Tiedän kyllä idean tuon takana mutta silti! Kokoomus/keskusta ei minun ääniä tule enää ikinä saamaan se on varma (olin yrittäjänä tai sitten en)! 8)
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Auvainen »
Lupaat vaan.Anniel kirjoitti:Sitten mä vaihdan maata.
Viesti Kirjoittaja MacMees »
Viesti Kirjoittaja Touho »
Mielipiteitä on monenlaisia, samoin tietty yrittäjiä, mutta itse en ole viitannut omassa kommentissani mihinkään tuollaiseen. Jos moinen mielipide viittaa aiempaan kommenttiini, moinen asian vääntäminen päälaelleen ja irti asiayhteydestään ei oikein toimi, varsinkaan kun et tiedä mistä puhut. Jokaisella on toki oikeus mielipiteeseensä, oli se sitten haiseva, kiinteä tai löysä. Mitä tulee mahdollisiin poliittisiin mielipide-eroihin, niihin en ota kantaa, enkä halua aloittaa tai ainakaan jatkaa mitään turhanpäiväistä poliittista vääntöä.Macchiavelle kirjoitti:Mitä tulee tuohon porvareiden ja joidenkin yrittäjien ainaiseen vinkumiseen vallitsevasta "yrittäjävihamielisyydestä" kun menee firmalla niin huonosti eikä oo rahaa. Aina on helppo syyttää toista tai olosuhteita (yleensä sitä poliittista). Yrittämisessä on aina se riski että idea ei toimi, se on ihan omasta kunnianhalusta ja työteliäisyydestä kiinni miten menestyksensä rakentaa.
Jos oikeasti raapaistaan sitä pintakerrosta syvemmältä, saattaa käydä ilmi, että nk. nukkuvien tekemisillä tai tekemättä jättämisillä ei ole mitään merkitystä, eikä äänestämiselläkään ole juuri vaikutusta siihen, miten tätä maata hoidetaan. Itse en ainakaan rupeaisi syyllistämään nukkuvia siitä miten tämä maa makaa, en nykysysteemissä. Tämä taitaa olla vähän turhan pitkä ja moniulotteinen asia jossain hompun ot-ketjussa ruodittavaksi, joten jääköön tarkemmat perustelut väliin.Jos mietitään vähän sitä pintaa syvemmältä, niin kyllä se meistä äänestäjistä johtuu ja nimenomaan niistä nukkuvista.