Mikään ei ota päähän kuin sellainen puolivillainen flunssa, jolloin ei ihan ilkeä olla poissa töistä, ja se kestää koko viikon, ja olo on puolikuntoinen, röörit ja ajatukset tukossa.
Vuodatustopick.
Sana on (melkein) vapaa.
-
Lare
Viesti Kirjoittaja Lare »
Kuitenkin toivotan sulle pikaista toipumista. Lepoa, (jano)juotavaa ja vähän rommiakin, niin kyllä se siitä. Kunnon räkätauti jos mikä sopii tähän ketjuun. ![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Mikään ei ota päähän kuin sellainen puolivillainen flunssa, jolloin ei ihan ilkeä olla poissa töistä, ja se kestää koko viikon, ja olo on puolikuntoinen, röörit ja ajatukset tukossa.
Vitutuksesta voimavara!
-
Erño
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Lare kirjoitti: Kunnon räkätauti jos mikä sopii tähän ketjuun.
.
Lähes kunnossa, kiitos toivotuksista!
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Riina
Viesti Kirjoittaja Riina »
Eilen illalla hatutti tuleva pitkä työpäivä, mietin mistähän sais saikkua ettei tarviis mennä töihin. Sitä tulikin sitten enemmän kuin toivoin.
Aamulla lähdin talsimaan töihin ja puolessa välissä matkaa löysin itseni pyörätieltä pitkältäni ja enkä päässyt kivulta ylös. Polveen koski niin sairaasti
Tulin sitten töihin ambbarilla
Nyt on sitten saikkua pääsiäiseen asti. Kyllä ketuttaa. Ensi viikolla piti vielä juhlia synttäreitäni
Polvi on turvonnut kaksinkertaiseksi. Tukilastan ja kyynärsauvojen varassa pitäisi sitten seuraavat kolmeviikkoa kinkata. Meikkiksestä tulee mökkihöperö 
Aamulla lähdin talsimaan töihin ja puolessa välissä matkaa löysin itseni pyörätieltä pitkältäni ja enkä päässyt kivulta ylös. Polveen koski niin sairaasti
Nyt on sitten saikkua pääsiäiseen asti. Kyllä ketuttaa. Ensi viikolla piti vielä juhlia synttäreitäni
-
kuriton
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Että nyt tulikin kunnon talviloma, huh. Eipä paljon naurata, toivottavasti sait kunnon kipulääkkeet, että ei tarvii sitä kipuakin vielä kuunnella lisäks. Kyynärsauvoillakin jo on taiteilemista tarpeeks.Riina kirjoitti: Nyt on sitten saikkua pääsiäiseen asti.
Mutta nythän sinä voit useammin piipahtaa foorumilla... useammalla
-
Aries
-
Riina
Taidankin mennä kaatumisharjoituksiin polven parannuttua.
Harmi vaan kun liukkaus yllätti, vaikka tie ei edes näyttänyt liukkaalta. Jalka kääntyi "nurinniskoin" ja polvilumpio lähti sijoiltaan. Tässä tapauksessa tuskin oikea kaatuminenkaan ei olisi pelastanut polvea. Koska se tuli vääränlaisesta kiertoliikkeestä.
Mutta kannatan tuota kaatumisharjoitusta. Voisi monilta luuvioilta monikin välttyä, varsinkin kun suuret ikäluokat ikääntyvät
Kuten itsekkin 
Mutta kannatan tuota kaatumisharjoitusta. Voisi monilta luuvioilta monikin välttyä, varsinkin kun suuret ikäluokat ikääntyvät
-
Erño
Viesti Kirjoittaja Erño »
Voisit myös harjoitella liukkaalla kävelemistä. Se on oikeasti kehittävää. Minä en ole könynnyt sitten yläasteen, koska harjoittelin liukastelua oikein kunnolla.
Pyörä on sen sijaan lähtenyt alta useampaan otteeseen, vaikkakaan en itse ole pyllähtänyt sen mukana![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Pyörä on sen sijaan lähtenyt alta useampaan otteeseen, vaikkakaan en itse ole pyllähtänyt sen mukana
Arch Linux/KDE Plasma
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
TSaari
-
Rooivalk
-
kuriton
-
Rooivalk
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
kuriton kirjoitti:Hhhmmm, sullakin on vähän pidättelevä ilmeRooivalk kirjoitti:Huomaa ilmeestä, että sairaus on päällä... 8)TSaari kirjoitti:Norovirus - 39,8 lämpöä ja mikään ei pysy sisällä ja joka paikka sattuu ja kaikkee!
Pakko myöntää, että flunssa kourissa olen, veto on ihan totaalisen veks. Töissä kuitenkin sinnitellään.
Mitään omenoita tueta...
24" iMac 2,93Ghz Core 2 Duo, 8Gb, Radeon HD4850. iPad Pro 10.5 64Gb wifi + cellular.
24" iMac 2,93Ghz Core 2 Duo, 8Gb, Radeon HD4850. iPad Pro 10.5 64Gb wifi + cellular.
-
Maza
Viesti Kirjoittaja Maza »
En sitten saanu lippuja Metallican keikalle. Kahden tunnin yöunien jälkeen heräsin tuijottamaan typeränä puoleksitoista tunniksi "Olet jonossa" -tekstiä näytöltä. Jatkoin yöunia puoli kolmeen ja tässähän se päivä melkein menikin. (Ei se keikka niinkään kiinosta, mutta seura olisi mukavaa
)
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
-
Riina
Voi yrjötysTSaari kirjoitti:Norovirus - 39,8 lämpöä ja mikään ei pysy sisällä ja joka paikka sattuu ja kaikkee!
Ei oikein tahdo tää aika kulua vaikka oon vasta toistapäivää saikulla. Onneks on netti ja tv
Puhelinkin on pitänyt ripustaa kaulaan. Eilenkin kun olin just asettunut mukavaa asentoon tv:n ääreen niin eikös se ollut jäänyt makkariin ja siellä vaativaan sävyyn soi.
Nyt sen taas huomaa yksinasumisen huonot puolet, kun olis kotona joku, joka tois edes välillä vesilasin tai tekis jotain pieniä palveluksia
-
Erño
-
tsip
Viesti Kirjoittaja tsip »
Miksi minun laitteet aina hajoaa, ihan sama onko omppu tai pc tai auto tai mikä vaan
Edit: Joo, rakas omppuni kuuluu sarjaan virtalähdevikaiset ja on vietävä hoitoon Ouluun.
WYSIWTF
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
-
kuriton
Ja eihän sulla kuitenkaan vaan oo pöytäpuhelinta enää käytössä?Riina kirjoitti: Puhelinkin on pitänyt ripustaa kaulaan. Eilenkin kun olin just asettunut mukavaa asentoon tv:n ääreen niin eikös se ollut jäänyt makkariin ja siellä vaativaan sävyyn soi.
Virität soittokellon piuhat naapuriin, pakkohan niitten on tulla avuks. Hoitsuillahan on keinot...
-
Riina
Tästä tuli kyllä makeat naurutkuriton kirjoitti:Ja eihän sulla kuitenkaan vaan oo pöytäpuhelinta enää käytössä?Riina kirjoitti: Puhelinkin on pitänyt ripustaa kaulaan. Eilenkin kun olin just asettunut mukavaa asentoon tv:n ääreen niin eikös se ollut jäänyt makkariin ja siellä vaativaan sävyyn soi.Oiskos tuo rollaattori parempi kulkuväline, siihen kun sais tavarat kätsysti korissa kulkemaan. Kyynärsauvat aina tiellä.
Virität soittokellon piuhat naapuriin, pakkohan niitten on tulla avuks. Hoitsuillahan on keinot...
Aika avuottomaks sitä itsensä tuntee kun tottunut itsenäiseksi. Mä oon täysin hyväntahtoiseten sukulaisten, ystävien ja kavereiden varassa. Kauppaan ei pääse, ei voi siivota, pestä pyykkiä jne... Aika orvolta tää olo tuntuu. Kaipa tähän sit tottuu. On outo tunne kun mutsi vei mun pyykit pesuun ja siivos täällä, jollekin se voi tietty olla luksusta 8) mut mulle aika omituista
-
kuriton
Hyvä kun saatoin potevaa jotenkin piristääRiina kirjoitti: Tästä tuli kyllä makeat naurut![]()
Aika avuottomaks sitä itsensä tuntee kun tottunut itsenäiseksi. Mä oon täysin hyväntahtoiseten sukulaisten, ystävien ja kavereiden varassa.
No jospa tästäkin olis jotain hyötyä potilaan rooliin asettuessa. Vaikka ei noita kokemuksia opin kannalta haluaiskaan
-
MarQ
-
NeliX4
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Yyyy. Vanhempien Quicksilveristä pamahtaa kohta virtalähteestä tuuletin (pitää sen verran meteliä). Tarvii viedä oma Sawtooth tilalle. Eniten harmittaa se, että Sawtoothista menee poikki 4kk uptime. On se elämä rankkaa. Toisaalta nyt sitten on taas hyvä syy päivittää kone, kun joutuu jokatapauksessa sammuttamaan.
-
wanders
-
Aries
-
alucard
-
NeliX4
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
On ollut päällä joo 4kk uudelleen käynnistämättä. Konkreettisesti pois päältä se oli kesällä, kun asensin siihen TV-kortin. Yli päivän pituisia katkoja ei kertaakaan. Kone on mm. iTunes, leffa ja printteripalvelin. Sen lisäksi konetta käytän nettiin ja ohjelmointiin.
btw. Lähti aika näppärästi tosta quicksilveristä virtalähde irti. Harmittaa vaan, kun mulla ei ole oikean kokoista tuuletinta virtalähteeseen suoraan hyllyssä. Mennee remontti viikonlopun yli. prkl.![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
btw. Lähti aika näppärästi tosta quicksilveristä virtalähde irti. Harmittaa vaan, kun mulla ei ole oikean kokoista tuuletinta virtalähteeseen suoraan hyllyssä. Mennee remontti viikonlopun yli. prkl.
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka