ManiMicci kirjoitti:Ja mitäpä voimme päätellä tästä postauksesta?Anniel kirjoitti:George Clooney on taas vapailla markkinoilla
Anniel on joko vapaatai Anniel haikailee vieraiden miesten perään.
Hehkutustopic 2
-
Anniel
Re: Hehkutustopikki 2
Viesti Kirjoittaja Anniel »
-
Erño
Viesti Kirjoittaja Erño »
Saattaa tietty olla, että mun mielikuva Annielin iästä on vääristynyt...
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Anniel
Erño kirjoitti:tai sitten hää haikailee vanhuksien perään![]()
![]()
Saattaa tietty olla, että mun mielikuva Annielin iästä on vääristynyt...
Miten mun ikä liittyy mitenkään mun miesmakuuni?
-
Stenska
Viesti Kirjoittaja Stenska »
Uuh, olet ihan samoilla linjoilla mun kanssa, siinä ovat kaksi tyylikkäimmin ikääntyviä herroja Hollywoodissa. Ja se Conneryn leveä murre…Anniel kirjoitti: George mikään vanhus ole vaan toisen ikisuosikkini Sean Conneryn tapaan charmantisti harmaantunut herrasmies, jolla on poikamaista pilkettä silmäkulmassa
Ja tosiaan, iällä ei ole varsinkaan tässä kohdassa mitään väliä.
-bongaus partiotoimiston seinällä-
MB 13/2.0/2X512/80
Lepardi.4 kehrää
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Vaan mitenkähän puree vastaavasti kypsä nainen miesten makuun?Stenska kirjoitti:Uuh, olet ihan samoilla linjoilla mun kanssa, siinä ovat kaksi tyylikkäimmin ikääntyviä herroja Hollywoodissa. Ja se Conneryn leveä murre…Anniel kirjoitti: George mikään vanhus ole vaan toisen ikisuosikkini Sean Conneryn tapaan charmantisti harmaantunut herrasmies, jolla on poikamaista pilkettä silmäkulmassa
Ja tosiaan, iällä ei ole varsinkaan tässä kohdassa mitään väliä.
Ja niin, kumpikaan noista tyypeistä ei juurikaan osu omaan makuhermoon..
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Lare
Viesti Kirjoittaja Lare »
Joko mietityttää?amanita kirjoitti:Vaan mitenkähän puree vastaavasti kypsä nainen miesten makuun?![]()
Jotain toivoa siis meillä Härmäläisillä?amanita kirjoitti:Ja niin, kumpikaan noista tyypeistä ei juurikaan osu omaan makuhermoon..
-
amanita
- Ylläpitäjä
A) Nou problems!Lare kirjoitti:Joko mietityttää?amanita kirjoitti:Vaan mitenkähän puree vastaavasti kypsä nainen miesten makuun?![]()
Jotain toivoa siis meillä Härmäläisillä?amanita kirjoitti:Ja niin, kumpikaan noista tyypeistä ei juurikaan osu omaan makuhermoon..
B) Härmäläinen peittoo AINA muummalaisen!
-
Sarjatuli
Viesti Kirjoittaja Sarjatuli »
Ja Härmäläinen nainen peittoaa mennentullen muunmaalaiset...amanita kirjoitti:[
A) Nou problems!
B) Härmäläinen peittoo AINA muummalaisen!
P.S. Ihmettelen Häkkisen Mikan makua...
-
ManiMicci
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
-D. H. Lawrence
-
Macco
Viesti Kirjoittaja Macco »
Sehän riippuu naisesta. Ja kunkin miehen mausta.amanita kirjoitti:Vaan mitenkähän puree vastaavasti kypsä nainen miesten makuun?
-
Jamac
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Niin, siis, minkä makuinen sen miehen pitää olla että se nainen puraisee?Macco kirjoitti:Sehän riippuu naisesta. Ja kunkin miehen mausta.amanita kirjoitti:Vaan mitenkähän puree vastaavasti kypsä nainen miesten makuun?
-
amanita
- Ylläpitäjä
Hah! Testosteronin!Jamac kirjoitti:Niin, siis, minkä makuinen sen miehen pitää olla että se nainen puraisee?Macco kirjoitti:Sehän riippuu naisesta. Ja kunkin miehen mausta.amanita kirjoitti:Vaan mitenkähän puree vastaavasti kypsä nainen miesten makuun?
-
Teppo Tulppu
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
No sehän riippuu naisen iästä. Nuorelle neitoselle makean siiderin makuinen ja vähän vanhemmalle rouvalle esimerkiksi sherryn makuinen.Jamac kirjoitti:Niin, siis, minkä makuinen sen miehen pitää olla että se nainen puraisee?
-
Pasteur
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Tää on taas tätä "Jouni on niiiin ihQ ku se on niiiiin äijjä" (Hynynen siis). Mikä näissä nykyajan naisissa oikein on, kun ihaillaan jotain prkleen hippejä?amanita kirjoitti:Hah! Testosteronin!
-
Stenska
Viesti Kirjoittaja Stenska »
Who the f**k is Jouni Hynynen? Ei, mutta vakavasti, kyllä miehen täytyy mies olla, naismaiset miehet eivät ole mistään kotoisinPasteur kirjoitti:Tää on taas tätä "Jouni on niiiin ihQ ku se on niiiiin äijjä" (Hynynen siis). Mikä näissä nykyajan naisissa oikein on, kun ihaillaan jotain prkleen hippejä?amanita kirjoitti:Hah! Testosteronin!
-bongaus partiotoimiston seinällä-
MB 13/2.0/2X512/80
Lepardi.4 kehrää
-
Pasteur
Kyllä mun propsit menee ukoille, jotka painaa jossain suota ojittamassa, tekevät itse sahtinsa, hakkaavat itse omat puunsa ja kiroavat jumalaansa! Nykyisessä modernissa yhteiskunnassa tämän mielestäni voi laajentaa niihin, jotka itse ovat tehneet elämästään jotakin, ovat ahkeria, ehkä rakentaneet sen oman sub-urban talonsa itse ja jättävät ehkä sen perheen pelottelun ja hankeen ajamisen välistä viikonloppuisin, vaikka joskus jonkun ryypyn ottaisivatkin.
(Johan tänä kesänä kerran ollaan kotiteollisuuden keikalla käyty ja toisellekin kuulemma on mentävä - kun se prkleen hippi on niin ihQ
-
Jamac
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Se on kai sellainen vastavoima "oot ihana mies jos oot kuin mun puudeli" -neitimeiningille. "Äijjää" on se ettei tarvitse katsoa naistenlehdestä millainen pitää olla. Äijjää on se että voi ajaa halutessaan pärisevällä HD:llä, vaikka Tojotaprius olisi jonkun muun mielestä "muotia" tai muuten oikea vaihtoehto. Jos joku asia on kivaa, niin sitä voi tehdä riippumatta siitä mitä joku muotihihhuli siitä tuumaa.Pasteur kirjoitti:Joo, mutta tuo "tosi mieheys" on jotenkin nykyään hämärtynyt... On niiin äijjää juoda bissee ja katsoa jääkiekkoa! WTF? Löysäähän se on prkl - aivan yhtä löysää, kuin mun istuminen läppärisylissä iltaisin himassa.
-
Erño
Jamac kirjoitti:Se on kai sellainen vastavoima "oot ihana mies jos oot kuin mun puudeli" -neitimeiningille. "Äijjää" on se ettei tarvitse katsoa naistenlehdestä millainen pitää olla. Äijjää on se että voi ajaa halutessaan pärisevällä HD:llä, vaikka Tojotaprius olisi jonkun muun mielestä "muotia" tai muuten oikea vaihtoehto. Jos joku asia on kivaa, niin sitä voi tehdä riippumatta siitä mitä joku muotihihhuli siitä tuumaa.Pasteur kirjoitti:Joo, mutta tuo "tosi mieheys" on jotenkin nykyään hämärtynyt... On niiin äijjää juoda bissee ja katsoa jääkiekkoa! WTF? Löysäähän se on prkl - aivan yhtä löysää, kuin mun istuminen läppärisylissä iltaisin himassa.
En tiennytkään olevani "äijjä"
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
amanita
- Ylläpitäjä
amanita kirjoitti:Hah! Testosteronin!Jamac kirjoitti: Niin, siis, minkä makuinen sen miehen pitää olla että se nainen puraisee?
Pasteur kirjoitti: Kyllä mun propsit menee ukoille, jotka painaa jossain suota ojittamassa, tekevät itse sahtinsa, hakkaavat itse omat puunsa ja kiroavat jumalaansa! Nykyisessä modernissa yhteiskunnassa tämän mielestäni voi laajentaa niihin, jotka itse ovat tehneet elämästään jotakin, ovat ahkeria, ehkä rakentaneet sen oman sub-urban talonsa itse ja jättävät ehkä sen perheen pelottelun ja hankeen ajamisen välistä viikonloppuisin, vaikka joskus jonkun ryypyn ottaisivatkin.
Eikös mun viesti ollut tiivistelmä tosta!
-
Pasteur
Hyvä näin...amanita kirjoitti:Eikös mun viesti ollut tiivistelmä tosta!
-
Vaku
Viesti Kirjoittaja Vaku »
Eikös kaikkein äijämäisintä ole uhitella toisille äijille.Pasteur kirjoitti: Hyvä näin...Joskus vain itsekin sekoaa siitä, mitä ne naiset siltä "miehisyydeltä" oikein hakee. Minä en ainakaan ala leikkimään mitään bad-ass-mothafuckkaa vain ansaitakseni äijjän tittelin.
Mä oon varmasti äijempi kuin kukaan teistä tulee koskaan edes olemaan!
Ja sitten jos ei oma habitus luo riittävää uskottavuutta tuolle väitteelle, voidaan lähisukulaiset ottaa mukaan:
Meijän isä on kovempi ku kenekään teijän isä! tai Jos et anna mulle karkkii ni mun isoveli tulee piekseen sut, se pieksee ihan kaikki, viimeviikollaki naapurin Lassen ja se on iso jätkä...
Miehet taitaa olla ikuisia poikia. Lukiko muuten joku aamulla tulleesta NYT-liitteestä dj Tixa totesi että hänelle ei ole olemassa miehiä tai naisia, on vain eri ikäisiä tyttöjä ja poikia, aikuiset on mielikuvitusta. Aika hauskanosuvasti sanottu.
-
Anniel
M.O.T.Pasteur kirjoitti:Joo, mutta tuo "tosi mieheys" on jotenkin nykyään hämärtynyt... On niiin äijjää juoda bissee ja katsoa jääkiekkoa! WTF? Löysäähän se on prkl - aivan yhtä löysää, kuin mun istuminen läppärisylissä iltaisin himassa.
Kyllä mun propsit menee ukoille, jotka painaa jossain suota ojittamassa, tekevät itse sahtinsa, hakkaavat itse omat puunsa ja kiroavat jumalaansa! Nykyisessä modernissa yhteiskunnassa tämän mielestäni voi laajentaa niihin, jotka itse ovat tehneet elämästään jotakin, ovat ahkeria, ehkä rakentaneet sen oman sub-urban talonsa itse ja jättävät ehkä sen perheen pelottelun ja hankeen ajamisen välistä viikonloppuisin, vaikka joskus jonkun ryypyn ottaisivatkin.
Täydellinen tiivistys tosimiehestä, Pasteur!
-
Erño
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
ManiMicci
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Mua ei jaksa aihe kiinnostaa oikeasti pätkääkään.Pasteur kirjoitti: ...mitä ne naiset siltä "miehisyydeltä" oikein hakee. ..
Hakekoot sitten muualta, jos eivät multa saa sitä mitä haluavat.
-
amanita
- Ylläpitäjä
ManiMicci kirjoitti:Mua ei jaksa aihe kiinnostaa oikeasti pätkääkään.Pasteur kirjoitti: ...mitä ne naiset siltä "miehisyydeltä" oikein hakee. ..
Hakekoot sitten muualta, jos eivät multa saa sitä mitä haluavat.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka