Hieman hidasta toimintaa minun kohdalla..
Viesti Kirjoittaja Machist »
Viesti Kirjoittaja PKivireki »
Viesti Kirjoittaja jiik »
Viesti Kirjoittaja Julkero »
Viesti Kirjoittaja Machist »
Tänään oli lappu postilaatikossa..Machist kirjoitti:Kohta 3 viikkoa ollut puhelin huollossa. 2 viikkoa meni ensin että saivat korjausarvion tehtyä ja sitten ei ole taas kuulunut mitään
Hieman hidasta toimintaa minun kohdalla..
Joopa joo, eipä löydy puhelinnumeroa, eikä esimerkiksi puhelimen mukaan tulostettavaa huoltosaatetta? Ei kiitos, SCF - ei näin.Asenteemme on ammattilaisuus tänään ja huomenna. Siksi teemme töitä päivittäin palvelujemme kehittämiseksi. Mielipiteesi on meille tärkeä, tästä voit vastata asiakastyytyväisyyskyselyyn.
Löydät paljon hyödyllistä tietoa meistä ja toiminnastamme vasemmalla olevien linkkien kautta.
Tervetuloa palveltavaksi!
Viesti Kirjoittaja nokiastream »
Tyytyä kohtaloonsa. Tyypillinen ilmoitus kastuneelle luurille, samaa tekee omakin tällä hetkellä enkä ole vielä(kään) löytänyt vian aiheuttajaa vaikka emolevyä on syynätty stereomikroskoopin alla ilman suojapeltejäkin.Julkero kirjoitti:Nyt sitten pohdiskelen että mitä tässä kyseisessä tilanteessa pitäisi toimia ja apuja otetaan enemmän kuin mielellään vastaan!
Siinäpä se onkin kun luuri ei ole kastunut missään vaiheessa joten suuresti ihmettelen kuinka siinä voi olla kosteusvaurio!nokiastream kirjoitti:Tyytyä kohtaloonsa. Tyypillinen ilmoitus kastuneelle luurille, samaa tekee omakin tällä hetkellä enkä ole vielä(kään) löytänyt vian aiheuttajaa vaikka emolevyä on syynätty stereomikroskoopin alla ilman suojapeltejäkin.Julkero kirjoitti:Nyt sitten pohdiskelen että mitä tässä kyseisessä tilanteessa pitäisi toimia ja apuja otetaan enemmän kuin mielellään vastaan!
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Eipä välttämättä ole kosteusvaurio, koska itselle tulee välillä sama teksti jolloin myös äänet katoavat. Kannattaa katsoa sinne mihin laturi liitetään, siellä voi olla jotakin roskaa tai pölyä tms. Itsellä oli siellä pölyä jonka noukin hammastikulla pois ja kappas, enää ei tullut sitä ilmoitusta.Julkero kirjoitti:Siinäpä se onkin kun luuri ei ole kastunut missään vaiheessa joten suuresti ihmettelen kuinka siinä voi olla kosteusvaurio!nokiastream kirjoitti:Tyytyä kohtaloonsa. Tyypillinen ilmoitus kastuneelle luurille, samaa tekee omakin tällä hetkellä enkä ole vielä(kään) löytänyt vian aiheuttajaa vaikka emolevyä on syynätty stereomikroskoopin alla ilman suojapeltejäkin.Julkero kirjoitti:Nyt sitten pohdiskelen että mitä tässä kyseisessä tilanteessa pitäisi toimia ja apuja otetaan enemmän kuin mielellään vastaan!
Tuon kokeilinkin jo ennen kun puhelin lähti huoltoon, mutta apua ei ollutTR8 kirjoitti:Eipä välttämättä ole kosteusvaurio, koska itselle tulee välillä sama teksti jolloin myös äänet katoavat. Kannattaa katsoa sinne mihin laturi liitetään, siellä voi olla jotakin roskaa tai pölyä tms. Itsellä oli siellä pölyä jonka noukin hammastikulla pois ja kappas, enää ei tullut sitä ilmoitusta.Julkero kirjoitti:Siinäpä se onkin kun luuri ei ole kastunut missään vaiheessa joten suuresti ihmettelen kuinka siinä voi olla kosteusvaurio!nokiastream kirjoitti:Tyytyä kohtaloonsa. Tyypillinen ilmoitus kastuneelle luurille, samaa tekee omakin tällä hetkellä enkä ole vielä(kään) löytänyt vian aiheuttajaa vaikka emolevyä on syynätty stereomikroskoopin alla ilman suojapeltejäkin.Julkero kirjoitti:Nyt sitten pohdiskelen että mitä tässä kyseisessä tilanteessa pitäisi toimia ja apuja otetaan enemmän kuin mielellään vastaan!
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Veikkaan silti, että jotain häikkää on siinä mihin laturi laitetaan kiinni, jos kerta puhelin ei ole kastunut..Julkero kirjoitti:Tuon kokeilinkin jo ennen kun puhelin lähti huoltoon, mutta apua ei ollut
Kiitän näin julkisesti Taskuomenaa hyvästä palvelusta. Laitoin puhelimeni Taskuomenaan perjantaina, tänään tuli plikalta puhelinsoitto että "puhelin on korjattu ja kunnossa, kerropa Y-tunnuksesi niin laskutetaan."PKivireki kirjoitti:Joopa joo, eipä löydy puhelinnumeroa, eikä esimerkiksi puhelimen mukaan tulostettavaa huoltosaatetta? Ei kiitos, SCF - ei näin.
Ketut takuusta, minä lähetin puhelimeni korjattattavaksi (mikrofonin uusiminen) toiseen firmaan, missä osataan palvella ihan puhelimitse; antaa vika-arvio, hinta-arvio mikrofonin vaihdosta ja vielä arvioida päivämäärä milloin saavat korjattua.
Viesti Kirjoittaja sng »
Viesti Kirjoittaja Onkel Echo »
Minulta saat alle 150€:lla 8Gt 3G:n niin ei tarvii vakuutusväkeä vaivata.sng kirjoitti:Tippu kotitöiden aikana iPhone 3G lattialle ja näyttö meni säpäleiksi ylhäältä. Mulla on laaja kotivakuutus (Pohjola), omavastuu 150e. Onko jollain kokemusta tämmöisestä että mitä se kotivakuutus maksaa ja korjaako ne enää ees vanhoja 3G puhelimia...
Viesti Kirjoittaja sng »
Heh, mietin vaa et antaako ne tilalle 3GS:n jos 3G:tä ei oo enää...Onkel Echo kirjoitti:Minulta saat alle 150€:lla 8Gt 3G:n niin ei tarvii vakuutusväkeä vaivata.sng kirjoitti:Tippu kotitöiden aikana iPhone 3G lattialle ja näyttö meni säpäleiksi ylhäältä. Mulla on laaja kotivakuutus (Pohjola), omavastuu 150e. Onko jollain kokemusta tämmöisestä että mitä se kotivakuutus maksaa ja korjaako ne enää ees vanhoja 3G puhelimia...
Viesti Kirjoittaja deissi »
Ikävähennys Pohjolalla 20 % / vuosi, joten vähän heikkoa voi olla.sng kirjoitti:Tippu kotitöiden aikana iPhone 3G lattialle ja näyttö meni säpäleiksi ylhäältä. Mulla on laaja kotivakuutus (Pohjola), omavastuu 150e. Onko jollain kokemusta tämmöisestä että mitä se kotivakuutus maksaa ja korjaako ne enää ees vanhoja 3G puhelimia...
Viesti Kirjoittaja masa »
Fennialla alkaa ikävähennys vasta 4 vuoden jälkeen. Kysy sieltä omasta yhtiöstä.deissi kirjoitti:Ikävähennys Pohjolalla 20 % / vuosi, joten vähän heikkoa voi olla.sng kirjoitti:Tippu kotitöiden aikana iPhone 3G lattialle ja näyttö meni säpäleiksi ylhäältä. Mulla on laaja kotivakuutus (Pohjola), omavastuu 150e. Onko jollain kokemusta tämmöisestä että mitä se kotivakuutus maksaa ja korjaako ne enää ees vanhoja 3G puhelimia...
Viesti Kirjoittaja deissi »
Voi sitä vielä kysyä, mutta Pohjolassa (alkuperäisen kirjoittajan vakuutusyhtiö) ja käytännössä kaikissa muissa yhtiöissä kuin Fenniassa ja Pohjantähdessä (ja Ifin jollain supertasolla) vähennys on tuo 20 % vuodessa.masa kirjoitti:Fennialla alkaa ikävähennys vasta 4 vuoden jälkeen. Kysy sieltä omasta yhtiöstä.deissi kirjoitti:Ikävähennys Pohjolalla 20 % / vuosi, joten vähän heikkoa voi olla.sng kirjoitti:Tippu kotitöiden aikana iPhone 3G lattialle ja näyttö meni säpäleiksi ylhäältä. Mulla on laaja kotivakuutus (Pohjola), omavastuu 150e. Onko jollain kokemusta tämmöisestä että mitä se kotivakuutus maksaa ja korjaako ne enää ees vanhoja 3G puhelimia...
Viesti Kirjoittaja jupstejuho »
Viesti Kirjoittaja Legge »
Ensin tehdään aina vahinkoilmoitus vakuutusyhtiölle, joka kertoo sinulle, kattaako vakuutuksesi vahingon ja antaa luvan lähettää vempeleen tutkittavksi huoltoon.jupstejuho kirjoitti:Onko jollain kokemusta vakuutuksen kanssa toimimisesta, kannattaako lähettää suoraan huoltoon vai tarviiko ottaa vakuutusyhtiöön ensin yhteyttä?
Viesti Kirjoittaja JTG »
Ilmoitus vakuutusyhtiöön - puhelin jollekkin jälleenmyyjälle - puhelin huoltoon. Tolla kaavalla menin itse, varsinkin kun ei ollut kiire puhelimen kanssa. Pari päivää voit voittaa jos viet itse puhelimen tai postitat huoltoon. Itsellä ei ollut mahdollisuutta viedä puhelinta paikan päälle, ja SCF-huollon älytön noin 40€ maksava takaisin postitus ei kiinnostanut. Säästin muutaman kympin siis antamalla muiden hoitaa lähetykset ym sählingit.jupstejuho kirjoitti: Onko jollain kokemusta vakuutuksen kanssa toimimisesta, kannattaako lähettää suoraan huoltoon vai tarviiko ottaa vakuutusyhtiöön ensin yhteyttä?
Viesti Kirjoittaja jabok »
Viesti Kirjoittaja Zeve »
Ei mene takuuseen eikä virhevastuuseen jos itse paskoo puhelimensa. Kokeile kotivakuutusta.jabok kirjoitti:Vajaa 2 vuotta vanha iPhone 3Gs 32gb on tippunut lattialle pari kertaa, ja näyttö on mennyt osittain mustaksi. Ei ole estänyt puhelimen käyttöä (eikä menisi takuuseen), joten olen jättänyt korjauksen hoitamatta. Pari viikkoa sitten kännykän äänenvoimakkuusnappi kuitenkin irtosi - ilman mitään pudotusta tmv. "erikoista käyttöä". Meneeköhän virhevastuuseen, vai voiko Soneran aspa sanoa että napin irtoaminen johtuu huolimattomasta käytöstä (näyttö rikki pudotuksesta jne.)? Tavoitteenahan on toki saada uusi/tehdaskorjattu iphone 3gs/4, olenhan ymmärtänyt että rikkinäiset kännykät lähetetään jonnekkin ja tilalle saa toisen täysin ehjän tehdaskorjatun puhelimen..
Viesti Kirjoittaja jabok »
Ei tuo äänenvoimakkuusnapin irtoaminen ymmärtääkseni olekaan johtunut mistään omasta paskomisesta, vaan siitä että laitetta ei ole kasattu tarpeeksi kestäväksi.Zeve kirjoitti:Ei mene takuuseen eikä virhevastuuseen jos itse paskoo puhelimensa. Kokeile kotivakuutusta.jabok kirjoitti:Vajaa 2 vuotta vanha iPhone 3Gs 32gb on tippunut lattialle pari kertaa, ja näyttö on mennyt osittain mustaksi. Ei ole estänyt puhelimen käyttöä (eikä menisi takuuseen), joten olen jättänyt korjauksen hoitamatta. Pari viikkoa sitten kännykän äänenvoimakkuusnappi kuitenkin irtosi - ilman mitään pudotusta tmv. "erikoista käyttöä". Meneeköhän virhevastuuseen, vai voiko Soneran aspa sanoa että napin irtoaminen johtuu huolimattomasta käytöstä (näyttö rikki pudotuksesta jne.)? Tavoitteenahan on toki saada uusi/tehdaskorjattu iphone 3gs/4, olenhan ymmärtänyt että rikkinäiset kännykät lähetetään jonnekkin ja tilalle saa toisen täysin ehjän tehdaskorjatun puhelimen..
Viesti Kirjoittaja Zeve »
Huolto katsoo sen silti johtuvan siitä putoamisesta, harmi.jabok kirjoitti:Ei tuo äänenvoimakkuusnapin irtoaminen ymmärtääkseni olekaan johtunut mistään omasta paskomisesta, vaan siitä että laitetta ei ole kasattu tarpeeksi kestäväksi.Zeve kirjoitti:Ei mene takuuseen eikä virhevastuuseen jos itse paskoo puhelimensa. Kokeile kotivakuutusta.jabok kirjoitti:Vajaa 2 vuotta vanha iPhone 3Gs 32gb on tippunut lattialle pari kertaa, ja näyttö on mennyt osittain mustaksi. Ei ole estänyt puhelimen käyttöä (eikä menisi takuuseen), joten olen jättänyt korjauksen hoitamatta. Pari viikkoa sitten kännykän äänenvoimakkuusnappi kuitenkin irtosi - ilman mitään pudotusta tmv. "erikoista käyttöä". Meneeköhän virhevastuuseen, vai voiko Soneran aspa sanoa että napin irtoaminen johtuu huolimattomasta käytöstä (näyttö rikki pudotuksesta jne.)? Tavoitteenahan on toki saada uusi/tehdaskorjattu iphone 3gs/4, olenhan ymmärtänyt että rikkinäiset kännykät lähetetään jonnekkin ja tilalle saa toisen täysin ehjän tehdaskorjatun puhelimen..
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”