redhat kirjoitti:VW-tuotteet jää ainakin tällä kierroksella pois, laatu on heikentynyt liiaksi...
Esson baarin höpötyksiä. Noita VAG koneita löytyy aina taloudesta ja löytyy jatkossakin. En sitten tiedä mitä on tapahtunut 2010 jälkeen. En ole omistanut vielä niin tuoreita. Dieseli ja manuaali ainakin on aina kestänyt. Olen lukenut netistä kaikkea itkua ja poraamista, mutta itse en ole vastaavaan törmännyt. Porukoillakaan ei ole vielä ollut ongelmia eikä muutamalla sukulaisella. Miksi en siis nyt omista omana autona VAG tuotetta? Ei ollut saatavilla oikeassa hintaluokassa. Nyt mennään Opel merkkisellä ja sitäkin parjataan paskaksi.
Sherukka kirjoitti:Varo vaaraa, eli todellisia kulutuslukemia. Ei mielestäni ole kovinkaan paljon edistytty todellisen kulutuksen suhteen vaikka joku toimittajatollo sitä yrittäisikin väittää. En silti väitä etteikö jotain olisi tapahtunut mutta surkeata on ja EU-kulutuslukemat ovat kyllä satukirjan tuotoksia.
Kaikki eivät osaa ajaa autolla. Mitään radikaalisia kulutuslaskuja ei ole tullut kuitenkaan. Otetaan vaikka VW Lupo 1.2TDI autoksi. Harvemmalla uudella autolla päästään kovinkaan paljon alle tuon kulutuksen. Lupolla en ole ajanut, mutta veikkaan sillä äkkiä saatavan alle tehdaslukemat lasiin. VW Caddy 1.6D (1988) saa myös pienet kulutuslukemat. Muutaman vuoden päästä tuokin auto on 30v vanha ja autot tuskin kuluttaa silloinkaan 50% vähemmän.
Odotan innolla jotain Passat kokoluokan autoa jolla päästään
reilusti alle kolmen litran sataselle. mikään 2,9l ei kelpaa.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.