_marge_ kirjoitti:Viimosia pakkailuja ja sitten lähdetäänkin Espanjan lämpöön viikoksi! Hyvästi kylmyys ja sade vähäksi aikaa.
Höh! Kuka siitä tunkkaisesta ja väljähtyneestä mereltä puhaltavasta tuulesta nyt välittäisi? Tungoksesta, turismirysistä, ruuhkista, melusta ja jatkuvasti huijaavista paikallisista? Paita päällä nahka puskee inhottavasti hikeä jatkuvasti, ilman paitaa altistuu ihosyövälle.
En menisi, vaikka maksettaisiin. 8)
No niinpä, "joutuu" juomaan punaviiniä ja sangriaa. Nauttimaan hyvästä ruuasta. Juuei oo oikein minuakaan varten, mutta kun nyt on tuo kesäloma niin saa kai sen ajan tuollakin vaivoin kulumaan
_marge_ kirjoitti: "joutuu" juomaan punaviiniä ja sangriaa. Nauttimaan hyvästä ruuasta....
Toiveajattelua. Todellisuudessa viini on väljähtynyttä ja ruuasta saat ripulin. Makaat viikon voimattomana hotellissa ja palaat kotiin riutuneena ja pettyneenä.
Sinuna luopuisin matkasta ja antaisin matkalipun jollekin pahaa-aavistamattomalle onnettomalle, josta tulisi sijaiskärsijäsi.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Olen käynyt lomailemassa kolme kertaa etelässä. Se oli joku Pigleospagleos, jossain huumorimaassa välimeressä. Tein sen yhden reissun, se oli ensimmäinen ainoa ja viimeinen lomamatka etelään. En tykännyt, kuumaa ja häikiä, auringon polttamaa ruskeaa maisemaa, kivikkoa ja kuivuneita risuja. Onneksi matka ei maksanut mitään, kun voitin sen jossain typerässä kilpailussa. Ei ole etelän karvarannemaat minua varten.
Hehkutusta: 19 työvuoroa kesälomaan, sitten kutsuupi pohjoinen.....
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
^ Höh, sinulla taisi vaan olla väärä asenne silloin. Suosittelen lämpimästä omatoimimatkaa vaikkapa Kreikkaan. Rahasikin ovat jo siellä. Minun passini sen sijaan ei enää.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Kreikasta ja Italiasta saa sentään (helpolla ja/tai edullisesti) hyvää ja monipuolista ruokaa. Espanjassa on ne parit eri paellat ja perunatortillat nopeasti kokeiltu, ja kinkut, makkarat sekä muut vastaavat (l. tapakset) ovat yleensä surkeita esityksiä verrattuna itäisten rantanaapurien vastaaviin.
Mutta tokihan sitä saa viikon reissun aikana tarvittavat energiat jo pelkästään sangriasta, creme catalanasta ja auringosta...
KunkkuJ kirjoitti:^ Höh, sinulla taisi vaan olla väärä asenne silloin. Suosittelen lämpimästä omatoimimatkaa vaikkapa Kreikkaan. Rahasikin ovat jo siellä. Minun passini sen sijaan ei enää.
Itseasiassa tuo Pigleospagleos tms sijaitsi jossain saaressa, joka kuuluu Kreikalle. Toiset tykkää kuumasta ja häikistä, suon heille käydä tuolla hikoilemassa ja kärvistelemässä nahkaansa polttamassa, minua ei tuonne Alppien eteläpuolelle saa lomailemaan edes kilon viipaleina. Minulla olisi mahdollisuus mennä Portugaliin ilmaiseksi erään tutun loma-asunnolle, silloin kun hän ei siellä majaile, mutta en varmasti mene sinne kuumaan ja häikiin. Eri asia olisi, jos tuo loma-asunto sijaitsisi jossain tunturin kupeessa lapissa tai Lofooteilla tai muualla jossa on viileää.
Viimeksi muokannut hatey, 10.9.2012 klo 12.45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
Keittiöremontti sitten alkoi. Vuodatuksen puolelle tuo menee sikäli, kun heräsin mainioilta päivätorkuilta metelöintiin. Kirveen kanssa näemmä vanhoja kaappeja laitellaan palasiksi. Mainiota. Uudet tulevat sitten jossain vaiheessa seinälle.
KunkkuJ kirjoitti:^ Höh, sinulla taisi vaan olla väärä asenne silloin. Suosittelen lämpimästä omatoimimatkaa...
Etkös sinä muutenkin ollut suuri Portugalin ystävä? Tai ainakin siinä Luumäen Teboililla joku nainen kehui aamulla, kuinka hänen paljon matkustava miehensä vierailee niin säännöllisesti juuri Douro-joen pohjoisrannalla. Kuulemme mies oli luottokorttiotteen mukaan käynyt taas pikavisiitillä, vaikka kertomuksen mukaan kyseessä oli ollut vain parin päivän moottoripyöräretki Kannakselle.
Hehkuta nyt täysillä, keittiöremontin hehkutus yleensä loppuu aika tehokkaasti silloin, kun saa laskun moisesta operaatiosta.
iMies kirjoitti:
Etkös sinä muutenkin ollut suuri Portugalin ystävä? Tai ainakin siinä Luumäen Teboililla joku nainen kehui aamulla, kuinka hänen paljon matkustava miehensä vierailee niin säännöllisesti juuri Douro-joen pohjoisrannalla. Kuulemme mies oli luottokorttiotteen mukaan käynyt taas pikavisiitillä, vaikka kertomuksen mukaan kyseessä oli ollut vain parin päivän moottoripyöräretki Kannakselle.
Nyt pidä turpasi kiinni! Tai siis, eikö tästä voitaisi jotenkin sopia, että unohdetaan koko juttu? Voisin vaikka tarjota siitä hyvästä pullakahvit, mutta en siinä Teboililla.
paulaw kirjoitti:Ei mulla mitään hätää ole, vaikka se onkin jo maksettu. Hommahan oli katsos tiedossa.
Nyt Lare kyllä joutuu perumaan kyykytysyrityksensä. Nääs köyhillä ei auta, vaikka homma olisi kuinka tiedossa, ahistaa silti.
hatey kirjoitti:Olen ihan täpinöissäni! Laulun sanoin: "Maailma se on kuin silkkiä vaan.."
Olen yleisiloinen.
Hmmm. Kirjoitit Vuodatustopiciin, että aasiakkaat ovat tyhmiä ja sinua ärsyttää ja täällä sitten kaikki on kivaa En kylläkään katsonut aikaa, mutta eihän sillä nyt mitään merkitystä ole
Johan se mieli alkaa kirkastumaan, kun työpäivä lähenee loppuaan. Minä heräsin tosissaan tuossa pari tuntia sitten. Töiden jälkeen natsi-siwaan hakemaan leipomistarvikkeita ja sitten kotiin protskupiimäpannareita paistamaan. Ja varsinkin syömään.
Erño kirjoitti:Johan se mieli alkaa kirkastumaan, kun työpäivä lähenee loppuaan. Minä heräsin tosissaan tuossa pari tuntia sitten. Töiden jälkeen natsi-siwaan hakemaan leipomistarvikkeita ja sitten kotiin protskupiimäpannareita paistamaan. Ja varsinkin syömään.
Mitä ovat protskupiimäpannarit ??
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.