Ne ovat sitten kirjaimellisesti perstuneet sortsitPeitsamo kirjoitti:Sortsithan on loistavat. Itse käytän tuollaisia Adidaksen eeerittäin vanhoja ja kulahtaneita housuja. Reikiä niissä ei taida olla, mutta jotain öljyä niihin on ainakin jostain tarttunut, joka ei oikein koskaan lähtenyt pois housuista. Pikkasen on alkanut jo kangaskin kulumaan
Siinä kun sitä hikoillaan salilla, lenkkipolulla, pyöräillessä hinkaten satulaa etc. niin johan ne ovat nähneet ja kokeneet vaikka ja mitä
Hehkutustopic 3
-
mluhtala
Re: Hehkutustopic 3
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
-
Jussi68
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
8)Peitsamo kirjoitti:Guggenheim nurin! Hesalaisilla on vielä sittenkin hivenen järkeä ajukopassa![]()
En uskonut ikinä joutuvani sanomaan seuraavaa:
SDP & Vihreät, Kiitos!
En voi noita kahta puoluetta sietää, mutta tässä tapauksessa toimivat erityisen järkevästi.
Mitä h*lvettiä me olisimme sillä guggelilla tehneet?
-työpaikkoja... ehkä muutaman, tosin rakennushommatkin olisivat hoituneet etelä-helsinkiläisten toimesta.
-turisteja... kyllä niitä riittää ilman rumaa museotakin.
äääh, ei jaksa vaivata kuuppaa tuolla, onneksi kaatui
JL
-
arisel
Viesti Kirjoittaja arisel »
Jahah, sitä on käyty elokuvissa - oliko hyvä? On vielä näkemättä, mutta kohtahan se täytyisi käydä, ennenkuin näytökset loppuvat.paulaw kirjoitti:Jawohl!Peitsamo kirjoitti:Eläköön natsi-siwa
-
paulaw
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Tiedän lauantaina.arisel kirjoitti:Jahah, sitä on käyty elokuvissa - oliko hyvä? On vielä näkemättä, mutta kohtahan se täytyisi käydä, ennenkuin näytökset loppuvat.paulaw kirjoitti:Jawohl!
-
Erño
Viesti Kirjoittaja Erño »
Kyllähän Saksassa osataan kemikaalit! Lidlin pyykinpesuaine on kyllä parasta. Ei haise kovin voimakkaasti ja puhdasta tulee. Minkä merkkistä oli tuo nestemäinen?Peitsamo kirjoitti:Ostin Lidlistä jotain nestemäistä halppispyykinpesuainetta valkopyykille ja puhdastahan sillä tuli. Yllätykseksi siinä taisi olla jokin huuhteluaine mukana. Ainakin tuoksu on mitä mainioin![]()
Eläköön natsi-siwa
Itse voisin myös hehkuttaa: elämä hymyilee, keväästä huolimatta. 8)
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
iFooni
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Triljardi kertaa paremmalla viideollaiFooni kirjoitti:Loistava biisi 8)
http://www.youtube.com/watch?v=nYDba1UsgHc
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Peitsamo
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Formiliahan seErño kirjoitti:Kyllähän Saksassa osataan kemikaalit! Lidlin pyykinpesuaine on kyllä parasta. Ei haise kovin voimakkaasti ja puhdasta tulee. Minkä merkkistä oli tuo nestemäinen?Peitsamo kirjoitti:Ostin Lidlistä jotain nestemäistä halppispyykinpesuainetta valkopyykille ja puhdastahan sillä tuli. Yllätykseksi siinä taisi olla jokin huuhteluaine mukana. Ainakin tuoksu on mitä mainioin![]()
Eläköön natsi-siwa
Itse voisin myös hehkuttaa: elämä hymyilee, keväästä huolimatta. 8)
-
Rauno Repomies
Viesti Kirjoittaja Rauno Repomies »
Ei tartte lähteä kotoa mihinkään ulos, Ikea ilmoitti puheluni perusteella, että ruuvit tulee postissa.
Aika hyvin, tuoli on yli kymmenen vuotta vanha, mutta osia löytyy, ja vielä ilmatteeksi!
-
Kain
Viesti Kirjoittaja Kain »
-
Tauvo
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
-
Thoth
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Minulle on tullutkin viime aikoina pakkomielteeksi:
1. Laittaa kaikki asiat pilveen.
2. Piilottaa koko ahdistava hakemistohärdelli.
Olen tulossa tämän suhteen jo lähes maaniseksi. Aikaisemmin jo siirsin tieteelliset dokumentit Mendeleyhin ja e-kirjat calibreen. Lisäksi päiväkirjat One Dayhin. ByWordilla voi hoitaa teksti- ja Markdown-dokumentit OS X:ssä ja iPhonessa.
Viime yönä nukuin noin 1,5 tuntia ja sitten heräsin aika pirteänä. Keksin alkaa tutkia, miten saisin vielä loputkin tiedostoni pilveen ja iTunes-tyylisen ohjelman hallittavaksi. Pilveä! Tageja! Hakuja! Ei mitään hakemistohierarkioita! Muahaha!
No, yön aikana keksin laittaa muistiinpanoni Notational Velocity ALT:iin (nvALT), joka synkronoi Simplenoten kautta iPuhelimeen. No, sen jälkeen pitikin jo lähteä töihin.
Nyt olen tutkimassa, että mihin ohjelmaan saan tungettua kaikki loput epämääräiset dokumentit, kuvat ja muut tiedostot. Evernote kuulostaa ikävältä pöhöttyneeltä systeemiltä, mutta se on melkein ainoa, joka osaa synkronoida vastaavan iOS-sovelluksen kanssa. Together ja EagleFiler kuulostavat mielenkiintoisemmilta muuten. Ehkä ne saisi Dropboxin kanssa toimimaan jotenkin.
Esimerkiksi Togetherin idea on seuraavanlainen, eli vähän kuin iTunes kaikenlaisille dokumenteille.
http://reinventedsoftware.com/together/
Muahaha! Kohta minulla ei enää ole ollenkaan niitä rasittavia kansiohierarkioita ja pääsen tiedostoihini käsiksi kaikilla iLaitteillani!
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Jussi68
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Joo, noita (amerikkalaisia) kolmikirjaimisia yhdistyksiä kannattaa varoa... miten Hatey, ovatko KKK ja NRA myöshatey kirjoitti:^Kohta amerikan tiedustelupalvelut tietää kaiken sinusta, kun olet tallettanut koko elämäsi NSA:n palvelimelle.
vaarallisia
JL
-
Thoth
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Ei minua enää nykyään tuo huoleta. Tärkeintä on levittää ympäriinsä niin paljon informaatiota, josta suuri osa on hyvin ristiriitaista, että sen paremmin KGB, FBI, NSA, Suomen poliisi tai mikään muukaan taho ei saa siitä luotua mitään järkevää profiilia.hatey kirjoitti:^Kohta amerikan tiedustelupalvelut tietää kaiken sinusta, kun olet tallettanut koko elämäsi NSA:n palvelimelle.
-
paulaw
-
Peitsamo
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Itse asiassa esim. Ruotsi harrastaa ihan samaa Suomen kohdalla. Se kuuluisa TeliaSonera nimittäin...
e: hyvää huomenta itse kullekin 8)
-
carrbon
Viesti Kirjoittaja carrbon »
-
iPadi
-
Harkoosi
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
JeeeeeeiPadi kirjoitti:Perjantai
Perjantain huumaa syö ne saamarin jääkiekkohommat. Oon ymmärtäny et kaikkia otteluita ei nää tavallisilta kanavilta, toivottavasti oon ymmärtäny oikein.
-
paulaw
Oikein olet ymmärtänyt. Kaikki ottelut + Mertaranta tulee maksullisilta kanavilta.Harkoosi kirjoitti:JeeeeeeiPadi kirjoitti:Perjantaineljään koulua
Perjantain huumaa syö ne saamarin jääkiekkohommat. Oon ymmärtäny et kaikkia otteluita ei nää tavallisilta kanavilta, toivottavasti oon ymmärtäny oikein.
-
mercury
Viesti Kirjoittaja mercury »
Ei tuolla ole TeliaSoneran kanssa mitään tekemistä. Johtuu siitä, että 90 % Suomen ulkomaille suuntautuvasta tietoliikenteestä kulkee Ruotsin kautta. Ne runkoverkkoyhteydet vaan kulkee niin.Peitsamo kirjoitti:Itse asiassa esim. Ruotsi harrastaa ihan samaa Suomen kohdalla. Se kuuluisa TeliaSonera nimittäin...
-
paulaw
Eikä myöskään NSA OMISTA kaikkia niitä pilvivaplvelimia. Tai automaattisesti tutki kaikkea, mitä siellä on. Seulonnassa käytetään hieompaa tekniikkaa.mercury kirjoitti:Ei tuolla ole TeliaSoneran kanssa mitään tekemistä. Johtuu siitä, että 90 % Suomen ulkomaille suuntautuvasta tietoliikenteestä kulkee Ruotsin kautta. Ne runkoverkkoyhteydet vaan kulkee niin.Peitsamo kirjoitti:Itse asiassa esim. Ruotsi harrastaa ihan samaa Suomen kohdalla. Se kuuluisa TeliaSonera nimittäin...
-
tuomaril
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Jeee!!! 8)iPadi kirjoitti:Perjantai
-
Kain
Viesti Kirjoittaja Kain »
Tämähän kuuluu hehkutukseen.paulaw kirjoitti:Oikein olet ymmärtänyt. Kaikki ottelut + Mertaranta tulee maksullisilta kanavilta.Harkoosi kirjoitti:JeeeeeeiPadi kirjoitti:Perjantaineljään koulua
Ei tarvitse sietää jääkiekkö-hömpötystä ilmaiskanavilta.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka