Itse olen 19...ainakin vielä huhtikuuhun asti...
Ikäsi
Sana on (melkein) vapaa.
-
kallekilponen
Ikäsi
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Syntyi eräässä viestiketjussa keskustelu HopeisenOmenan käyttäjien ikäjakaumasta...eli kerro minkä ikäinen olet. 
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
-
sipulinaama
Re: Ikäsi
Viesti Kirjoittaja sipulinaama »
Syntyi eräässä viestiketjussa keskustelu HopeisenOmenan käyttäjien ikäjakaumasta...
Satuin olemaan osallisena tuolla. No, jätetään sikseen, kun ei sillä ole mitään tekemistä asian kanssa...
Olen.. 15.. tämän vuoden marraskuuhun asti. Henkinen ikäni on tosi (jopa) 17, jos testiin oli luottamista.
"Most men complacently accept 'knowledge' as 'truth'. They are sheep, ruled by fear."
-Sydney Losstarot
-Sydney Losstarot
-
kallekilponen
Meikäläisellä ko. testi meni yli kuudenkympin. :~"Henkinen ikäni on tosi (jopa) 17, jos testiin oli luottamista."
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
-
sipulinaama
Mikä niistä? http://www.testimaailma.comin vai tämä??Meikäläisellä ko. testi meni yli kuudenkympin.
"Most men complacently accept 'knowledge' as 'truth'. They are sheep, ruled by fear."
-Sydney Losstarot
-Sydney Losstarot
-
lsippu
Viesti Kirjoittaja lsippu »
51v. Tasan 20 vuotta digitaalista kuvankäsittelyä, ensimäinen järjestelmä oli ennen mäccejä,
nimeltään Scitex from Israel... Hinta mojovat 11 miljoonaa mummua + 3x240megaa kovalevyä
ja kellotaajuutta mahtavat 8 MHz. On ne ajat muuttuneet sillä tällä tahdilla 10 vuoden kuluttua saa
Bigmäcin kaupanpäällisenä mäcin G8:n.
L. Sippu
PS. saan silti vieläkin puberteetti näppylöitä puuceestä.
nimeltään Scitex from Israel... Hinta mojovat 11 miljoonaa mummua + 3x240megaa kovalevyä
ja kellotaajuutta mahtavat 8 MHz. On ne ajat muuttuneet sillä tällä tahdilla 10 vuoden kuluttua saa
Bigmäcin kaupanpäällisenä mäcin G8:n.
L. Sippu
Miehen ei kannata katua muuta kuin voitettuja kiusauksia!
-
sipulinaama
Loistavaa! Meitä on siis muitakin:-D Multa meinas tulla oksu kun näin meidän lukion ATK-luokan: WinXP koneita vierivieressä. Kävin sitten huomenna pyytämässä kemianmaikalta kumihanskat;)
-Sydney Losstarot
-Sydney Losstarot
-
Mikko
Viesti Kirjoittaja Mikko »
Mulla ainakin lelujen koko ja hinta vaan kokoajan kasvaa ja mielessä pyörii sama(t) asia(t) kuin viimeiset 15 vuotta... totta siis...Aivan sama mikä se on, kaikki miehet on lapsia koko ikänsä vaikkeivat myönnäkään; lelujen hinnat vaan vaihtuu ja leikitään sitten "vanhempana" niin isoa että siellä "pörssissä"...
-
sipulinaama
Oujee! Näitä kuuluisia Macintoshpapparaisia, jotka todistivat aikoinaan graafisen käyttöliittymän syntymistä. :-D
*iMac G3:ssa ei ole tuuletinta nii ei hirveästi ääntä pidä..
Äläsh nyt! Mun faija on yli kuuskymppinen ja sen ansiosta tässä työpöydällä "hurisee*" tälläkin hetkellä Mac eikä WinMasiina.Ikäloppu yli viiskymppinen. Ja testeissä vielä vanhempi
*iMac G3:ssa ei ole tuuletinta nii ei hirveästi ääntä pidä..
-Sydney Losstarot
-Sydney Losstarot
-
kallekilponen
Älä muuta virka! :|"Mulla ainakin lelujen koko ja hinta vaan kokoajan kasvaa..."
Samoin."...Mun faija on yli kuuskymppinen ja sen ansiosta tässä työpöydällä "hurisee*" tälläkin hetkellä Mac eikä WinMasiina."
-
Jamac
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Lucky you! Meitsi on aloittanut täysin nollasta.Äläsh nyt! Mun faija on yli kuuskymppinen ja sen ansiosta tässä työpöydällä "hurisee*" tälläkin hetkellä Mac
Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
-
sipulinaama
8)8)8)
PUMM!!!
Nyt on sitten se kallejuhanikilposen 2000 viestiä rikki. Party over da night ja silleen, iTunes soimaan yms. Aikasemminhan spekuloitiin bileitä tän johdosta mutta miten sitten on?
:-D:-D:-D
Onnea Hopeisen Omenan (tähän asti) aktiivisimmalle käyttäjälle. (Meitsi ottaa kiinni;))
EDIT: Kilppari hei, sä varastit mun soun. Se 2000. viesti piti tulla silleen ihan spontaanisti ja mun sitten ylistää sitä...
EDIT2: Ja onnitteluteksti väsättiin jo klo 22.30:-D
PUMM!!!
Nyt on sitten se kallejuhanikilposen 2000 viestiä rikki. Party over da night ja silleen, iTunes soimaan yms. Aikasemminhan spekuloitiin bileitä tän johdosta mutta miten sitten on?
:-D:-D:-D
Onnea Hopeisen Omenan (tähän asti) aktiivisimmalle käyttäjälle. (Meitsi ottaa kiinni;))
EDIT: Kilppari hei, sä varastit mun soun. Se 2000. viesti piti tulla silleen ihan spontaanisti ja mun sitten ylistää sitä...
EDIT2: Ja onnitteluteksti väsättiin jo klo 22.30:-D
-Sydney Losstarot
-Sydney Losstarot
-
Kirjiz
Viesti Kirjoittaja Kirjiz »
22 ja lähdenpä tästä töihin.
Mulla ei ole lähelläkään 2000 rajaa viestien määrä, vaikka täällä olen pitkään roikkunut. Tarkoittanee varmaan, että mulla on muutakin elämään...
... eikun siis käytän kaiken aikani irkkaamiseen.. niin se oli
Mulla ei ole lähelläkään 2000 rajaa viestien määrä, vaikka täällä olen pitkään roikkunut. Tarkoittanee varmaan, että mulla on muutakin elämään...
... eikun siis käytän kaiken aikani irkkaamiseen.. niin se oli
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka