Ei voi tietää. Ehkä Ama meni peräti potkurikoneella sinne.hatey kirjoitti:^Suihkumoottorikoneella ja ilmaa pitkin?
Yleinen ihmettelyketju
-
tuomaril
Re: Yleinen ihmettelyketju
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
Tauvo
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Ameriikan pippeliksi Homer Simposon sitä taisi kutsua...amanita kirjoitti:Minä olen taas USAn kaakkoiskulmassa, siinä pikku töpsykkeessä.
Panes pitäen hauskaa.
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Kyllä voi. Ei mene ropellerikoneita reittiliikenteessä tuonne asti.tuomaril kirjoitti:Ei voi tietää. Ehkä Ama meni peräti potkurikoneella sinne.hatey kirjoitti:^Suihkumoottorikoneella ja ilmaa pitkin?
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Citruuna
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
-
hatey
-
Tauvo
Mikset ottaisi samantien parempaa asentoa matkustamossa? MInä olen vain n.188 cm pituinen ja vaikeinta olisi kyllä matkustamossa saada ne (omat) polvet suuhun, eli tällainen näppärän pituinen on mahtunut hyvin kaikkiin niihin koneisiin, joihin on tarvinnut mennä.hatey kirjoitti:*^Matkustuslentäminen onkin tuskaa, istua jossain muovilla vuoratussa alumiinituubissa polvet suussa tuntitolkulla. Osuvasti ammattipuolella matkustajia kutsutaankin paketeiksi.
-
hatey
-
arttula
Viesti Kirjoittaja arttula »
Tuollaisesta polvien imeskelystä pääsee, kun matkustaa business -luokassa. Niin minä aina teen.Tauvo kirjoitti:Mikset ottaisi samantien parempaa asentoa matkustamossa? MInä olen vain n.188 cm pituinen ja vaikeinta olisi kyllä matkustamossa saada ne (omat) polvet suuhun, eli tällainen näppärän pituinen on mahtunut hyvin kaikkiin niihin koneisiin, joihin on tarvinnut mennä.hatey kirjoitti:*^Matkustuslentäminen onkin tuskaa, istua jossain muovilla vuoratussa alumiinituubissa polvet suussa tuntitolkulla. Osuvasti ammattipuolella matkustajia kutsutaankin paketeiksi.
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
hatey
-
Tauvo
Ainoa vaikeus siinä on, että pitää teeskennellä tekevänsä töitä, vaikka olisi lomalennolla. Muutenhan sen nimi olisi esim "Parempien ihmisten luokka" tai sitten voisi Riitta Uosukaisen tyyliin kutsua muita luokkia "apinaluokaksi"?arttula kirjoitti:Tuollaisesta polvien imeskelystä pääsee, kun matkustaa business -luokassa. Niin minä aina teen.Tauvo kirjoitti:Mikset ottaisi samantien parempaa asentoa matkustamossa? MInä olen vain n.188 cm pituinen ja vaikeinta olisi kyllä matkustamossa saada ne (omat) polvet suuhun, eli tällainen näppärän pituinen on mahtunut hyvin kaikkiin niihin koneisiin, joihin on tarvinnut mennä.hatey kirjoitti:*^Matkustuslentäminen onkin tuskaa, istua jossain muovilla vuoratussa alumiinituubissa polvet suussa tuntitolkulla. Osuvasti ammattipuolella matkustajia kutsutaankin paketeiksi.
-
arttula
Viesti Kirjoittaja arttula »
En minä ainakaan koskaan teeskentele tekeväni töitä siellä.Tauvo kirjoitti:Ainoa vaikeus siinä on, että pitää teeskennellä tekevänsä töitä, vaikka olisi lomalennolla. Muutenhan sen nimi olisi esim "Parempien ihmisten luokka" tai sitten voisi Riitta Uosukaisen tyyliin kutsua muita luokkia "apinaluokaksi"?arttula kirjoitti:Tuollaisesta polvien imeskelystä pääsee, kun matkustaa business -luokassa. Niin minä aina teen.Tauvo kirjoitti:Mikset ottaisi samantien parempaa asentoa matkustamossa? MInä olen vain n.188 cm pituinen ja vaikeinta olisi kyllä matkustamossa saada ne (omat) polvet suuhun, eli tällainen näppärän pituinen on mahtunut hyvin kaikkiin niihin koneisiin, joihin on tarvinnut mennä.hatey kirjoitti:*^Matkustuslentäminen onkin tuskaa, istua jossain muovilla vuoratussa alumiinituubissa polvet suussa tuntitolkulla. Osuvasti ammattipuolella matkustajia kutsutaankin paketeiksi.
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Peitsamo
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
-
hatey
-
tuomaril
Ainakin isäni kertoman perusteella ainakin Qatar Airwayssin mannertenvälisillä lennoilla on erittäin hyvä palvelu bisnesluokassa. Lento taisi olla Frankfurt--->Qatar ja toinen oli Qatar--->Pakistan.Peitsamo kirjoitti:Eihän bisnesluokissa saa nykyään juuri edes mitään palvelua. Täysiä vitsejä koko bisnesjutut ainakin Euroopan lennoilla. En ole mannertenvälisiä lentoja lennellyt, joten niistä on vaikea mennä sanomaan
-
Peitsamo
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Olen reissannut niin paljon elämässäni, että tuommoinen reilusti alle 20 tuntia kestävä keikka (matka kotoa kentälle mukaan laskien) menee tosi helposti mietiskellen, nukkuen, lukien iPadista lehtiä ja kirjoja, tallennuksia katsoen, sekä kirjasesta sudokuja ratkoen.
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
tuomaril
-
amanita
- Ylläpitäjä
Pantu.Tauvo kirjoitti:Ameriikan pippeliksi Homer Simposon sitä taisi kutsua...amanita kirjoitti:Minä olen taas USAn kaakkoiskulmassa, siinä pikku töpsykkeessä.![]()
Panes pitäen hauskaa.
-
tuomaril
Vai että sillein. Olisi kiva joskus päästä tuollaiseen koneeseen. Minun isoin kone jolla olen matkustanut on Qatar Airwayssin Airbus A340. Oltiin silloin matkalla Pakistaniin.amanita kirjoitti:Air Francen lentävä möhkö näyttäisi olevan 747 Jumbo.
Olen reissannut niin paljon elämässäni, että tuommoinen reilusti alle 20 tuntia kestävä keikka (matka kotoa kentälle mukaan laskien) menee tosi helposti mietiskellen, nukkuen, lukien iPadista lehtiä ja kirjoja, tallennuksia katsoen, sekä kirjasesta sudokuja ratkoen.
-
hatey
-
Lare
Viesti Kirjoittaja Lare »
Miksi mennä bisneksessä kun ykkösluokkakin on keksitty?arttula kirjoitti: Tuollaisesta polvien imeskelystä pääsee, kun matkustaa business -luokassa. Niin minä aina teen.
-
iMies
Viesti Kirjoittaja iMies »
Asiaa sivuten - rahassa arvioiden arvokkain saamani joululahja lienee BA:lta täysin yllättäen ja pyytämättä saatu business-upgrade Helsinki-Sydney-Helsinki reissulle. Puoliso oli etukäteen vähän arvellut miten häneltä se 30 h suuntaansa siellä tuubissa sujuu - vaan sujuuhan se, kun pääsee täysin makuuasentoon ja joku käy vähän väliin kysymässä mitä haluaisi juoda ja syödä
-
amanita
- Ylläpitäjä
Jos rahaa olisi yli oman tarpeen, ilman muuta matkustaisin bisnes-luokassa, minä tykkään luksuksesta. Menee tuo reissaaminen ihan hyvin näinkin.
-
Lihapipo
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
-
hatey
Miksi mennä julkisella, kun voi vuokrata yksityiskoneen. Vielä hienompaa on, jos ei tarvitse edes lähteä minnekään.Lare kirjoitti:Miksi mennä bisneksessä kun ykkösluokkakin on keksitty?arttula kirjoitti: Tuollaisesta polvien imeskelystä pääsee, kun matkustaa business -luokassa. Niin minä aina teen.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka