No eihän toi nyt oo sama asia, vaikka toiminnot oliski lähes identtisetprojector kirjoitti:Mulla on ios 4 gm eli sama kuin tää nykynen.
iOS4 Jailbreak ja Unlock
-
Pupa
Re: iOS4 Jailbreak ja Unlock
Viesti Kirjoittaja Pupa »
-
Pis
Viesti Kirjoittaja Pis »
Eikö se muka ole tismalleen sama? Kai pienikin muutos näkyisi version numerossa.Pupa kirjoitti:No eihän toi nyt oo sama asia, vaikka toiminnot oliski lähes identtisetprojector kirjoitti:Mulla on ios 4 gm eli sama kuin tää nykynen.
-
Sauli77
Viesti Kirjoittaja Sauli77 »
Samoin riittää mulle mainiosti tuo multitasking ja taustakuva.Pis kirjoitti:Mä tyydyin käyttämään resn0wta multitaskingiin ja jätin cydian pois. Enpä tiennytkään etkä jb:n voi tehdä noinkin hellällä kädellä.
-
escalibur
Viesti Kirjoittaja escalibur »
iPhone 3GS
Summary: PwnageTool only works on previously jailbroken 3GS devices with the old bootrom.
* If you have a Jailbroken iPhone 3GS with the OLD BOOTROM and you DID NOT use Spirit to jailbreak then you can create the ipsw with PwnageTool 4.0 and restore with recovery mode.
* If you have an iPhone 3GS with the NEW BOOTROM this is NOT supported by PwnageTool 4.0
-
MagicApple
Viesti Kirjoittaja MagicApple »
MacbookPro 2.4 GHz Intel Core i7
Magic mouse
Assembled in china, designed in California
-
antti-
Viesti Kirjoittaja antti- »
escalibur kirjoitti:New blog post and PwnageTool 4.0 release! http://bit.ly/9WT2EB
# If you have an iPhone 3GS with the NEW BOOTROM this is NOT supported by PwnageTool 4.0
Aargh, onko mitään untethered jailbreikkia uudemmalle bootromille?
-
Gerry
Viesti Kirjoittaja Gerry »
-
Maj Karma
Viesti Kirjoittaja Maj Karma »
Jaaha eikä toimi sit uudella bootroomilla....escalibur kirjoitti:New blog post and PwnageTool 4.0 release! http://bit.ly/9WT2EB
iPhone 3GS
Summary: PwnageTool only works on previously jailbroken 3GS devices with the old bootrom.
* If you have a Jailbroken iPhone 3GS with the OLD BOOTROM and you DID NOT use Spirit to jailbreak then you can create the ipsw with PwnageTool 4.0 and restore with recovery mode.
* If you have an iPhone 3GS with the NEW BOOTROM this is NOT supported by PwnageTool 4.0
Tunnistaako uuden bootroomin siitä, että aina täytyy jailbreakata kun luurin käynnistää?
-
InsaneFinn
Viesti Kirjoittaja InsaneFinn »
-
impulssi
-
mun_kero
Viesti Kirjoittaja mun_kero »
Olipa turha uutinen, sillä suurin osa on kuitenkin meitä jotka kusi restoren ja päivitti 3.1.3:n kanssa tuon basebandin ja toisena kaikki jotka osti iPhonen, missä oli valmiina kyseiset firmikset.
-
Jatama
Viesti Kirjoittaja Jatama »
Ei kaikkimun_kero kirjoitti:uuden bootromin tunnistaa sieltä asetuksista ja tiedot kohdasta ja sieltä muistaakseni modem firmware, joka pitäisi olla 5.11.07, jos tämän haluaa toimivan.
Olipa turha uutinen, sillä suurin osa on kuitenkin meitä jotka kusi restoren ja päivitti 3.1.3:n kanssa tuon basebandin ja toisena kaikki jotka osti iPhonen, missä oli valmiina kyseiset firmikset.
Ainoa ongelma, että ei ole tuota Maciä missään. Joutuu siis venaamaan vielä, että saa toosalla tehtyä tuon.
-
BootedEagle
Viesti Kirjoittaja BootedEagle »
Ei toi ole bootrom. Uuden bootromin tunnistaa siitä, että 24kpwn-tyyppiset jailbreakit eivät siinä toimi.mun_kero kirjoitti:uuden bootromin tunnistaa sieltä asetuksista ja tiedot kohdasta ja sieltä muistaakseni modem firmware, joka pitäisi olla 5.11.07, jos tämän haluaa toimivan.
-
juu-zo
Viesti Kirjoittaja juu-zo »
-
BootedEagle
Viesti Kirjoittaja BootedEagle »
http://iclarified.com/entry/index.php?enid=750juu-zo kirjoitti:Jos joku lähettää mulle 3GS:n restore ipsw:n niin voin tällä macilla vääntää teille jailbreakatun ipsw:n jakoon.
-
juu-zo
Selvä homma. Hetki menee kun tuon saan jakoon. Mutta tämän päivän puolella vielä lupaan.BootedEagle kirjoitti:http://iclarified.com/entry/index.php?enid=750juu-zo kirjoitti:Jos joku lähettää mulle 3GS:n restore ipsw:n niin voin tällä macilla vääntää teille jailbreakatun ipsw:n jakoon.
-
impulssi
Viesti Kirjoittaja impulssi »
Eli tän pitäis toimia noissa uusimmissa bootromeissa ja sun muissa?juu-zo kirjoitti:Jos joku lähettää mulle 3GS:n restore ipsw:n niin voin tällä macilla vääntää teille jailbreakatun ipsw:n jakoon.
-
escalibur
Viesti Kirjoittaja escalibur »
-
juu-zo
Ei vaan niinkuin dev teamin blogissa niin sinulla pitää olla aikaisemmin jailbreakattu 3GS vanhalla bootromilla. Ei toimi uudella bootromilla.impulssi kirjoitti:Eli tän pitäis toimia noissa uusimmissa bootromeissa ja sun muissa?juu-zo kirjoitti:Jos joku lähettää mulle 3GS:n restore ipsw:n niin voin tällä macilla vääntää teille jailbreakatun ipsw:n jakoon.
ps. hurjan kokoinen tuo 3GS restore ipsw. 378 megaa. Menee siis hetki kun tuon latailen ja uploadaan sen jälkeen ladattaviin nettiin.
-
mun_kero
Viesti Kirjoittaja mun_kero »
ohops! Sori, meni senat sakasin!BootedEagle kirjoitti:Ei toi ole bootrom. Uuden bootromin tunnistaa siitä, että 24kpwn-tyyppiset jailbreakit eivät siinä toimi.mun_kero kirjoitti:uuden bootromin tunnistaa sieltä asetuksista ja tiedot kohdasta ja sieltä muistaakseni modem firmware, joka pitäisi olla 5.11.07, jos tämän haluaa toimivan.
-
Uustolli
Viesti Kirjoittaja Uustolli »
-
juu-zo
itunes 9.2 pitää olla kyllä mutta älä asenna iOS 4.0:aa itunesin kautta vaan ensinnä pwnagetoolilla tehdään custom restore ipsw joka sitten asennetaan sinne luuriin.Uustolli kirjoitti:Pitääks mun nyt sit asentaa iTunes 9.2 ios4.0 iphoneen ja käynnistää toi pwnagetool? käsittääkseni luurissani on toi vanhempi bootrom kun ei tarvitse jailbreakata aina uusiks jos käynnistän puhelimen, ja joskus lokakuus jailbreakkasin sen blacksnowlla.
-
Uustolli
Viesti Kirjoittaja Uustolli »
Onko tästä toimenpiteestä jossain ohjeita? vai osaisiko joku ystävällinen auttaa minuajuu-zo kirjoitti:itunes 9.2 pitää olla kyllä mutta älä asenna iOS 4.0:aa itunesin kautta vaan ensinnä pwnagetoolilla tehdään custom restore ipsw joka sitten asennetaan sinne luuriin.Uustolli kirjoitti:Pitääks mun nyt sit asentaa iTunes 9.2 ios4.0 iphoneen ja käynnistää toi pwnagetool? käsittääkseni luurissani on toi vanhempi bootrom kun ei tarvitse jailbreakata aina uusiks jos käynnistän puhelimen, ja joskus lokakuus jailbreakkasin sen blacksnowlla.
-
olavii
Viesti Kirjoittaja olavii »
-
stempa
Viesti Kirjoittaja stempa »
Jääkö softa aina auki kun sen normaalisti sulkee? Mikä on helpoin tapa sulkea sovellus ilman että se jää pyörimään taustalle?
Onko sammuttamiseen muuta vaihtoehtoa kun alapalkista pitää sormea päällä ja sulkea sen jälkeen kulmasta?
Kiitos
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka