Tiedän kyllä idean tuon takana mutta silti! Kokoomus/keskusta ei minun ääniä tule enää ikinä saamaan se on varma (olin yrittäjänä tai sitten en)! 8)
Lindénin parhaat
Sana on (melkein) vapaa.
-
Sherukka
Re: Lindénin parhaat
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Todella typerää kun hallituspuolueen jäsenien on pakko seurata hallituksen linjaa!
Tiedän kyllä idean tuon takana mutta silti! Kokoomus/keskusta ei minun ääniä tule enää ikinä saamaan se on varma (olin yrittäjänä tai sitten en)! 8)
-
TheKraken
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Perussuomalaiset ottaa vielä vaalivoiton tätä menoa 
-
Auvainen
-
Anniel
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Sitten mä vaihdan maata.
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
-
Sherukka
-
Auvainen
Viesti Kirjoittaja Auvainen »
Lupaat vaan.Anniel kirjoitti:Sitten mä vaihdan maata.
-
MacMees
Viesti Kirjoittaja MacMees »
Perussuomalaisten politiikka on sellaista populistista tuubaa että se puolue hajoaisi päästessään hallitukseen ja saadessaan oikeaa poliittista vastuuta. Onneksi edes suomalaiset ei ole niin hölmöjä että sellainen pääsisi koskaan tapahtumaan.
-
Touho
Viesti Kirjoittaja Touho »
Mielipiteitä on monenlaisia, samoin tietty yrittäjiä, mutta itse en ole viitannut omassa kommentissani mihinkään tuollaiseen. Jos moinen mielipide viittaa aiempaan kommenttiini, moinen asian vääntäminen päälaelleen ja irti asiayhteydestään ei oikein toimi, varsinkaan kun et tiedä mistä puhut. Jokaisella on toki oikeus mielipiteeseensä, oli se sitten haiseva, kiinteä tai löysä. Mitä tulee mahdollisiin poliittisiin mielipide-eroihin, niihin en ota kantaa, enkä halua aloittaa tai ainakaan jatkaa mitään turhanpäiväistä poliittista vääntöä.Macchiavelle kirjoitti:Mitä tulee tuohon porvareiden ja joidenkin yrittäjien ainaiseen vinkumiseen vallitsevasta "yrittäjävihamielisyydestä" kun menee firmalla niin huonosti eikä oo rahaa. Aina on helppo syyttää toista tai olosuhteita (yleensä sitä poliittista). Yrittämisessä on aina se riski että idea ei toimi, se on ihan omasta kunnianhalusta ja työteliäisyydestä kiinni miten menestyksensä rakentaa.
Jos oikeasti raapaistaan sitä pintakerrosta syvemmältä, saattaa käydä ilmi, että nk. nukkuvien tekemisillä tai tekemättä jättämisillä ei ole mitään merkitystä, eikä äänestämiselläkään ole juuri vaikutusta siihen, miten tätä maata hoidetaan. Itse en ainakaan rupeaisi syyllistämään nukkuvia siitä miten tämä maa makaa, en nykysysteemissä. Tämä taitaa olla vähän turhan pitkä ja moniulotteinen asia jossain hompun ot-ketjussa ruodittavaksi, joten jääköön tarkemmat perustelut väliin.Jos mietitään vähän sitä pintaa syvemmältä, niin kyllä se meistä äänestäjistä johtuu ja nimenomaan niistä nukkuvista.
Kuten sanottu, poliitikot tulevat ja menevät, kolmen suuren sirkus pyörii keulakuvan välillä vaihtuessa ja muutaman pikkupuolueen säestyksellä, mutta mikään oleellinen ei silti enää muutu. Virkakoneisto jyllää ja piiri pieni pyörii edelleen. Olkoonkin että tavallaan iso osa kansasta saa sitä mitä tilaa, ja osa on jopa siihen tyytyväisiä. Osa taas ei, vailla todellisia mahdollisuuksia vaikuttaa mitenkään asioiden hoitoon. Ainoat varmat asiat ovat kustannustason nousu, verot ja kuolema. Tosin kuolemiseenkin pitää kait nykyään olla jo viranomaisten lupa.
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka