Vuodatustopic 2
-
Pikkuroope
Re: Vuodatustopick 2
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
-
McZeal
Viesti Kirjoittaja McZeal »
iMacien näytön kellertävyys harmittaa.
Gimp on ihan paska.
-
Maza
Viesti Kirjoittaja Maza »
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
TId
Viesti Kirjoittaja TId »
Koska se ei ole ihmisiä varten.hatey kirjoitti:Ääääh, aamulla tars lähtä Joensuuhun. Miks pakkaaminen on näin tuskaa?
Kummasti se omallakin kohdalla aiheuttaa tuskaa, kun lähtee aina porukoiden luona käymään. Pitäisi kamat aina saada mahtumaan siihen tietyn kokoiseen kassiin, riippumatta onko viikonlopun yli vai viikon. Onneksi harjoitus tekee mestarin.
-
hatey
-
Paapa
Viesti Kirjoittaja Paapa »
hatey kirjoitti:Ääääh, aamulla tars lähtä Joensuuhun. Miks pakkaaminen on näin tuskaa?
Miksi vuodatukseen? Ihan väärä topicci. Ilo Elää Karjalassa!
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
hatey
-
Paapa
Tervetuloa maasturilla, panssarivaunulla tai mopollakin! Yöpaikankin saat tarvittaessa vaatimatomassa läävässä!hatey kirjoitti:Pakkaus on vuodatusta.P-karjalaan lähden ilolla.
Muuttaisin sinne jos voisin.
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
Macco
Viesti Kirjoittaja Macco »
Olen samaa mieltä!hatey kirjoitti:Pakkas on vuodatusta.
hmmm... voi olla, että viestin lainauksessa on tapahtunut pieni näppäilyvirhe...
-
hatey
-
hatey
Kiitos kutsusta, mutta majapaikka on jo. P-karjalassa ihminen viihtyy ja mieli lepää.Paapa kirjoitti:Tervetuloa maasturilla, panssarivaunulla tai mopollakin! Yöpaikankin saat tarvittaessa vaatimatomassa läävässä!hatey kirjoitti:Pakkaus on vuodatusta.P-karjalaan lähden ilolla.
Muuttaisin sinne jos voisin.
-
Paapa
Mutta vastaisuudessa. Tervetuloa kuitenkin.hatey kirjoitti: Kiitos kutsusta, mutta majapaikka on jo. P-karjalassa ihminen viihtyy ja mieli lepää.
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
hatey
-
mimi
Viesti Kirjoittaja mimi »
Ostin vime kesänä talon ja yritin selvitttää laajakaista mahdollisuuksiani (joo ostin talon ensin - halvalla sain). Asuinalue on normaalia omakotitalolähiötä, ja kaapeitten jakoboksi näkyi olevan siinä tien toisella puolella.
Noh pari kertaa otin yhteyttä paikalliseen Soneran edustaja liikkeeseen, ei kommenttia.
Sitten soitin Soneralle ja pyysin selvittämään nimenomaan onko kaapelit jo vedetty boksista tien toiselle puolelle vai ei. Eli jos ei liittyminen maksaa ketusti jos on maksaa 244 egee. Rahat ja hermot oli tiukilla muutenkin, halusin vähän varatua kustannuksiin.
Soneran tyttö selvitti asia viikon, ja sanoi että mun on tehtävä ensin tilaus sitten saan tietää hinnan.
En halunnut tehdä tilausta tietämättä hintaa - soti oikeudentajua vastaan ja ketutti se tyttö siellä Soneralla. Yritin saada tietoon paikallista asentajaa joka olisi voinut paikallistuntemuksellaan kertoa missä se kaapeli menee... Ei sellasta tietoa voi kertoa, todellakaan. Oli vastaus Soneralta.
Okei - luovutin. Ajattelin että olen niin paljon koneella koulussakin että jos pärjäis puhelimen kautta ne pakolliset naamakirjan päivitykset. Paha vaan että talo on notkelmassa ja langaton on armottoman hidas....
Nyt ajattelin kysyä toista kautta, otin yhteyttä Telekareliaan, jonka netit on halvimmat ja parhaimmat alueella - (kaapelit on siis Soneran).
Kahdessa päivässä mulle tuli vastaus että KAAPELIT ON VEDETTY VUONNA 2001 TONTIN RAJALLE, TIEN ALI.
eikä tää vuodattaminen näköjään helpottanut yhtään.....
-
Jamac
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Naisillahan tämä on todella paljon helpompaa. Naisilla mikä tahansa vaate vaikuttaa olevan riisutussa koossa maksimissaan ison nenäliinan kokoinen!TId kirjoitti:Koska se ei ole ihmisiä varten.hatey kirjoitti:Ääääh, aamulla tars lähtä Joensuuhun. Miks pakkaaminen on näin tuskaa?
Kummasti se omallakin kohdalla aiheuttaa tuskaa, kun lähtee aina porukoiden luona käymään. Pitäisi kamat aina saada mahtumaan siihen tietyn kokoiseen kassiin, riippumatta onko viikonlopun yli vai viikon. Onneksi harjoitus tekee mestarin.
-
Lare
Viesti Kirjoittaja Lare »
Olen huomanut saman. Varsinkin kenkien osalta joutuu miettimään, ottaako vaihtokengät mukaan. Taidan ostaa monoille suksiboxin katolle. Reikä keulaa ja perään, tulettuvat samalla. Etureikään sukkahousuista suodatin, siten saa osan ostohinnasta pois Niksi-Pirkan ostopalkkiolla. Tuulettuu siinä se haarakiilakin.Jamac kirjoitti:Naisillahan tämä on todella paljon helpompaa. Naisilla mikä tahansa vaate vaikuttaa olevan riisutussa koossa maksimissaan ison nenäliinan kokoinen!Ihan joku t-paitakin, kun nainen riisuu t-paitanasa, kuuluu sellainen aika-avaruuden kaareutuminen ja painovoimateorioiden humaus vaan kun se t-paita valahtaa sellaiseksi nenäliinan kokoiseksi! Naisen varkut on periaatteessa miehen farkkujen toinen lahje! Yks miehen vilalpaita ei edes mahdu naisen reppuun. Semmosta se on sanon minä!
Toisaalta, niin kauan kun näin on, niin on minusta ihan hyvä.
-
Anniel
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Pah sanon minä! Mitä kääpiönaisia sä oon katellut?Jamac kirjoitti:Naisillahan tämä on todella paljon helpompaa. Naisilla mikä tahansa vaate vaikuttaa olevan riisutussa koossa maksimissaan ison nenäliinan kokoinen!Ihan joku t-paitakin, kun nainen riisuu t-paitanasa, kuuluu sellainen aika-avaruuden kaareutuminen ja painovoimateorioiden humaus vaan kun se t-paita valahtaa sellaiseksi nenäliinan kokoiseksi! Naisen varkut on periaatteessa miehen farkkujen toinen lahje! Yks miehen vilalpaita ei edes mahdu naisen reppuun. Semmosta se on sanon minä!
Toisaalta, niin kauan kun näin on, niin on minusta ihan hyvä.
-
Macco
Mihin sitä matkalaukkua tarvitaan?Anniel kirjoitti:Oon aina ihmetellyt miehiä että miten ne voi lähteä viikon reisuun jonkun asiakirjasalkun kokoisen matkalaukun kanssa
-
darthmother
Viesti Kirjoittaja darthmother »
*Ja kondlomipakettiMacco kirjoitti:Mihin sitä matkalaukkua tarvitaan?Anniel kirjoitti:Oon aina ihmetellyt miehiä että miten ne voi lähteä viikon reisuun jonkun asiakirjasalkun kokoisen matkalaukun kanssaLompakko, avaimet ja kännykkä * riittää, ja ne mahtuvat housuntaskuihin.
-
Pikkuroope
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Mikä? Niin, olen tässä itsekin ihmetellyt tota suurta matkalaukkujen tarvetta..darthmother kirjoitti:*Ja kondlomipakettiMacco kirjoitti:Mihin sitä matkalaukkua tarvitaan?Anniel kirjoitti:Oon aina ihmetellyt miehiä että miten ne voi lähteä viikon reisuun jonkun asiakirjasalkun kokoisen matkalaukun kanssaLompakko, avaimet ja kännykkä * riittää, ja ne mahtuvat housuntaskuihin.
-
Anniel
Noista kannattaakin pitää hyvä huoliMacco kirjoitti:Mihin sitä matkalaukkua tarvitaan?Anniel kirjoitti:Oon aina ihmetellyt miehiä että miten ne voi lähteä viikon reisuun jonkun asiakirjasalkun kokoisen matkalaukun kanssaLompakko, avaimet ja kännykkä riittää, ja ne mahtuvat housuntaskuihin.
-
Anniel
-
hatey
-
Macco
Ole hiljaa ja paukuta. Tajuissasi olet vielä kuitenkin.hatey kirjoitti:^ .....näyttö hajoo kohta, kun päätä paukuttaa tohe....
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka