Juu eipä tuo mikään ihmeellinen vika ole.. näytön taustavalon invertterin muuntajasta kupari poikki joten välillä toimii mutta sitten taas katkoo. ei juuri pahan hintainen ainakaan thebookyardissa..
http://www.thebookyard.com/product.php? ... ts_id=1606
melko uusi olen applen tuotteiden kanssa joten voisiko joku vain varmistaa että tuo on myös sopiva k.o 13.3" macbookiin koska en tiedä mistä noita applen osanumeroita voi tarkistella.
läppäreissä tuo on ihan normaalia että sillontällön joistain koneista paukkuu invertterit.. asia kuitenkin kannattaa vielä varmistaa mutta 99% varma ainakin itse olen asiasta..
hyvä konsti tsekata että näytölle tulee kuva on kun otat kirkkaan taskulampun ja näytät sillä valoa näytölle viistosti tai vaikka nyt joka suunnasta koitat sillä sohia niin jostain kulmasta pitäisi kuvan näkyä. jos et tuolla saa selville niin koitat ulkoiselle näytölle saada kuvan(jos et saa kyse on jostain vakavemmasta logic boardilla)
invertteri sijaitsee näytön kuorien sisällä joten sen purku saattaa olla ikävä toimenpide mutta varovasti kun tekee ja lukee ohjeita netistä niin sen saa kyllä auki kun luottaa itseensä
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
jos et kehtaa itse niin lähetä kone ja uusi invertteri tänne ja vaihdan sen