http://www.youtube.com/watch?v=-KqFDdjrvDY&feature=fvw
Viesti Kirjoittaja korsteeni »
Viesti Kirjoittaja drTohtori »
Mulla imo.im käytössä ja välillä tekee just tota, välillä taas toimii ihan oikein. Mun mielestä jo pari päivitystä ohjelmaan tullut kolmen vkon aikana joten ainakin osaksi vika ei ole iPadissa vaan itse sovelluksessaHanttapuli kirjoitti:Moniajosta sellainen kokemus, että koitin pitää IM+-sovellusta auki ja samalla surffailla. No heti, kun palasin selaimen puolelta takaisin IM+:aan, niin sepä olikin ollut surffailun ajan jossain unitilassa. Restoring tai jotain luki näytöllä ja sitten tsätti nousi linjoille. Eli olen todennäköisesti näkynyt offlinena tai awayna kontakteilleni. Jos olen johtopäätöksessäni oikeassa, niin tämä on huono juttu...
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
IM+ pitää sinut heidän servereillään on-line -tilassa joten olit online.drTohtori kirjoitti:Mulla imo.im käytössä ja välillä tekee just tota, välillä taas toimii ihan oikein. Mun mielestä jo pari päivitystä ohjelmaan tullut kolmen vkon aikana joten ainakin osaksi vika ei ole iPadissa vaan itse sovelluksessaHanttapuli kirjoitti:Moniajosta sellainen kokemus, että koitin pitää IM+-sovellusta auki ja samalla surffailla. No heti, kun palasin selaimen puolelta takaisin IM+:aan, niin sepä olikin ollut surffailun ajan jossain unitilassa. Restoring tai jotain luki näytöllä ja sitten tsätti nousi linjoille. Eli olen todennäköisesti näkynyt offlinena tai awayna kontakteilleni. Jos olen johtopäätöksessäni oikeassa, niin tämä on huono juttu...
Viesti Kirjoittaja Hanttapuli »
Ah! No tämähän olisi hyvä juttu. Pitänee testata ja varmistaa.Sherukka kirjoitti:IM+ pitää sinut heidän servereillään on-line -tilassa joten olit online.drTohtori kirjoitti:Mulla imo.im käytössä ja välillä tekee just tota, välillä taas toimii ihan oikein. Mun mielestä jo pari päivitystä ohjelmaan tullut kolmen vkon aikana joten ainakin osaksi vika ei ole iPadissa vaan itse sovelluksessaHanttapuli kirjoitti:Moniajosta sellainen kokemus, että koitin pitää IM+-sovellusta auki ja samalla surffailla. No heti, kun palasin selaimen puolelta takaisin IM+:aan, niin sepä olikin ollut surffailun ajan jossain unitilassa. Restoring tai jotain luki näytöllä ja sitten tsätti nousi linjoille. Eli olen todennäköisesti näkynyt offlinena tai awayna kontakteilleni. Jos olen johtopäätöksessäni oikeassa, niin tämä on huono juttu...
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Ei tarvitse, toimii se.Hanttapuli kirjoitti:Ah! No tämähän olisi hyvä juttu. Pitänee testata ja varmistaa.Sherukka kirjoitti:IM+ pitää sinut heidän servereillään on-line -tilassa joten olit online.drTohtori kirjoitti:Mulla imo.im käytössä ja välillä tekee just tota, välillä taas toimii ihan oikein. Mun mielestä jo pari päivitystä ohjelmaan tullut kolmen vkon aikana joten ainakin osaksi vika ei ole iPadissa vaan itse sovelluksessaHanttapuli kirjoitti:Moniajosta sellainen kokemus, että koitin pitää IM+-sovellusta auki ja samalla surffailla. No heti, kun palasin selaimen puolelta takaisin IM+:aan, niin sepä olikin ollut surffailun ajan jossain unitilassa. Restoring tai jotain luki näytöllä ja sitten tsätti nousi linjoille. Eli olen todennäköisesti näkynyt offlinena tai awayna kontakteilleni. Jos olen johtopäätöksessäni oikeassa, niin tämä on huono juttu...
Viesti Kirjoittaja mr_bungle »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja Mäksä »
En oo tajunnut miks kukaan maksaa niin hävyttömiä hintoja tvkaistasta. Booxtv toimii loistavasti, ohjelma on ilmainen ja kk maksu on alta 6 euroa. Aivan loistavaa vastinetta rahoilleen. Tvkaistassa on toki ohjelmaopas jne pikkujuttuja, mut en ikimaailmas maksais tollasta ylihintaa.mr_bungle kirjoitti:Pieni varoitus storeen ilmestyneestä Tv-kaista -sovelluksesta. Ohjelma on paljon miellyttävämmän näköinen ja fiksumman tuntuinen kuin nettisivuversio, mutta tällä ohjelmalla ei voi streamata ohjelmaa lainkaan 3G:n kautta. Eli 3Gllä joudut ensin lataamaan ohjelman laitteeseen, jonka jälkeen voit vasta siirtyä katsomaan ohjelmaa. Eikä appi tue moniajoa, eli ohjelman on oltava päällä koko latauksen ajan.
Itselleni tämä ainakin tekee koko ohjelman tarpeettomaksi, tv-kaistaa kun käytän pelkästään paikassa jossa ei wifiverkkoja saatavilla. Safarin kautta kun tuo streamaus kuitenkin toimii. Vähän kummallista, että laitteella vartavasten viilattu ohjelma ei sitten toimi toisin kuin selainversio.
Edit: tämä johtuu siis Applen vaatimuksista, sieltä ei sallita suoratoistoa puhelinverkosta. Kummaksuttaa kyllä moinen.
Viesti Kirjoittaja Taatto »
Eikös BooxTV ole vain mobiilikäyttöön? TVkaista on minulla käytössä myös iMacissa. Mutta on noilla hintaeroa. Kaistan muisti on neljä viikkoa. Silti.Mäksä kirjoitti:En oo tajunnut miks kukaan maksaa niin hävyttömiä hintoja tvkaistasta. Booxtv toimii loistavasti, ohjelma on ilmainen ja kk maksu on alta 6 euroa. Aivan loistavaa vastinetta rahoilleen. Tvkaistassa on toki ohjelmaopas jne pikkujuttuja, mut en ikimaailmas maksais tollasta ylihintaa.
Kuukauden booxtv:ssäkin on, mutta tosiaan juu pelkästään mobiilissa kai. Itsellä kotona telkkari, joten ei siks pöytäkoneilla tarvetta kattella, ipadistä vain.Taatto kirjoitti:Eikös BooxTV ole vain mobiilikäyttöön? TVkaista on minulla käytössä myös iMacissa. Mutta on noilla hintaeroa. Kaistan muisti on neljä viikkoa. Silti.Mäksä kirjoitti:En oo tajunnut miks kukaan maksaa niin hävyttömiä hintoja tvkaistasta. Booxtv toimii loistavasti, ohjelma on ilmainen ja kk maksu on alta 6 euroa. Aivan loistavaa vastinetta rahoilleen. Tvkaistassa on toki ohjelmaopas jne pikkujuttuja, mut en ikimaailmas maksais tollasta ylihintaa.
Viesti Kirjoittaja Hepo »
siinä se pointti onkin. Meillä tvkaista on digiboksi, jota katotaan tv:n kautta, tai oikeastaan mitään ei tule katottua suorana. En koe mitään tarvetta booxtv:lle, eikä kyse ole siitä että se olisi huonompi. Palveluissa eri ideologia.Mäksä kirjoitti: Kuukauden booxtv:ssäkin on, mutta tosiaan juu pelkästään mobiilissa kai. Itsellä kotona telkkari, joten ei siks pöytäkoneilla tarvetta kattella, ipadistä vain.
Ja vaikkapa PS3:lla. Millainen kuvanlaatu tuossa booxissa on? Hämmästelin itse videotykillä, että Kaistan kuvanlaatu päihittää selkeästi digiboksin kuvan. Mutta onhan tuo hintava muuten, olisin tuota booxia testannut jos olisin tiennyt sellasesta.Taatto kirjoitti:Eikös BooxTV ole vain mobiilikäyttöön? TVkaista on minulla käytössä myös iMacissa. Mutta on noilla hintaeroa. Kaistan muisti on neljä viikkoa. Silti.Mäksä kirjoitti:En oo tajunnut miks kukaan maksaa niin hävyttömiä hintoja tvkaistasta. Booxtv toimii loistavasti, ohjelma on ilmainen ja kk maksu on alta 6 euroa. Aivan loistavaa vastinetta rahoilleen. Tvkaistassa on toki ohjelmaopas jne pikkujuttuja, mut en ikimaailmas maksais tollasta ylihintaa.
Viesti Kirjoittaja Le Corbusier »
Viesti Kirjoittaja ekjt »
Minkälaisella setupilla käytätte tvkaistaa telkkarin kautta? Millähän saa pahaan kuvanlaadun ja käyttöliittymän? PS3 tvkaistakoneena oli pettymys.Hepo kirjoitti: siinä se pointti onkin. Meillä tvkaista on digiboksi, jota katotaan tv:n kautta, tai oikeastaan mitään ei tule katottua suorana. En koe mitään tarvetta booxtv:lle, eikä kyse ole siitä että se olisi huonompi. Palveluissa eri ideologia.
Viesti Kirjoittaja jepsfrost »
Viesti Kirjoittaja karjalankarhu »
Viesti Kirjoittaja jippek »
Missä mielessä?ekjt kirjoitti:PS3 tvkaistakoneena oli pettymys.
Viesti Kirjoittaja hbprod »
Jos kirjautuu Facebookissa tvkaistan faniks, saa 2 viikkoo ilmasta koe aikaajippek kirjoitti:Harmi ettei tuosta tvkaistasta ole ilmaista koeaikaa, tekisi mieli testata sekin, mutta just nyt ei huvita maksaa tuosta sovelluksesta.
Viesti Kirjoittaja Isosceles »
Viesti Kirjoittaja jippek »
hahaa, tässä sen huomaa ettei ole kahteen viikkoon käynyt netissä muulla kuin iPadilla,hbprod kirjoitti:Jos kirjautuu Facebookissa tvkaistan faniks, saa 2 viikkoo ilmasta koe aikaajippek kirjoitti:Harmi ettei tuosta tvkaistasta ole ilmaista koeaikaa, tekisi mieli testata sekin, mutta just nyt ei huvita maksaa tuosta sovelluksesta.
Tvkaistalla on kaks eri laatua iPhonelle ja iPadille.
Viesti Kirjoittaja Isosceles »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”