Itselläni on ubuntu jokapäiväisessä käytössä
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Viesti Kirjoittaja McZeal »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Me Mac-fanaatikot hyökätään tarvittaessa kuin kokonainen lauma vesikauhuisia hyeenoja, joilla on mukanaan kevyttä kenttätykistöä.McZeal kirjoitti: Erityistä päänsärkyä on myös tuottanut Linux-fanaatikot joita täytyy varoa aina kun kertoo jostain Linux-kokemuksestaan jotka ovat omalla kohdallani pääosin negatiivisia. Nämä pingviinit käyvät kimppuun kuin vesikauhuiset hyeenat.
Viesti Kirjoittaja Drago »
Viesti Kirjoittaja K-Mikko »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Kun minä olin intissä (en ollut tykistössä) oli vain raskas ja helvxxxn raskas sinko. Nykyään nekin on tietysti muovista. Mutta tuo hyeenalauma on tuttu...Repe Ruutikallo kirjoitti:Me Mac-fanaatikot hyökätään tarvittaessa kuin kokonainen lauma vesikauhuisia hyeenoja, joilla on mukanaan kevyttä kenttätykistöä.
Viesti Kirjoittaja Jonkkis »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ei mulla vaan. Mut on koulutettu raskaan kenttätykistön operointiin, aika moneen hommaan sillä saralla. Ja niitä tykkejähän liikutellaan kuorma-autoilla tai traktoreilla. Ja siitäpä tulikin hauska mielikuva vesikauhuisesta hyeenasta kuorma-auton ratissaRepe Ruutikallo kirjoitti:Me Mac-fanaatikot hyökätään tarvittaessa kuin kokonainen lauma vesikauhuisia hyeenoja, joilla on mukanaan kevyttä kenttätykistöä.
Viesti Kirjoittaja carnice »
Viesti Kirjoittaja teeko »
Viesti Kirjoittaja Jonkkis »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Viesti Kirjoittaja Hiljaisuus »
Viesti Kirjoittaja jhalmu »
Viesti Kirjoittaja arijoutsi »
Viesti Kirjoittaja MacMivu »
Viesti Kirjoittaja ER »
Viesti Kirjoittaja ciel »