No niinpä, "joutuu" juomaan punaviiniä ja sangriaa. Nauttimaan hyvästä ruuasta. Juuei oo oikein minuakaan varten, mutta kun nyt on tuo kesäloma niin saa kai sen ajan tuollakin vaivoin kulumaanKunkkuJ kirjoitti:Höh! Kuka siitä tunkkaisesta ja väljähtyneestä mereltä puhaltavasta tuulesta nyt välittäisi? Tungoksesta, turismirysistä, ruuhkista, melusta ja jatkuvasti huijaavista paikallisista? Paita päällä nahka puskee inhottavasti hikeä jatkuvasti, ilman paitaa altistuu ihosyövälle._marge_ kirjoitti:Viimosia pakkailuja ja sitten lähdetäänkin Espanjan lämpöön viikoksi! Hyvästi kylmyys ja sade vähäksi aikaa.
En menisi, vaikka maksettaisiin. 8)
Hehkutustopic 3
-
_marge_
Re: Hehkutustopic 3
Viesti Kirjoittaja _marge_ »
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Toiveajattelua. Todellisuudessa viini on väljähtynyttä ja ruuasta saat ripulin. Makaat viikon voimattomana hotellissa ja palaat kotiin riutuneena ja pettyneenä._marge_ kirjoitti: "joutuu" juomaan punaviiniä ja sangriaa. Nauttimaan hyvästä ruuasta....
Sinuna luopuisin matkasta ja antaisin matkalipun jollekin pahaa-aavistamattomalle onnettomalle, josta tulisi sijaiskärsijäsi.
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Hehkutusta: 19 työvuoroa kesälomaan, sitten kutsuupi pohjoinen.....
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
KunkkuJ
-
iMies
Viesti Kirjoittaja iMies »
Mutta tokihan sitä saa viikon reissun aikana tarvittavat energiat jo pelkästään sangriasta, creme catalanasta ja auringosta...
-
Erño
Viesti Kirjoittaja Erño »
Töissä hiljaista. Tässähän ehtii vaikka homputtaa tai opiskella.
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
hatey
Itseasiassa tuo Pigleospagleos tms sijaitsi jossain saaressa, joka kuuluu Kreikalle. Toiset tykkää kuumasta ja häikistä, suon heille käydä tuolla hikoilemassa ja kärvistelemässä nahkaansa polttamassa, minua ei tuonne Alppien eteläpuolelle saa lomailemaan edes kilon viipaleina. Minulla olisi mahdollisuus mennä Portugaliin ilmaiseksi erään tutun loma-asunnolle, silloin kun hän ei siellä majaile, mutta en varmasti mene sinne kuumaan ja häikiin. Eri asia olisi, jos tuo loma-asunto sijaitsisi jossain tunturin kupeessa lapissa tai Lofooteilla tai muualla jossa on viileää.KunkkuJ kirjoitti:^ Höh, sinulla taisi vaan olla väärä asenne silloin. Suosittelen lämpimästä omatoimimatkaa vaikkapa Kreikkaan. Rahasikin ovat jo siellä. Minun passini sen sijaan ei enää.
-
paulaw
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Keittiöremontti sitten alkoi. Vuodatuksen puolelle tuo menee sikäli, kun heräsin mainioilta päivätorkuilta metelöintiin. Kirveen kanssa näemmä vanhoja kaappeja laitellaan palasiksi. Mainiota. Uudet tulevat sitten jossain vaiheessa seinälle.
-
iMies
Viesti Kirjoittaja iMies »
Etkös sinä muutenkin ollut suuri Portugalin ystävä? Tai ainakin siinä Luumäen Teboililla joku nainen kehui aamulla, kuinka hänen paljon matkustava miehensä vierailee niin säännöllisesti juuri Douro-joen pohjoisrannalla. Kuulemme mies oli luottokorttiotteen mukaan käynyt taas pikavisiitillä, vaikka kertomuksen mukaan kyseessä oli ollut vain parin päivän moottoripyöräretki Kannakselle.KunkkuJ kirjoitti:^ Höh, sinulla taisi vaan olla väärä asenne silloin. Suosittelen lämpimästä omatoimimatkaa...
-
KunkkuJ
Hehkuta nyt täysillä, keittiöremontin hehkutus yleensä loppuu aika tehokkaasti silloin, kun saa laskun moisesta operaatiosta.paulaw kirjoitti:Jees, juhlaa!
-
KunkkuJ
Nyt pidä turpasi kiinni! Tai siis, eikö tästä voitaisi jotenkin sopia, että unohdetaan koko juttu? Voisin vaikka tarjota siitä hyvästä pullakahvit, mutta en siinä Teboililla.iMies kirjoitti: Etkös sinä muutenkin ollut suuri Portugalin ystävä? Tai ainakin siinä Luumäen Teboililla joku nainen kehui aamulla, kuinka hänen paljon matkustava miehensä vierailee niin säännöllisesti juuri Douro-joen pohjoisrannalla. Kuulemme mies oli luottokorttiotteen mukaan käynyt taas pikavisiitillä, vaikka kertomuksen mukaan kyseessä oli ollut vain parin päivän moottoripyöräretki Kannakselle.
-
paulaw
Sekin on jo kyllä maksettu. Että juu. Olihan se kieltämättä potti.KunkkuJ kirjoitti:Hehkuta nyt täysillä, keittiöremontin hehkutus yleensä loppuu aika tehokkaasti silloin, kun saa laskun moisesta operaatiosta.
-
Lare
Viesti Kirjoittaja Lare »
Kyykkyyn sitten, köyhä. 8)paulaw kirjoitti:Sekin on jo kyllä maksettu. Että juu. Olihan se kieltämättä potti.
-
paulaw
Ei mulla mitään hätää ole, vaikka se onkin jo maksettu. Hommahan oli katsos tiedossa.Lare kirjoitti:Kyykkyyn sitten, köyhä. 8)paulaw kirjoitti:Sekin on jo kyllä maksettu. Että juu. Olihan se kieltämättä potti.
-
Latvastalaho
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
-
KunkkuJ
Nyt Lare kyllä joutuu perumaan kyykytysyrityksensä. Nääs köyhillä ei auta, vaikka homma olisi kuinka tiedossa, ahistaa silti.paulaw kirjoitti:Ei mulla mitään hätää ole, vaikka se onkin jo maksettu. Hommahan oli katsos tiedossa.
-
Tauvo
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
isi?Latvastalaho kirjoitti:Uskalsin vihdoinkin näyttää naamani avataressa ...
-
Anniel
Viesti Kirjoittaja Anniel »
-
Macco
Viesti Kirjoittaja Macco »
Onnellinen maha koostuu hillittömistä kebab-annoksista
-
hatey
Olen yleisiloinen.
-
apple_fani
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Hmmm. Kirjoitit Vuodatustopiciin, että aasiakkaat ovat tyhmiä ja sinua ärsyttää ja täällä sitten kaikki on kivaahatey kirjoitti:Olen ihan täpinöissäni! Laulun sanoin: "Maailma se on kuin silkkiä vaan.."
Olen yleisiloinen.
En kylläkään katsonut aikaa, mutta eihän sillä nyt mitään merkitystä ole
-
Erño
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
arttula
Viesti Kirjoittaja arttula »
Mitä ovat protskupiimäpannarit ??Erño kirjoitti:Johan se mieli alkaa kirkastumaan, kun työpäivä lähenee loppuaan. Minä heräsin tosissaan tuossa pari tuntia sitten. Töiden jälkeen natsi-siwaan hakemaan leipomistarvikkeita ja sitten kotiin protskupiimäpannareita paistamaan. Ja varsinkin syömään.
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Citruuna
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Huolestuttavia nuo äkilliset mielialavaihtelusi...hatey kirjoitti:Olen ihan täpinöissäni! Laulun sanoin: "Maailma se on kuin silkkiä vaan.."
Olen yleisiloinen.
-
Lare
Viesti Kirjoittaja Lare »
Yhdistettynä käsikranaattiin katossa...Citruuna kirjoitti:Huolestuttavia nuo äkilliset mielialavaihtelusi...hatey kirjoitti:Olen ihan täpinöissäni! Laulun sanoin: "Maailma se on kuin silkkiä vaan.."
Olen yleisiloinen.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka