ManiMicci kirjoitti:Ja mitäpä voimme päätellä tästä postauksesta?Anniel kirjoitti:George Clooney on taas vapailla markkinoilla
Anniel on joko vapaatai Anniel haikailee vieraiden miesten perään.
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
Viesti Kirjoittaja Anniel »
ManiMicci kirjoitti:Ja mitäpä voimme päätellä tästä postauksesta?Anniel kirjoitti:George Clooney on taas vapailla markkinoilla
Anniel on joko vapaatai Anniel haikailee vieraiden miesten perään.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Erño kirjoitti:tai sitten hää haikailee vanhuksien perään![]()
![]()
Saattaa tietty olla, että mun mielikuva Annielin iästä on vääristynyt...
Viesti Kirjoittaja Stenska »
Uuh, olet ihan samoilla linjoilla mun kanssa, siinä ovat kaksi tyylikkäimmin ikääntyviä herroja Hollywoodissa. Ja se Conneryn leveä murre…Anniel kirjoitti: George mikään vanhus ole vaan toisen ikisuosikkini Sean Conneryn tapaan charmantisti harmaantunut herrasmies, jolla on poikamaista pilkettä silmäkulmassa
Miten mun ikä liittyy mitenkään mun miesmakuuni?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Vaan mitenkähän puree vastaavasti kypsä nainen miesten makuun?Stenska kirjoitti:Uuh, olet ihan samoilla linjoilla mun kanssa, siinä ovat kaksi tyylikkäimmin ikääntyviä herroja Hollywoodissa. Ja se Conneryn leveä murre…Anniel kirjoitti: George mikään vanhus ole vaan toisen ikisuosikkini Sean Conneryn tapaan charmantisti harmaantunut herrasmies, jolla on poikamaista pilkettä silmäkulmassa
Miten mun ikä liittyy mitenkään mun miesmakuuni?
Ja tosiaan, iällä ei ole varsinkaan tässä kohdassa mitään väliä.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Joko mietityttää?amanita kirjoitti:Vaan mitenkähän puree vastaavasti kypsä nainen miesten makuun?![]()
Jotain toivoa siis meillä Härmäläisillä?amanita kirjoitti:Ja niin, kumpikaan noista tyypeistä ei juurikaan osu omaan makuhermoon..
A) Nou problems!Lare kirjoitti:Joko mietityttää?amanita kirjoitti:Vaan mitenkähän puree vastaavasti kypsä nainen miesten makuun?![]()
Jotain toivoa siis meillä Härmäläisillä?amanita kirjoitti:Ja niin, kumpikaan noista tyypeistä ei juurikaan osu omaan makuhermoon..
Viesti Kirjoittaja Sarjatuli »
Ja Härmäläinen nainen peittoaa mennentullen muunmaalaiset...amanita kirjoitti:[
A) Nou problems!
B) Härmäläinen peittoo AINA muummalaisen!
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Sehän riippuu naisesta. Ja kunkin miehen mausta.amanita kirjoitti:Vaan mitenkähän puree vastaavasti kypsä nainen miesten makuun?
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Niin, siis, minkä makuinen sen miehen pitää olla että se nainen puraisee?Macco kirjoitti:Sehän riippuu naisesta. Ja kunkin miehen mausta.amanita kirjoitti:Vaan mitenkähän puree vastaavasti kypsä nainen miesten makuun?
Hah! Testosteronin!Jamac kirjoitti:Niin, siis, minkä makuinen sen miehen pitää olla että se nainen puraisee?Macco kirjoitti:Sehän riippuu naisesta. Ja kunkin miehen mausta.amanita kirjoitti:Vaan mitenkähän puree vastaavasti kypsä nainen miesten makuun?
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
No sehän riippuu naisen iästä. Nuorelle neitoselle makean siiderin makuinen ja vähän vanhemmalle rouvalle esimerkiksi sherryn makuinen.Jamac kirjoitti:Niin, siis, minkä makuinen sen miehen pitää olla että se nainen puraisee?
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Tää on taas tätä "Jouni on niiiin ihQ ku se on niiiiin äijjä" (Hynynen siis). Mikä näissä nykyajan naisissa oikein on, kun ihaillaan jotain prkleen hippejä?amanita kirjoitti:Hah! Testosteronin!
Viesti Kirjoittaja Stenska »
Who the f**k is Jouni Hynynen? Ei, mutta vakavasti, kyllä miehen täytyy mies olla, naismaiset miehet eivät ole mistään kotoisinPasteur kirjoitti:Tää on taas tätä "Jouni on niiiin ihQ ku se on niiiiin äijjä" (Hynynen siis). Mikä näissä nykyajan naisissa oikein on, kun ihaillaan jotain prkleen hippejä?amanita kirjoitti:Hah! Testosteronin!
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Se on kai sellainen vastavoima "oot ihana mies jos oot kuin mun puudeli" -neitimeiningille. "Äijjää" on se ettei tarvitse katsoa naistenlehdestä millainen pitää olla. Äijjää on se että voi ajaa halutessaan pärisevällä HD:llä, vaikka Tojotaprius olisi jonkun muun mielestä "muotia" tai muuten oikea vaihtoehto. Jos joku asia on kivaa, niin sitä voi tehdä riippumatta siitä mitä joku muotihihhuli siitä tuumaa.Pasteur kirjoitti:Joo, mutta tuo "tosi mieheys" on jotenkin nykyään hämärtynyt... On niiin äijjää juoda bissee ja katsoa jääkiekkoa! WTF? Löysäähän se on prkl - aivan yhtä löysää, kuin mun istuminen läppärisylissä iltaisin himassa.
Jamac kirjoitti:Se on kai sellainen vastavoima "oot ihana mies jos oot kuin mun puudeli" -neitimeiningille. "Äijjää" on se ettei tarvitse katsoa naistenlehdestä millainen pitää olla. Äijjää on se että voi ajaa halutessaan pärisevällä HD:llä, vaikka Tojotaprius olisi jonkun muun mielestä "muotia" tai muuten oikea vaihtoehto. Jos joku asia on kivaa, niin sitä voi tehdä riippumatta siitä mitä joku muotihihhuli siitä tuumaa.Pasteur kirjoitti:Joo, mutta tuo "tosi mieheys" on jotenkin nykyään hämärtynyt... On niiin äijjää juoda bissee ja katsoa jääkiekkoa! WTF? Löysäähän se on prkl - aivan yhtä löysää, kuin mun istuminen läppärisylissä iltaisin himassa.
amanita kirjoitti:Hah! Testosteronin!Jamac kirjoitti: Niin, siis, minkä makuinen sen miehen pitää olla että se nainen puraisee?
Pasteur kirjoitti: Kyllä mun propsit menee ukoille, jotka painaa jossain suota ojittamassa, tekevät itse sahtinsa, hakkaavat itse omat puunsa ja kiroavat jumalaansa! Nykyisessä modernissa yhteiskunnassa tämän mielestäni voi laajentaa niihin, jotka itse ovat tehneet elämästään jotakin, ovat ahkeria, ehkä rakentaneet sen oman sub-urban talonsa itse ja jättävät ehkä sen perheen pelottelun ja hankeen ajamisen välistä viikonloppuisin, vaikka joskus jonkun ryypyn ottaisivatkin.
Hyvä näin...amanita kirjoitti:Eikös mun viesti ollut tiivistelmä tosta!
Viesti Kirjoittaja Vaku »
Eikös kaikkein äijämäisintä ole uhitella toisille äijille.Pasteur kirjoitti: Hyvä näin...Joskus vain itsekin sekoaa siitä, mitä ne naiset siltä "miehisyydeltä" oikein hakee. Minä en ainakaan ala leikkimään mitään bad-ass-mothafuckkaa vain ansaitakseni äijjän tittelin.
M.O.T.Pasteur kirjoitti:Joo, mutta tuo "tosi mieheys" on jotenkin nykyään hämärtynyt... On niiin äijjää juoda bissee ja katsoa jääkiekkoa! WTF? Löysäähän se on prkl - aivan yhtä löysää, kuin mun istuminen läppärisylissä iltaisin himassa.
Kyllä mun propsit menee ukoille, jotka painaa jossain suota ojittamassa, tekevät itse sahtinsa, hakkaavat itse omat puunsa ja kiroavat jumalaansa! Nykyisessä modernissa yhteiskunnassa tämän mielestäni voi laajentaa niihin, jotka itse ovat tehneet elämästään jotakin, ovat ahkeria, ehkä rakentaneet sen oman sub-urban talonsa itse ja jättävät ehkä sen perheen pelottelun ja hankeen ajamisen välistä viikonloppuisin, vaikka joskus jonkun ryypyn ottaisivatkin.
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Mua ei jaksa aihe kiinnostaa oikeasti pätkääkään.Pasteur kirjoitti: ...mitä ne naiset siltä "miehisyydeltä" oikein hakee. ..
ManiMicci kirjoitti:Mua ei jaksa aihe kiinnostaa oikeasti pätkääkään.Pasteur kirjoitti: ...mitä ne naiset siltä "miehisyydeltä" oikein hakee. ..
Hakekoot sitten muualta, jos eivät multa saa sitä mitä haluavat.