Ei voi tietää. Ehkä Ama meni peräti potkurikoneella sinne.hatey kirjoitti:^Suihkumoottorikoneella ja ilmaa pitkin?
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Ei voi tietää. Ehkä Ama meni peräti potkurikoneella sinne.hatey kirjoitti:^Suihkumoottorikoneella ja ilmaa pitkin?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Ameriikan pippeliksi Homer Simposon sitä taisi kutsua...amanita kirjoitti:Minä olen taas USAn kaakkoiskulmassa, siinä pikku töpsykkeessä.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Kyllä voi. Ei mene ropellerikoneita reittiliikenteessä tuonne asti.tuomaril kirjoitti:Ei voi tietää. Ehkä Ama meni peräti potkurikoneella sinne.hatey kirjoitti:^Suihkumoottorikoneella ja ilmaa pitkin?
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Mikset ottaisi samantien parempaa asentoa matkustamossa? MInä olen vain n.188 cm pituinen ja vaikeinta olisi kyllä matkustamossa saada ne (omat) polvet suuhun, eli tällainen näppärän pituinen on mahtunut hyvin kaikkiin niihin koneisiin, joihin on tarvinnut mennä.hatey kirjoitti:*^Matkustuslentäminen onkin tuskaa, istua jossain muovilla vuoratussa alumiinituubissa polvet suussa tuntitolkulla. Osuvasti ammattipuolella matkustajia kutsutaankin paketeiksi.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Tuollaisesta polvien imeskelystä pääsee, kun matkustaa business -luokassa. Niin minä aina teen.Tauvo kirjoitti:Mikset ottaisi samantien parempaa asentoa matkustamossa? MInä olen vain n.188 cm pituinen ja vaikeinta olisi kyllä matkustamossa saada ne (omat) polvet suuhun, eli tällainen näppärän pituinen on mahtunut hyvin kaikkiin niihin koneisiin, joihin on tarvinnut mennä.hatey kirjoitti:*^Matkustuslentäminen onkin tuskaa, istua jossain muovilla vuoratussa alumiinituubissa polvet suussa tuntitolkulla. Osuvasti ammattipuolella matkustajia kutsutaankin paketeiksi.
Ainoa vaikeus siinä on, että pitää teeskennellä tekevänsä töitä, vaikka olisi lomalennolla. Muutenhan sen nimi olisi esim "Parempien ihmisten luokka" tai sitten voisi Riitta Uosukaisen tyyliin kutsua muita luokkia "apinaluokaksi"?arttula kirjoitti:Tuollaisesta polvien imeskelystä pääsee, kun matkustaa business -luokassa. Niin minä aina teen.Tauvo kirjoitti:Mikset ottaisi samantien parempaa asentoa matkustamossa? MInä olen vain n.188 cm pituinen ja vaikeinta olisi kyllä matkustamossa saada ne (omat) polvet suuhun, eli tällainen näppärän pituinen on mahtunut hyvin kaikkiin niihin koneisiin, joihin on tarvinnut mennä.hatey kirjoitti:*^Matkustuslentäminen onkin tuskaa, istua jossain muovilla vuoratussa alumiinituubissa polvet suussa tuntitolkulla. Osuvasti ammattipuolella matkustajia kutsutaankin paketeiksi.
Viesti Kirjoittaja arttula »
En minä ainakaan koskaan teeskentele tekeväni töitä siellä.Tauvo kirjoitti:Ainoa vaikeus siinä on, että pitää teeskennellä tekevänsä töitä, vaikka olisi lomalennolla. Muutenhan sen nimi olisi esim "Parempien ihmisten luokka" tai sitten voisi Riitta Uosukaisen tyyliin kutsua muita luokkia "apinaluokaksi"?arttula kirjoitti:Tuollaisesta polvien imeskelystä pääsee, kun matkustaa business -luokassa. Niin minä aina teen.Tauvo kirjoitti:Mikset ottaisi samantien parempaa asentoa matkustamossa? MInä olen vain n.188 cm pituinen ja vaikeinta olisi kyllä matkustamossa saada ne (omat) polvet suuhun, eli tällainen näppärän pituinen on mahtunut hyvin kaikkiin niihin koneisiin, joihin on tarvinnut mennä.hatey kirjoitti:*^Matkustuslentäminen onkin tuskaa, istua jossain muovilla vuoratussa alumiinituubissa polvet suussa tuntitolkulla. Osuvasti ammattipuolella matkustajia kutsutaankin paketeiksi.
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Ainakin isäni kertoman perusteella ainakin Qatar Airwayssin mannertenvälisillä lennoilla on erittäin hyvä palvelu bisnesluokassa. Lento taisi olla Frankfurt--->Qatar ja toinen oli Qatar--->Pakistan.Peitsamo kirjoitti:Eihän bisnesluokissa saa nykyään juuri edes mitään palvelua. Täysiä vitsejä koko bisnesjutut ainakin Euroopan lennoilla. En ole mannertenvälisiä lentoja lennellyt, joten niistä on vaikea mennä sanomaan
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Pantu.Tauvo kirjoitti:Ameriikan pippeliksi Homer Simposon sitä taisi kutsua...amanita kirjoitti:Minä olen taas USAn kaakkoiskulmassa, siinä pikku töpsykkeessä.![]()
Panes pitäen hauskaa.
Vai että sillein. Olisi kiva joskus päästä tuollaiseen koneeseen. Minun isoin kone jolla olen matkustanut on Qatar Airwayssin Airbus A340. Oltiin silloin matkalla Pakistaniin.amanita kirjoitti:Air Francen lentävä möhkö näyttäisi olevan 747 Jumbo.
Olen reissannut niin paljon elämässäni, että tuommoinen reilusti alle 20 tuntia kestävä keikka (matka kotoa kentälle mukaan laskien) menee tosi helposti mietiskellen, nukkuen, lukien iPadista lehtiä ja kirjoja, tallennuksia katsoen, sekä kirjasesta sudokuja ratkoen.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Miksi mennä bisneksessä kun ykkösluokkakin on keksitty?arttula kirjoitti: Tuollaisesta polvien imeskelystä pääsee, kun matkustaa business -luokassa. Niin minä aina teen.
Viesti Kirjoittaja iMies »
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Miksi mennä julkisella, kun voi vuokrata yksityiskoneen. Vielä hienompaa on, jos ei tarvitse edes lähteä minnekään.Lare kirjoitti:Miksi mennä bisneksessä kun ykkösluokkakin on keksitty?arttula kirjoitti: Tuollaisesta polvien imeskelystä pääsee, kun matkustaa business -luokassa. Niin minä aina teen.