Käyttäjälle Full kiitoksia nettisivusta.
Mielenkiintoinen näyttövika
Keskustelua kannettavista
2 viestiä
• Sivu 1/1
-
heikkimononen
Mielenkiintoinen näyttövika
Viesti Kirjoittaja heikkimononen »
EDIT: Problem solved, ei se ollutkaan vaikeaa 
Viimeksi muokannut heikkimononen, 10.2.2009 klo 10.44. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
full
Re: Mielenkiintoinen näyttövika
Viesti Kirjoittaja full »
Juu eipä tuo mikään ihmeellinen vika ole.. näytön taustavalon invertterin muuntajasta kupari poikki joten välillä toimii mutta sitten taas katkoo. ei juuri pahan hintainen ainakaan thebookyardissa..
http://www.thebookyard.com/product.php? ... ts_id=1606
melko uusi olen applen tuotteiden kanssa joten voisiko joku vain varmistaa että tuo on myös sopiva k.o 13.3" macbookiin koska en tiedä mistä noita applen osanumeroita voi tarkistella.
läppäreissä tuo on ihan normaalia että sillontällön joistain koneista paukkuu invertterit.. asia kuitenkin kannattaa vielä varmistaa mutta 99% varma ainakin itse olen asiasta..
hyvä konsti tsekata että näytölle tulee kuva on kun otat kirkkaan taskulampun ja näytät sillä valoa näytölle viistosti tai vaikka nyt joka suunnasta koitat sillä sohia niin jostain kulmasta pitäisi kuvan näkyä. jos et tuolla saa selville niin koitat ulkoiselle näytölle saada kuvan(jos et saa kyse on jostain vakavemmasta logic boardilla)
invertteri sijaitsee näytön kuorien sisällä joten sen purku saattaa olla ikävä toimenpide mutta varovasti kun tekee ja lukee ohjeita netistä niin sen saa kyllä auki kun luottaa itseensä
jos et kehtaa itse niin lähetä kone ja uusi invertteri tänne ja vaihdan sen 
http://www.thebookyard.com/product.php? ... ts_id=1606
melko uusi olen applen tuotteiden kanssa joten voisiko joku vain varmistaa että tuo on myös sopiva k.o 13.3" macbookiin koska en tiedä mistä noita applen osanumeroita voi tarkistella.
läppäreissä tuo on ihan normaalia että sillontällön joistain koneista paukkuu invertterit.. asia kuitenkin kannattaa vielä varmistaa mutta 99% varma ainakin itse olen asiasta..
hyvä konsti tsekata että näytölle tulee kuva on kun otat kirkkaan taskulampun ja näytät sillä valoa näytölle viistosti tai vaikka nyt joka suunnasta koitat sillä sohia niin jostain kulmasta pitäisi kuvan näkyä. jos et tuolla saa selville niin koitat ulkoiselle näytölle saada kuvan(jos et saa kyse on jostain vakavemmasta logic boardilla)
invertteri sijaitsee näytön kuorien sisällä joten sen purku saattaa olla ikävä toimenpide mutta varovasti kun tekee ja lukee ohjeita netistä niin sen saa kyllä auki kun luottaa itseensä
- iPad Air 2 - 3Dfx
2 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka