![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja McZeal »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja TId »
Koska se ei ole ihmisiä varten.hatey kirjoitti:Ääääh, aamulla tars lähtä Joensuuhun. Miks pakkaaminen on näin tuskaa?
Viesti Kirjoittaja Paapa »
hatey kirjoitti:Ääääh, aamulla tars lähtä Joensuuhun. Miks pakkaaminen on näin tuskaa?
Tervetuloa maasturilla, panssarivaunulla tai mopollakin! Yöpaikankin saat tarvittaessa vaatimatomassa läävässä!hatey kirjoitti:Pakkaus on vuodatusta.P-karjalaan lähden ilolla.
Muuttaisin sinne jos voisin.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Olen samaa mieltä!hatey kirjoitti:Pakkas on vuodatusta.
Kiitos kutsusta, mutta majapaikka on jo. P-karjalassa ihminen viihtyy ja mieli lepää.Paapa kirjoitti:Tervetuloa maasturilla, panssarivaunulla tai mopollakin! Yöpaikankin saat tarvittaessa vaatimatomassa läävässä!hatey kirjoitti:Pakkaus on vuodatusta.P-karjalaan lähden ilolla.
Muuttaisin sinne jos voisin.
Mutta vastaisuudessa. Tervetuloa kuitenkin.hatey kirjoitti: Kiitos kutsusta, mutta majapaikka on jo. P-karjalassa ihminen viihtyy ja mieli lepää.
Viesti Kirjoittaja mimi »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Naisillahan tämä on todella paljon helpompaa. Naisilla mikä tahansa vaate vaikuttaa olevan riisutussa koossa maksimissaan ison nenäliinan kokoinen!TId kirjoitti:Koska se ei ole ihmisiä varten.hatey kirjoitti:Ääääh, aamulla tars lähtä Joensuuhun. Miks pakkaaminen on näin tuskaa?
Kummasti se omallakin kohdalla aiheuttaa tuskaa, kun lähtee aina porukoiden luona käymään. Pitäisi kamat aina saada mahtumaan siihen tietyn kokoiseen kassiin, riippumatta onko viikonlopun yli vai viikon. Onneksi harjoitus tekee mestarin.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Olen huomanut saman. Varsinkin kenkien osalta joutuu miettimään, ottaako vaihtokengät mukaan. Taidan ostaa monoille suksiboxin katolle. Reikä keulaa ja perään, tulettuvat samalla. Etureikään sukkahousuista suodatin, siten saa osan ostohinnasta pois Niksi-Pirkan ostopalkkiolla. Tuulettuu siinä se haarakiilakin.Jamac kirjoitti:Naisillahan tämä on todella paljon helpompaa. Naisilla mikä tahansa vaate vaikuttaa olevan riisutussa koossa maksimissaan ison nenäliinan kokoinen!Ihan joku t-paitakin, kun nainen riisuu t-paitanasa, kuuluu sellainen aika-avaruuden kaareutuminen ja painovoimateorioiden humaus vaan kun se t-paita valahtaa sellaiseksi nenäliinan kokoiseksi! Naisen varkut on periaatteessa miehen farkkujen toinen lahje! Yks miehen vilalpaita ei edes mahdu naisen reppuun. Semmosta se on sanon minä!
Toisaalta, niin kauan kun näin on, niin on minusta ihan hyvä.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Pah sanon minä! Mitä kääpiönaisia sä oon katellut?Jamac kirjoitti:Naisillahan tämä on todella paljon helpompaa. Naisilla mikä tahansa vaate vaikuttaa olevan riisutussa koossa maksimissaan ison nenäliinan kokoinen!Ihan joku t-paitakin, kun nainen riisuu t-paitanasa, kuuluu sellainen aika-avaruuden kaareutuminen ja painovoimateorioiden humaus vaan kun se t-paita valahtaa sellaiseksi nenäliinan kokoiseksi! Naisen varkut on periaatteessa miehen farkkujen toinen lahje! Yks miehen vilalpaita ei edes mahdu naisen reppuun. Semmosta se on sanon minä!
Toisaalta, niin kauan kun näin on, niin on minusta ihan hyvä.
Mihin sitä matkalaukkua tarvitaan?Anniel kirjoitti:Oon aina ihmetellyt miehiä että miten ne voi lähteä viikon reisuun jonkun asiakirjasalkun kokoisen matkalaukun kanssa
Viesti Kirjoittaja darthmother »
*Ja kondlomipakettiMacco kirjoitti:Mihin sitä matkalaukkua tarvitaan?Anniel kirjoitti:Oon aina ihmetellyt miehiä että miten ne voi lähteä viikon reisuun jonkun asiakirjasalkun kokoisen matkalaukun kanssaLompakko, avaimet ja kännykkä * riittää, ja ne mahtuvat housuntaskuihin.
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Mikä? Niin, olen tässä itsekin ihmetellyt tota suurta matkalaukkujen tarvetta..darthmother kirjoitti:*Ja kondlomipakettiMacco kirjoitti:Mihin sitä matkalaukkua tarvitaan?Anniel kirjoitti:Oon aina ihmetellyt miehiä että miten ne voi lähteä viikon reisuun jonkun asiakirjasalkun kokoisen matkalaukun kanssaLompakko, avaimet ja kännykkä * riittää, ja ne mahtuvat housuntaskuihin.
Noista kannattaakin pitää hyvä huoliMacco kirjoitti:Mihin sitä matkalaukkua tarvitaan?Anniel kirjoitti:Oon aina ihmetellyt miehiä että miten ne voi lähteä viikon reisuun jonkun asiakirjasalkun kokoisen matkalaukun kanssaLompakko, avaimet ja kännykkä riittää, ja ne mahtuvat housuntaskuihin.
Ole hiljaa ja paukuta. Tajuissasi olet vielä kuitenkin.hatey kirjoitti:^ .....näyttö hajoo kohta, kun päätä paukuttaa tohe....