![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
PS. ihan sama onks 20" vai 24".
Viesti Kirjoittaja Kaalimato »
Viesti Kirjoittaja jontteri »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja Zaccheus »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kiitos!amanita kirjoitti: "Hän" on ihana!
Viesti Kirjoittaja amanita »
Miks toi intsrumäntti näyttää mun silmissä Draisin juoksupyörrältä? Etupyörrä oikeella.amanita kirjoitti:Ei jumankauta toi Repe tarttee noi käsiraudat, joita Tulppu ystävällisesti minulle työvälineeksi tarjosikin. Ainakin on hankalampi kirjoitella asiallisiin ketjuihin "mitäsattuita" .![]()
Viesti Kirjoittaja Munkki »
Viesti Kirjoittaja BugsBunny »
Viesti Kirjoittaja Munkki »
Viesti Kirjoittaja Kumousoppeja »
Viesti Kirjoittaja jjari »
Kotivakuutus korvaa (sen laajuudesta riippuen) jos iMac vaikka tippuu lattialle. Mutta ei sitä jos se vain lakkaa toimimasta jonkun sisäisen vian takia.Kumousoppeja kirjoitti: En ole ihan varma, kannattaako Apple Caresta maksaa. Alle puolella siitä hinnasta saat kotivakuutuksen, joka tietääkseni myös korvaa rikkoutuneet laitteet, ja lisäksi paljon muuta (matkatavarat ulkomailla, vesivahingot, jne).
Just silloinhan noilla onkin taipumus pudota lattialle.jjari kirjoitti:Kotivakuutus korvaa (sen laajuudesta riippuen) jos iMac vaikka tippuu lattialle. Mutta ei sitä jos se vain lakkaa toimimasta jonkun sisäisen vian takia.Kumousoppeja kirjoitti: En ole ihan varma, kannattaako Apple Caresta maksaa. Alle puolella siitä hinnasta saat kotivakuutuksen, joka tietääkseni myös korvaa rikkoutuneet laitteet, ja lisäksi paljon muuta (matkatavarat ulkomailla, vesivahingot, jne).
Viesti Kirjoittaja jjari »
No mä halusin vaan et joku muu sanoo tonRepe Ruutikallo kirjoitti:Just silloinhan noilla onkin taipumus pudota lattialle.jjari kirjoitti:Kotivakuutus korvaa (sen laajuudesta riippuen) jos iMac vaikka tippuu lattialle. Mutta ei sitä jos se vain lakkaa toimimasta jonkun sisäisen vian takia.Kumousoppeja kirjoitti: En ole ihan varma, kannattaako Apple Caresta maksaa. Alle puolella siitä hinnasta saat kotivakuutuksen, joka tietääkseni myös korvaa rikkoutuneet laitteet, ja lisäksi paljon muuta (matkatavarat ulkomailla, vesivahingot, jne).
Viesti Kirjoittaja Kumousoppeja »
Niinhän sitä luulisi, mutta käsittääkseni aika monet kotivakuutukset korvaavat nykyään myös laitteiden särkymiset, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin. Yritin tätä todistaakseni vähän penkoa vakuutusehtoja, mutta on kyllä niin hankaliksi luettaviksi tehdyt ohjeet, ettei niistä ota hullukaan tolkkua. Sen sijaan löysi Muropaketista keskustelun aiheesta, jossa monet tosiaan kertovat saaneensa ihan mekaanisesta särkymisestä korvaukset. Eli voitaneen olettaa, että minä olen oikeassa. Apple Care vs. Kotivakuutus: 0-1, sanoisinjjari kirjoitti:Kotivakuutus korvaa (sen laajuudesta riippuen) jos iMac vaikka tippuu lattialle. Mutta ei sitä jos se vain lakkaa toimimasta jonkun sisäisen vian takia.Kumousoppeja kirjoitti: En ole ihan varma, kannattaako Apple Caresta maksaa. Alle puolella siitä hinnasta saat kotivakuutuksen, joka tietääkseni myös korvaa rikkoutuneet laitteet, ja lisäksi paljon muuta (matkatavarat ulkomailla, vesivahingot, jne).
Viesti Kirjoittaja nimenion »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Pystyyhän tuota periaatteessa käyttämään verkon yli screen sharing-päällä? Näin olen ymmärtänyt. (Varmaan väärin, niin kuin ainanimenion kirjoitti:Mikäli olen ymmärtänyt oikein, tässä miiiiiinus:
iMacia ei voi käyttää ulkoisena näyttönä esim MacBookille.
Joskus siitä voisi olla iloa.
Oikaiskaa, jos olen väärässä!
Esimerkiksi tuossa helteillä kirjoittelin läppärillä työasioita jos mahdollista. 20-30 wattia lämmittää ihmeesti vähemmän huonetta kuin Mac pron ja näytön yhteinen 230-240 W.BugsBunny kirjoitti:Anteeksi nyt, mutta miksi tekisi hommia läppärillä, jos vieressä on isonäyttöinen, nopea kone, jossa on valmiiksi kunnon näppis?![]()
Viesti Kirjoittaja kahvikuppi »