Nyt on oikeesti rempassa syöminen.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Jossain oli aikoinaanarisel kirjoitti:Säännöllinen treenaaminen lisää lihasmassaa ja siitä on luonnollisena seurauksena painonnousu.![]()
Mutta katso varoiksi peiliin myös, jos peilissä näyttää paremmalta, ei vaa'an lukemista tarvitse välittää.
Toi on ihan OK, kunhan pituutta on ~3m ja painoa ~60KgJamac kirjoitti:Njoo, kun vyötärönympärys on 115, niin huonohuono…
Viesti Kirjoittaja Erño »
Ihan turhaan... tulee paremmat pihvitJamac kirjoitti:Tosta sisäelinrasvasta just olen vähän huolissani.
Viesti Kirjoittaja KenSu »
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Eli näytät Erñon avatarelta?Jamac kirjoitti:Katotaan nyt, kyllä nyt kevääseen mennessä pitäis saada joku kilo pois. Tosta sisäelinrasvasta just olen vähän huolissani. Eihän mussa muualla oikein ole rasvaa kun naamassa ja mahassa
Viesti Kirjoittaja Pippin »
Olen käyttänyt Withingsin vastaavaa vaakaa, siinä on wifi ja hyvä iOS-tuki: piirtää automaattisesti käppyä tasoittaen noita päivittäisiä mittausvaihteluja.KenSu kirjoitti:Mulla on kotona sellainen omronin kotivaaka/analyysilaite ja se kyllä tuntuu näyttävän rasva- ja lihasmassaprosenttien suhteen ihan mitä sattuu.
Tuo kotivaaka on todennäköisesti enemmän oikeassa kuin pihtimittaus. Tosin en luottaisi kumpaankaan. Easywaylla on aika järeät laitteet, mutta saattavathan nekin olla huuhaata. Ennemmin luotan kuitenkin siihen, kuin muihin vaihtoehtoihin. Pari kertaa ovat jantterit käyneet meidän salilla mittailemassa ja ainakin data tukee peilikuvaa ja päin vastoin.KenSu kirjoitti:En ole ihan varma siitä miten luotettavia nuo kehonkoostumusanalyysit mahtaa olla.
Mulla on kotona sellainen omronin kotivaaka/analyysilaite ja se kyllä tuntuu näyttävän rasva- ja lihasmassaprosenttien suhteen ihan mitä sattuu. Vähintäänkin prosenttien mittaustarkkuus tuntuisi olevan parhaimmillaan +/- 5 yksikköä - nimittäin, jos prosenttien ja painon perusteella laskee vaikka lihasmassan, niin se saattaa heittää 1,5 kg suuntaan tai toiseen yhden vuorokauden aikana.
Salillakin olen käynyt jonkin paremman (?) laitteen analyysissä ja samansuuntaisia lukuja se antaa kuin koti-omron. Rasvaprosentti on parinkymmenen tietämillä, mutta PT:n tekemällä pihtimittauksella luvuksi tuli 13%. Mihin näistä sitten uskoo? Jenkkakahvojen perusteella 13 tuntuu liian hyvältä, mutta muualla päin kroppaa ei juuri hyllyvää ole...
Sisäelinrasva on aina ollut siinä epäterveellisen rajoilla.
Viesti Kirjoittaja maccivaari »