneidit juttelevat minulle. Juttua lentää turhankin helposti. Jossain pohjanmaalla on tympeitä kassaneitejä, mutta muuten ei. Nesteellä olevat kassatyttöset tervehtivät minua jopa toisella paikkakunnalla, jos sattuvat kaupassa tulemaan vastaan. Naamani jää niin hyvin joidenkin muistiin.Houdini kirjoitti:ABC ja ABC:n kassaneidit onkin jo oma lukunsa... Tyhmänähän nuo pitää jos jotain koittaa sanoa, ei toimi Suomessa sekään sitte..
Tupos ABC : Kassatyttö tervehtii.
Viitasaari ABC : Kassatyttö tervehtii.
Hirvaskankaan ABC : Juttua riittää ja täällä on muuten Miss ABC:n Kassaneiti. Söpö kuin mikä ja hän juttelee minulle aina.
Palokan ABC : Täällä kassaneiti tarjonnut useasti jopa kaakaon. Juttua myös riittää.
Vaajakosken ABC : Kiireistä, mutta tervehdys tulee. Jutun aiheet vähissä, mutta jotain kuitenkin.
Kuopion ABC : Savolaista hitautta, mutta kyllä täälläkin tervehditään hymyn kera.
Renkomäki ABC : Tervehditään, mutta syvällisempää keskustelua ei synny.
-
Erño
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
M.P.T
Minusta ei saa komiaa tekemälläkään. Olen kyllä kerran testannut naamani tässä arvostele pärstäni sivustolla. Naamani heilui TOP-5 listassa pari vuotta kunnes poistuin palvelusta. Kaverit ja tuttavat ihan kiusallaan laittoivat mulle kymppiä ja peukkua. Seteleitä minulla ei pilkota. Harvinaista on, jos pussista löytyy edes se 20 centtiä. Taskusta tuo löytyy hyvänä päivänä, mutta silloin punottaa myös posket. Vaikka en ole komea niin silti minulla on itsetunto kohdillaan. Hyväksyn naamani sellaisena kuin se on. Se on makuasia sanoi musti kun muniaan nuoli. Tykkäähän jotkut miehetkin 200kg naisista, joten miksei naiset tykkäisi lyhyestä ja rumasta miehestäErño kirjoitti:^koten sanottu komiat pärjää. Tai sitten sulla pilkottaa setelinippu rintataskusta.
Syy miksi noissa ABC-asemilla minulle jutellaan on seuraava. Asun yhden vieressä ja käyn siellä päivittäin. Oikeastaan en tarvitsisi jääkaappia ollenkaan kun ABC:lla on sellainen. Muutenkin huoltoasemilla tulee ahkerasti asioitua ja joskus käyn lukemassa sen lehden siellä. Turun suunnalla luen Turun Sanomat ja Oulun suunnalla Kalevaa. Myös pienet paikkakunnan lehdet ovat mukavaa luettavaa. Olen vähän kuin se paikallinen usealla asemalla.
Jos kauniin emännän tahdot niin voin kertoa vaikka Oulun söpöimmät myyjät. Siinä yhdellä ärrällä oli vuosi pari sitten aika nätti pakkaus
-
Erño
Akullisia vehkeitä meikäläiseltä löytyy hiustenleikkuukone ja iHupatin. Molemmissa kestää akku ihan riittävän pitkään yleensä. Luuri tietenkin saattaa hyytyä jo työpäivän aikana, jos viestiohjelmat huutavat.
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Kun olin saanut ostettu ruuat ja tarpeelliset kosmetiikat ym sälät, piti suunnata lihakauppaan ostamaan läskiä, jotta saa huomennakin syödäkseen. Sitten kotiin kauhu kiireellä tekemään ruokaa, jonka jälkeen piti tehdä sitruunamarinaadit, jonne upotin läskit muhimaan. Sitten pöydän siivous ja astioiden tiskaus. Gerbala! Joka jumalan arkipäivä samat kuviot: Käy töissä, tule kaupan kautta kotiin, tee ruokaa, siivoa pöytä ja tiskaa... Viikonloput eroaa vain siltäosin ettei tarvitse käydä töissä, mutta sitten riittää kotonassa kaikkea tyhmää kotihommaa.
AAAAAGH pää halkeaa! Kohta teen jäniksen vuodet.
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Houdini
Korjataan, Iisalmen ABC on ihan oma lukunsa, tais just se Ämpärin listasta puuttua..M.P.T kirjoitti:Minulla ei ole tätä ongelmaa ja ne kassaneidit juttelevat minulle. Juttua lentää turhankin helposti. Jossain pohjanmaalla on tympeitä kassaneitejä, mutta muuten ei. Nesteellä olevat kassatyttöset tervehtivät minua jopa toisella paikkakunnalla, jos sattuvat kaupassa tulemaan vastaan. Naamani jää niin hyvin joidenkin muistiin.Houdini kirjoitti:ABC ja ABC:n kassaneidit onkin jo oma lukunsa... Tyhmänähän nuo pitää jos jotain koittaa sanoa, ei toimi Suomessa sekään sitte..
Tupos ABC : Kassatyttö tervehtii.
Viitasaari ABC : Kassatyttö tervehtii.
Hirvaskankaan ABC : Juttua riittää ja täällä on muuten Miss ABC:n Kassaneiti. Söpö kuin mikä ja hän juttelee minulle aina.
Palokan ABC : Täällä kassaneiti tarjonnut useasti jopa kaakaon. Juttua myös riittää.
Vaajakosken ABC : Kiireistä, mutta tervehdys tulee. Jutun aiheet vähissä, mutta jotain kuitenkin.
Kuopion ABC : Savolaista hitautta, mutta kyllä täälläkin tervehditään hymyn kera.
Renkomäki ABC : Tervehditään, mutta syvällisempää keskustelua ei synny.
Se voi olla, ollaanko sitä täällä jo niin lähellä itärajaa että alkaa Jokerit olemaan lähempänä?arisel kirjoitti:Vaan ehkä se onkin HIFK-paita, joka on syynä yrmeyteen..?
-
M.P.T
Pitää käydä joskus katsastamassa. Yleensä ei tule vain nelostieltä poikettua ja jos poikkean niin se on harvinaista.Houdini kirjoitti:Korjataan, Iisalmen ABC on ihan oma lukunsa, tais just se Ämpärin listasta puuttua..
-
arisel
Ainakin Jokereiden ottelupaikkakuntien keskimääräinen sijainti lienee huomattavasti HIFK:n vastaavia idempänä; ja eikös RyssäAreenakin jo ole selvästi idempänä kuin Helsingin Jäähalli?Houdini kirjoitti:Se voi olla, ollaanko sitä täällä jo niin lähellä itärajaa että alkaa Jokerit olemaan lähempänä?![]()
Toivottavasti Suomen maajoukkue muuten vaihtaa kotihalliaan ensi kaudelle; josko Tampereelle valmistuvasta uudesta areenasta tulisi se kotikaukalo, mutta siihen asti voitaisiin käyttää vaikka turkulaisten NakkiAreenaa (vaimikäseoli?)
-
Houdini
No, onneksi Tampereelta on Jäähallille suht lyhkänen matkaarisel kirjoitti:Ainakin Jokereiden ottelupaikkakuntien keskimääräinen sijainti lienee huomattavasti HIFK:n vastaavia idempänä; ja eikös RyssäAreenakin jo ole selvästi idempänä kuin Helsingin Jäähalli?Houdini kirjoitti:Se voi olla, ollaanko sitä täällä jo niin lähellä itärajaa että alkaa Jokerit olemaan lähempänä?![]()
Toivottavasti Suomen maajoukkue muuten vaihtaa kotihalliaan ensi kaudelle; josko Tampereelle valmistuvasta uudesta areenasta tulisi se kotikaukalo, mutta siihen asti voitaisiin käyttää vaikka turkulaisten NakkiAreenaa (vaimikäseoli?)
Vaihdetaan vaan hallia, Helsinki Garden, vaimikäsenytoli..
-
arisel
-
Houdini
Höpöhöpö, mitä sitä hyvää vaihtamaanarisel kirjoitti:Punanutut toki sopisivatkin pelaamaan RyssäAreenalle...
mitä nyt vähän heikossa hapessa halli, kyllä sillä vielä ainakin yhden mestaruuskauden selviää silti
-
M.P.T
Missä nuo 3G verkot tai edes 4G verkot toimii? Ei ainakaan maaseudulla ja ovat liian hitaita keskustassakin. Kannattaa vaihtaa SIM-kortti, että saa paremman tuen. Näin sanoi operaattori minulle, mutta silti se ei tuo 3G verkkoa maaseudulle. Onneksi on valokuitu luvattu. Ihmettelen vain, että miksi se aletaan rakentamaan metsästä keskustaan päin. Minun pitää odottaa tuota vielä 12-16kk. Noille metsäläisille se luvattiin tälle syksylle. Ellei ole jo auki.hatey kirjoitti:Kun tulin töistä, piti mennä taas kauppaan ostamaan ruoka-aineksia. Mutta kaupungilla ei toiminutkaan 3G verkko, joten jouduin ajelemaan korttelia ympäri puoli tuntia, kunnes alkoi 3G pelittää. Ilman 3G:tä ei voi pysäköidä autoa, koska minähän en kolikoilla maksa.
Tuo parkkipaikasta maksun pyytäminen on röyhkeätä kaupungilta. Itse varaan jo etukäteen kolikoita vaikka pullojen palautuksella, että saan parkkeerattua. Yleensä vien rahani sellaiseen kauppaan mikä ei kyni parkkimaksuja. Tuolla parkkimaksulla ei saa yhtään mitään. Helsinki Vantaan lentokentälle autoa ei kannata viedä, koska siellä se on täynä iskuja kun haet autosi. Siellä auto kolhitaan tai se joutuu murron kohteeksi. Turussa taas voi jättää vaikka ovet auki ja kukaan ei välitä mitään. Autoa ei myöskään kannata parkkeerata lapsiperheiden viereen, koska nämä ovat kovia kolhimaan autoa.
-
redhat
Viesti Kirjoittaja redhat »
http://sisainenaani.com
-
Erño
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
tuomas92
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Poriin on saatu jo puhelinlinjat vedettyä ja porilaiset totuttelevat puhelimen ihmeellisyyksiin, mutta vielä maksavat pysäköintinsä simpukan kuorilla ja muinaisnorjalaisilla taalereilla.
http://yle.fi/uutiset/kolikko_on_yha_ha ... sa/7404187
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
redhat
Viesti Kirjoittaja redhat »
Entäs kun pitää klo 03:00 päästä kotiin, eipä metrot kulje ei.tuomas92 kirjoitti:Ei kannata pysäköidä Helsingin keskustassa. Auto ilmaiseen metroparkkiin koko päiväksi ja metrolla keskustaan.
E: Eikä kiinnosta 13h työpäivän jälkeen odotella metroa tai muuta julkista kulkuneuvoa.
http://sisainenaani.com
-
tuomas92
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Tuolle kiinnostukselle taas ei voi mitään. Mutta valinnanvaraa on, jos ei halua etsiä ja/tai maksaa parkkipaikasta keskustassa.
-
iDock
Viesti Kirjoittaja iDock »
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
vinouma
Viesti Kirjoittaja vinouma »
-
Erño
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka