http://www.youtube.com/watch?v=-KqFDdjrvDY&feature=fvw
iPad (1. gen)-käyttökokemukset
-
korsteeni
Re: iPad-käyttökokemukset
Viesti Kirjoittaja korsteeni »
http://www.youtube.com/watch?v=-KqFDdjrvDY&feature=fvw
-
drTohtori
Viesti Kirjoittaja drTohtori »
Mulla imo.im käytössä ja välillä tekee just tota, välillä taas toimii ihan oikein. Mun mielestä jo pari päivitystä ohjelmaan tullut kolmen vkon aikana joten ainakin osaksi vika ei ole iPadissa vaan itse sovelluksessaHanttapuli kirjoitti:Moniajosta sellainen kokemus, että koitin pitää IM+-sovellusta auki ja samalla surffailla. No heti, kun palasin selaimen puolelta takaisin IM+:aan, niin sepä olikin ollut surffailun ajan jossain unitilassa. Restoring tai jotain luki näytöllä ja sitten tsätti nousi linjoille. Eli olen todennäköisesti näkynyt offlinena tai awayna kontakteilleni. Jos olen johtopäätöksessäni oikeassa, niin tämä on huono juttu...
-
Sherukka
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
IM+ pitää sinut heidän servereillään on-line -tilassa joten olit online.drTohtori kirjoitti:Mulla imo.im käytössä ja välillä tekee just tota, välillä taas toimii ihan oikein. Mun mielestä jo pari päivitystä ohjelmaan tullut kolmen vkon aikana joten ainakin osaksi vika ei ole iPadissa vaan itse sovelluksessaHanttapuli kirjoitti:Moniajosta sellainen kokemus, että koitin pitää IM+-sovellusta auki ja samalla surffailla. No heti, kun palasin selaimen puolelta takaisin IM+:aan, niin sepä olikin ollut surffailun ajan jossain unitilassa. Restoring tai jotain luki näytöllä ja sitten tsätti nousi linjoille. Eli olen todennäköisesti näkynyt offlinena tai awayna kontakteilleni. Jos olen johtopäätöksessäni oikeassa, niin tämä on huono juttu...
-
Hanttapuli
Viesti Kirjoittaja Hanttapuli »
Ah! No tämähän olisi hyvä juttu. Pitänee testata ja varmistaa.Sherukka kirjoitti:IM+ pitää sinut heidän servereillään on-line -tilassa joten olit online.drTohtori kirjoitti:Mulla imo.im käytössä ja välillä tekee just tota, välillä taas toimii ihan oikein. Mun mielestä jo pari päivitystä ohjelmaan tullut kolmen vkon aikana joten ainakin osaksi vika ei ole iPadissa vaan itse sovelluksessaHanttapuli kirjoitti:Moniajosta sellainen kokemus, että koitin pitää IM+-sovellusta auki ja samalla surffailla. No heti, kun palasin selaimen puolelta takaisin IM+:aan, niin sepä olikin ollut surffailun ajan jossain unitilassa. Restoring tai jotain luki näytöllä ja sitten tsätti nousi linjoille. Eli olen todennäköisesti näkynyt offlinena tai awayna kontakteilleni. Jos olen johtopäätöksessäni oikeassa, niin tämä on huono juttu...
-
Sherukka
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Ei tarvitse, toimii se.Hanttapuli kirjoitti:Ah! No tämähän olisi hyvä juttu. Pitänee testata ja varmistaa.Sherukka kirjoitti:IM+ pitää sinut heidän servereillään on-line -tilassa joten olit online.drTohtori kirjoitti:Mulla imo.im käytössä ja välillä tekee just tota, välillä taas toimii ihan oikein. Mun mielestä jo pari päivitystä ohjelmaan tullut kolmen vkon aikana joten ainakin osaksi vika ei ole iPadissa vaan itse sovelluksessaHanttapuli kirjoitti:Moniajosta sellainen kokemus, että koitin pitää IM+-sovellusta auki ja samalla surffailla. No heti, kun palasin selaimen puolelta takaisin IM+:aan, niin sepä olikin ollut surffailun ajan jossain unitilassa. Restoring tai jotain luki näytöllä ja sitten tsätti nousi linjoille. Eli olen todennäköisesti näkynyt offlinena tai awayna kontakteilleni. Jos olen johtopäätöksessäni oikeassa, niin tämä on huono juttu...
Jos joku kirjoittaa sinulle viestin niin se tulee push -tekniikalla ruudullesi (jos olet asetuksista näin halunnut) ja pääset siitä ruudusta joko sulkemaan viestin tai siirtymään IM+ ohjelmaan vastaamaan.
-
mr_bungle
Viesti Kirjoittaja mr_bungle »
Itselleni tämä ainakin tekee koko ohjelman tarpeettomaksi, tv-kaistaa kun käytän pelkästään paikassa jossa ei wifiverkkoja saatavilla. Safarin kautta kun tuo streamaus kuitenkin toimii. Vähän kummallista, että laitteella vartavasten viilattu ohjelma ei sitten toimi toisin kuin selainversio.
Edit: tämä johtuu siis Applen vaatimuksista, sieltä ei sallita suoratoistoa puhelinverkosta. Kummaksuttaa kyllä moinen.
-
Repe Ruutikallo
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
No totta kai laite voi korvata tietokoneen, vaikka se ei soveltuisikaan talouden ainoaksi tietokoneeksi. Nykyään yhä useammassa huushollissa on kaksi tai useampia koneita, ja usein niistä yksi tai useampi tekee lähes pelkästään asioita jotka iPadillakin hoituisivat. Se että iPadin kanssa silloin tällöin välttämättä tarvitaan iTunesia ja Mac- tai Windows-konetta ei siis mitenkään sulje pois tietokoneen korvaamismahdollisuutta.
Jos iPadilla ei voisi korvata tietokonetta, sen vaikutus "hiiritietokoneitten" myyntiin olisi marginaalinen. Nyt kuitenkin vaikutusta on jo nähty, ja ensi vuonna se ennustetaan varsin merkittäväksi. Vuoden 2011 arvioidusta lähes 50 miljoonan iPadin myynnistä kaiketi leijonanosa on pois (mini)läppärikaupasta ja pienempi osa koostuu kappaleista jotka hankitaan muun tietotekniikan lisäksi korvaamatta varsinaisesti mitään.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Mäksä
Viesti Kirjoittaja Mäksä »
En oo tajunnut miks kukaan maksaa niin hävyttömiä hintoja tvkaistasta. Booxtv toimii loistavasti, ohjelma on ilmainen ja kk maksu on alta 6 euroa. Aivan loistavaa vastinetta rahoilleen. Tvkaistassa on toki ohjelmaopas jne pikkujuttuja, mut en ikimaailmas maksais tollasta ylihintaa.mr_bungle kirjoitti:Pieni varoitus storeen ilmestyneestä Tv-kaista -sovelluksesta. Ohjelma on paljon miellyttävämmän näköinen ja fiksumman tuntuinen kuin nettisivuversio, mutta tällä ohjelmalla ei voi streamata ohjelmaa lainkaan 3G:n kautta. Eli 3Gllä joudut ensin lataamaan ohjelman laitteeseen, jonka jälkeen voit vasta siirtyä katsomaan ohjelmaa. Eikä appi tue moniajoa, eli ohjelman on oltava päällä koko latauksen ajan.
Itselleni tämä ainakin tekee koko ohjelman tarpeettomaksi, tv-kaistaa kun käytän pelkästään paikassa jossa ei wifiverkkoja saatavilla. Safarin kautta kun tuo streamaus kuitenkin toimii. Vähän kummallista, että laitteella vartavasten viilattu ohjelma ei sitten toimi toisin kuin selainversio.
Edit: tämä johtuu siis Applen vaatimuksista, sieltä ei sallita suoratoistoa puhelinverkosta. Kummaksuttaa kyllä moinen.
-
Taatto
Viesti Kirjoittaja Taatto »
Eikös BooxTV ole vain mobiilikäyttöön? TVkaista on minulla käytössä myös iMacissa. Mutta on noilla hintaeroa. Kaistan muisti on neljä viikkoa. Silti.Mäksä kirjoitti:En oo tajunnut miks kukaan maksaa niin hävyttömiä hintoja tvkaistasta. Booxtv toimii loistavasti, ohjelma on ilmainen ja kk maksu on alta 6 euroa. Aivan loistavaa vastinetta rahoilleen. Tvkaistassa on toki ohjelmaopas jne pikkujuttuja, mut en ikimaailmas maksais tollasta ylihintaa.
-
Mäksä
Kuukauden booxtv:ssäkin on, mutta tosiaan juu pelkästään mobiilissa kai. Itsellä kotona telkkari, joten ei siks pöytäkoneilla tarvetta kattella, ipadistä vain.Taatto kirjoitti:Eikös BooxTV ole vain mobiilikäyttöön? TVkaista on minulla käytössä myös iMacissa. Mutta on noilla hintaeroa. Kaistan muisti on neljä viikkoa. Silti.Mäksä kirjoitti:En oo tajunnut miks kukaan maksaa niin hävyttömiä hintoja tvkaistasta. Booxtv toimii loistavasti, ohjelma on ilmainen ja kk maksu on alta 6 euroa. Aivan loistavaa vastinetta rahoilleen. Tvkaistassa on toki ohjelmaopas jne pikkujuttuja, mut en ikimaailmas maksais tollasta ylihintaa.
-
Hepo
Viesti Kirjoittaja Hepo »
siinä se pointti onkin. Meillä tvkaista on digiboksi, jota katotaan tv:n kautta, tai oikeastaan mitään ei tule katottua suorana. En koe mitään tarvetta booxtv:lle, eikä kyse ole siitä että se olisi huonompi. Palveluissa eri ideologia.Mäksä kirjoitti: Kuukauden booxtv:ssäkin on, mutta tosiaan juu pelkästään mobiilissa kai. Itsellä kotona telkkari, joten ei siks pöytäkoneilla tarvetta kattella, ipadistä vain.
MacBook3.1 | 2.2GHz Intel Core 2 Duo | 4GB | 640GB | 12/2007
iPhone 5S 32GB + iPad2 32 GB Wi-Fi 3G + iPod Nano 3gen ja 6gen + ATV3
-
mr_bungle
Ja vaikkapa PS3:lla. Millainen kuvanlaatu tuossa booxissa on? Hämmästelin itse videotykillä, että Kaistan kuvanlaatu päihittää selkeästi digiboksin kuvan. Mutta onhan tuo hintava muuten, olisin tuota booxia testannut jos olisin tiennyt sellasesta.Taatto kirjoitti:Eikös BooxTV ole vain mobiilikäyttöön? TVkaista on minulla käytössä myös iMacissa. Mutta on noilla hintaeroa. Kaistan muisti on neljä viikkoa. Silti.Mäksä kirjoitti:En oo tajunnut miks kukaan maksaa niin hävyttömiä hintoja tvkaistasta. Booxtv toimii loistavasti, ohjelma on ilmainen ja kk maksu on alta 6 euroa. Aivan loistavaa vastinetta rahoilleen. Tvkaistassa on toki ohjelmaopas jne pikkujuttuja, mut en ikimaailmas maksais tollasta ylihintaa.
-
Mäksä
-
Le Corbusier
Viesti Kirjoittaja Le Corbusier »
Plop
-
ekjt
Viesti Kirjoittaja ekjt »
Minkälaisella setupilla käytätte tvkaistaa telkkarin kautta? Millähän saa pahaan kuvanlaadun ja käyttöliittymän? PS3 tvkaistakoneena oli pettymys.Hepo kirjoitti: siinä se pointti onkin. Meillä tvkaista on digiboksi, jota katotaan tv:n kautta, tai oikeastaan mitään ei tule katottua suorana. En koe mitään tarvetta booxtv:lle, eikä kyse ole siitä että se olisi huonompi. Palveluissa eri ideologia.
-
jepsfrost
Viesti Kirjoittaja jepsfrost »
http://www.yourdailyapple.net/2010/12/s ... -the-ipad/
-
karjalankarhu
Viesti Kirjoittaja karjalankarhu »
-
jippek
Viesti Kirjoittaja jippek »
Harmi ettei tuosta tvkaistasta ole ilmaista koeaikaa, tekisi mieli testata sekin, mutta just nyt ei huvita maksaa tuosta sovelluksesta.
Mac Mini mid-2010
iPhone 6S
-
mr_bungle
Missä mielessä?ekjt kirjoitti:PS3 tvkaistakoneena oli pettymys.
-
hbprod
Viesti Kirjoittaja hbprod »
Jos kirjautuu Facebookissa tvkaistan faniks, saa 2 viikkoo ilmasta koe aikaajippek kirjoitti:Harmi ettei tuosta tvkaistasta ole ilmaista koeaikaa, tekisi mieli testata sekin, mutta just nyt ei huvita maksaa tuosta sovelluksesta.
Tvkaistalla on kaks eri laatua iPhonelle ja iPadille.
-
Isosceles
Viesti Kirjoittaja Isosceles »
-
Hanttapuli
-
jippek
Viesti Kirjoittaja jippek »
hahaa, tässä sen huomaa ettei ole kahteen viikkoon käynyt netissä muulla kuin iPadilla,hbprod kirjoitti:Jos kirjautuu Facebookissa tvkaistan faniks, saa 2 viikkoo ilmasta koe aikaajippek kirjoitti:Harmi ettei tuosta tvkaistasta ole ilmaista koeaikaa, tekisi mieli testata sekin, mutta just nyt ei huvita maksaa tuosta sovelluksesta.
Tvkaistalla on kaks eri laatua iPhonelle ja iPadille.
se kun pyytää vain kirjautumaan sisään kun menee http://www.tvkaista.fi sivulle eikä mainosta mitään...
Heti testiin....
Mac Mini mid-2010
iPhone 6S
-
Isosceles
Viesti Kirjoittaja Isosceles »
Onko kenelläkään kokemuksia atomic web selaimesta ja mercurystä? Safari tuntuu hieman karsitulta eikä noiden hintakaan päätä huimaa. Ainakin tämä mercury selain vaikuttaa ihan pätevältä.
-
Hanttapuli
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka