![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Mikään ei ota päähän kuin sellainen puolivillainen flunssa, jolloin ei ihan ilkeä olla poissa töistä, ja se kestää koko viikon, ja olo on puolikuntoinen, röörit ja ajatukset tukossa.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Lare kirjoitti: Kunnon räkätauti jos mikä sopii tähän ketjuun.
.
Viesti Kirjoittaja Riina »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Että nyt tulikin kunnon talviloma, huh. Eipä paljon naurata, toivottavasti sait kunnon kipulääkkeet, että ei tarvii sitä kipuakin vielä kuunnella lisäks. Kyynärsauvoillakin jo on taiteilemista tarpeeks.Riina kirjoitti: Nyt on sitten saikkua pääsiäiseen asti.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
kuriton kirjoitti:Hhhmmm, sullakin on vähän pidättelevä ilmeRooivalk kirjoitti:Huomaa ilmeestä, että sairaus on päällä... 8)TSaari kirjoitti:Norovirus - 39,8 lämpöä ja mikään ei pysy sisällä ja joka paikka sattuu ja kaikkee!
Viesti Kirjoittaja Maza »
Voi yrjötysTSaari kirjoitti:Norovirus - 39,8 lämpöä ja mikään ei pysy sisällä ja joka paikka sattuu ja kaikkee!
Viesti Kirjoittaja tsip »
Ja eihän sulla kuitenkaan vaan oo pöytäpuhelinta enää käytössä?Riina kirjoitti: Puhelinkin on pitänyt ripustaa kaulaan. Eilenkin kun olin just asettunut mukavaa asentoon tv:n ääreen niin eikös se ollut jäänyt makkariin ja siellä vaativaan sävyyn soi.
Tästä tuli kyllä makeat naurutkuriton kirjoitti:Ja eihän sulla kuitenkaan vaan oo pöytäpuhelinta enää käytössä?Riina kirjoitti: Puhelinkin on pitänyt ripustaa kaulaan. Eilenkin kun olin just asettunut mukavaa asentoon tv:n ääreen niin eikös se ollut jäänyt makkariin ja siellä vaativaan sävyyn soi.Oiskos tuo rollaattori parempi kulkuväline, siihen kun sais tavarat kätsysti korissa kulkemaan. Kyynärsauvat aina tiellä.
Virität soittokellon piuhat naapuriin, pakkohan niitten on tulla avuks. Hoitsuillahan on keinot...
Hyvä kun saatoin potevaa jotenkin piristääRiina kirjoitti: Tästä tuli kyllä makeat naurut![]()
Aika avuottomaks sitä itsensä tuntee kun tottunut itsenäiseksi. Mä oon täysin hyväntahtoiseten sukulaisten, ystävien ja kavereiden varassa.
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »