Itse olen 19...ainakin vielä huhtikuuhun asti...
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja sipulinaama »
Syntyi eräässä viestiketjussa keskustelu HopeisenOmenan käyttäjien ikäjakaumasta...
Meikäläisellä ko. testi meni yli kuudenkympin. :~"Henkinen ikäni on tosi (jopa) 17, jos testiin oli luottamista."
Mikä niistä? http://www.testimaailma.comin vai tämä??Meikäläisellä ko. testi meni yli kuudenkympin.
Viesti Kirjoittaja lsippu »
PS. saan silti vieläkin puberteetti näppylöitä puuceestä.
Viesti Kirjoittaja Mikko »
Mulla ainakin lelujen koko ja hinta vaan kokoajan kasvaa ja mielessä pyörii sama(t) asia(t) kuin viimeiset 15 vuotta... totta siis...Aivan sama mikä se on, kaikki miehet on lapsia koko ikänsä vaikkeivat myönnäkään; lelujen hinnat vaan vaihtuu ja leikitään sitten "vanhempana" niin isoa että siellä "pörssissä"...
Äläsh nyt! Mun faija on yli kuuskymppinen ja sen ansiosta tässä työpöydällä "hurisee*" tälläkin hetkellä Mac eikä WinMasiina.Ikäloppu yli viiskymppinen. Ja testeissä vielä vanhempi
Älä muuta virka! :|"Mulla ainakin lelujen koko ja hinta vaan kokoajan kasvaa..."
Samoin."...Mun faija on yli kuuskymppinen ja sen ansiosta tässä työpöydällä "hurisee*" tälläkin hetkellä Mac eikä WinMasiina."
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Lucky you! Meitsi on aloittanut täysin nollasta.Äläsh nyt! Mun faija on yli kuuskymppinen ja sen ansiosta tässä työpöydällä "hurisee*" tälläkin hetkellä Mac
Viesti Kirjoittaja Kirjiz »