![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Kävin äsken juoksemassa puolisen tuntia ja voisi alkaa treenata teräsmies kuntoa xD fillari treenin ja juoksun yhdistämistä ^^
Viesti Kirjoittaja jackdanieels »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja peco »
Pskat mitään ohjelmaa, vaikka teenkin säännöllisesti koko kropan, tai sitten yhtenä päivänä yläkropan, toisena alakropan. Tänään olen kipeä, niin ei viittinyt hirveetä rääkkiä vetää.peco kirjoitti:Käyttääkö se Erno mitään reeniohjelmaa? Näyttää aika randomilta nuo reenitMeikällä oli tänäään vuorossa yläselkä sekä hauberi
Viesti Kirjoittaja Macco »
No ei tietenkään. Olisihan se omituista jos ylivertainen äly, ja kaikkein paras kaikista käyttäisi vähempien olevaisten suunnittelemaa ohjelmaa. Tai kangistuisi kaavoihin, kun kuitenkin tiedostaa ylimaailmallisilla kyvyillään kaikkein parhaan ohjelman juuri siihen hetkeen.peco kirjoitti:Käyttääkö se Erno mitään reeniohjelmaa?
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Ja sitten ihmetellään kun paino ei nouse ja kehitystä ei tuleErño kirjoitti:Maccohan sen sanoi pidemmän kaavan mukaan 8)
Eivaan olen huomannut, että mulle sopii tuo täyshoito hyvin. Maksan myös salikortista, joten viihdyn aina mahdollisimman pitkään.
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Erño kirjoitti:Kehitystä kyllä tulee, elopaino vaan ei nouse mitenkään hurjaa tahtiaEipä oikeastaan haittaakaan, kun näkyy tuo satku nousevan muutenkin. Tavoitteeseeni olen päässyt. Miksikään lihasköntiksi en ikinä haluaisi, niillä loppuu happi äkkiä ja näyttävät urpoilta. Minulla itselläni on pyöräilijän runko, tai ehkä paremminkin jonkun 76-kiloisen painijan. Vielä tarttis viisi kiloa saada läskiä luiden ympärille ja komeudellani ei olisi mitään rajoja 8)
Tulee muutenkin pyörittyä tulevaisuudessa enemmän tatamilla kuin painojen seassa
Viesti Kirjoittaja Jone »
Täällä oli tarkoitus tehhä sama + vähä muuta. Huomenna vaan aamusta kuntotestit, joten lykkään tämän päivän treenejä ja käyn sitten ennen kotimatkaa salilla huomennapeco kirjoitti:^ ihan mahtava ! :DD![]()
Kyllähän nauratti monessa kohtaa
![]()
Salilla taas oli tänään vuorossa tissit+ojentajat ja epäkkäät.
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Et tule koskaan noudattamaan lihomista?Erño kirjoitti:No joo. Itse en lähde mitään ohjelmia miettimään, vaan vedän muuten vaan kuntoa ylläpitääkseni ja lihotakseni, jota en tule koskaan noudattamaan (ainakaan juoksuharjoituksia).
Tänään 30 min juoksu-kävely-juoksu ja kevyt lihaskestävyys. Näiden ja muun hömpän pohjalta mulle tehdään henkilökohtainen ohjelma.