Taas on vehkeistä virta loppu. Jatkuvasti sama ongelma typerin insinöörien takia. Tuotteista suunnitellaan luokattoman huonoja. Aina saa ladata, ladata, ladata. Sitten kun vielä ei voi akkuja korvata pattereilla. Laitteet on täysin poissa käytössä latauksen ajan. Olisi edes mahdollisuus käyttää hemmetin akkupattereita kuten vanhaan hyvään aikaan. Typerät insinöörit ryssii kaikki. Onneksi vielä sentään Taika Hiiri ja näppis huolii patterit kuten kamerakin. Ikävä kyllä kaukosäätimet, puhelimet yms eivät huoli sormipattereita. Ei kannata ostaa mitään missä lukee Logitech tai Samsung. Laatua kaatopaikalta.
Erño kirjoitti:^koten sanottu komiat pärjää. Tai sitten sulla pilkottaa setelinippu rintataskusta.
Minusta ei saa komiaa tekemälläkään. Olen kyllä kerran testannut naamani tässä arvostele pärstäni sivustolla. Naamani heilui TOP-5 listassa pari vuotta kunnes poistuin palvelusta. Kaverit ja tuttavat ihan kiusallaan laittoivat mulle kymppiä ja peukkua. Seteleitä minulla ei pilkota. Harvinaista on, jos pussista löytyy edes se 20 centtiä. Taskusta tuo löytyy hyvänä päivänä, mutta silloin punottaa myös posket. Vaikka en ole komea niin silti minulla on itsetunto kohdillaan. Hyväksyn naamani sellaisena kuin se on. Se on makuasia sanoi musti kun muniaan nuoli. Tykkäähän jotkut miehetkin 200kg naisista, joten miksei naiset tykkäisi lyhyestä ja rumasta miehestä
Syy miksi noissa ABC-asemilla minulle jutellaan on seuraava. Asun yhden vieressä ja käyn siellä päivittäin. Oikeastaan en tarvitsisi jääkaappia ollenkaan kun ABC:lla on sellainen. Muutenkin huoltoasemilla tulee ahkerasti asioitua ja joskus käyn lukemassa sen lehden siellä. Turun suunnalla luen Turun Sanomat ja Oulun suunnalla Kalevaa. Myös pienet paikkakunnan lehdet ovat mukavaa luettavaa. Olen vähän kuin se paikallinen usealla asemalla.
Jos kauniin emännän tahdot niin voin kertoa vaikka Oulun söpöimmät myyjät. Siinä yhdellä ärrällä oli vuosi pari sitten aika nätti pakkaus
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tai jos Kuopioon eksyt niin siinä Rossossa oli aikoinaan myös nätti pimu. Tästäkin saisi uuden aiheen, mutta saako sellaista tehdä. Bongaa söpö myyjä.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.