Summary: PwnageTool only works on previously jailbroken 3GS devices with the old bootrom.
* If you have a Jailbroken iPhone 3GS with the OLD BOOTROM and you DID NOT use Spirit to jailbreak then you can create the ipsw with PwnageTool 4.0 and restore with recovery mode.
* If you have an iPhone 3GS with the NEW BOOTROM this is NOT supported by PwnageTool 4.0
Viimeksi muokannut escalibur, 22.6.2010 klo 21.59. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
4790K @ 4,7GHz | MAXIMUS VII RANGER | GTX 980 Ti AMP! | 16GB DDR3 2400MHz | EVO 850 1 TB | U3415W | HUD-mx1 & HD 650 | SH-S203B | 450D | Leadex 1000W | H110 | Castor | Win 10 Pro x64 | Apple Keyboard | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad Air 16GB WiFi
escalibur kirjoitti:New blog post and PwnageTool 4.0 release! http://bit.ly/9WT2EB
iPhone 3GS
Summary: PwnageTool only works on previously jailbroken 3GS devices with the old bootrom.
* If you have a Jailbroken iPhone 3GS with the OLD BOOTROM and you DID NOT use Spirit to jailbreak then you can create the ipsw with PwnageTool 4.0 and restore with recovery mode.
* If you have an iPhone 3GS with the NEW BOOTROM this is NOT supported by PwnageTool 4.0
Jaaha eikä toimi sit uudella bootroomilla....
Tunnistaako uuden bootroomin siitä, että aina täytyy jailbreakata kun luurin käynnistää?
Viimeksi muokannut Maj Karma, 22.6.2010 klo 22.08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt kun joku vielä vääntäisi custom firmwaren jakoon, kun itseltä ei löydy macia. iPhonesta kyllä löytyy vanha bootrom versio ja onhan itse luurikin vielä firmware 3.0.1 versiossa.
uuden bootromin tunnistaa sieltä asetuksista ja tiedot kohdasta ja sieltä muistaakseni modem firmware, joka pitäisi olla 5.11.07, jos tämän haluaa toimivan.
Olipa turha uutinen, sillä suurin osa on kuitenkin meitä jotka kusi restoren ja päivitti 3.1.3:n kanssa tuon basebandin ja toisena kaikki jotka osti iPhonen, missä oli valmiina kyseiset firmikset.
mun_kero kirjoitti:uuden bootromin tunnistaa sieltä asetuksista ja tiedot kohdasta ja sieltä muistaakseni modem firmware, joka pitäisi olla 5.11.07, jos tämän haluaa toimivan.
Olipa turha uutinen, sillä suurin osa on kuitenkin meitä jotka kusi restoren ja päivitti 3.1.3:n kanssa tuon basebandin ja toisena kaikki jotka osti iPhonen, missä oli valmiina kyseiset firmikset.
Ei kaikki . Täällä edelleen sisässä 3.1.2 blackra1nilla ja 5.11.07
Ainoa ongelma, että ei ole tuota Maciä missään. Joutuu siis venaamaan vielä, että saa toosalla tehtyä tuon.
mun_kero kirjoitti:uuden bootromin tunnistaa sieltä asetuksista ja tiedot kohdasta ja sieltä muistaakseni modem firmware, joka pitäisi olla 5.11.07, jos tämän haluaa toimivan.
Ei toi ole bootrom. Uuden bootromin tunnistaa siitä, että 24kpwn-tyyppiset jailbreakit eivät siinä toimi.
Ei toi ole bootrom. Uuden bootromin tunnistaa siitä, että 24kpwn-tyyppiset jailbreakit eivät siinä toimi.
Pitääks mun nyt sit asentaa iTunes 9.2 ios4.0 iphoneen ja käynnistää toi pwnagetool? käsittääkseni luurissani on toi vanhempi bootrom kun ei tarvitse jailbreakata aina uusiks jos käynnistän puhelimen, ja joskus lokakuus jailbreakkasin sen blacksnowlla.
Uustolli kirjoitti:Pitääks mun nyt sit asentaa iTunes 9.2 ios4.0 iphoneen ja käynnistää toi pwnagetool? käsittääkseni luurissani on toi vanhempi bootrom kun ei tarvitse jailbreakata aina uusiks jos käynnistän puhelimen, ja joskus lokakuus jailbreakkasin sen blacksnowlla.
itunes 9.2 pitää olla kyllä mutta älä asenna iOS 4.0:aa itunesin kautta vaan ensinnä pwnagetoolilla tehdään custom restore ipsw joka sitten asennetaan sinne luuriin.
Uustolli kirjoitti:Pitääks mun nyt sit asentaa iTunes 9.2 ios4.0 iphoneen ja käynnistää toi pwnagetool? käsittääkseni luurissani on toi vanhempi bootrom kun ei tarvitse jailbreakata aina uusiks jos käynnistän puhelimen, ja joskus lokakuus jailbreakkasin sen blacksnowlla.
itunes 9.2 pitää olla kyllä mutta älä asenna iOS 4.0:aa itunesin kautta vaan ensinnä pwnagetoolilla tehdään custom restore ipsw joka sitten asennetaan sinne luuriin.
Onko tästä toimenpiteestä jossain ohjeita? vai osaisiko joku ystävällinen auttaa minua ?
Terve.. Asensin 3G:lle ja tein myös jailbreakin. Hyvin pelittää mutta olisi tohon moniajoon liittyen pieni kysymys:
Jääkö softa aina auki kun sen normaalisti sulkee? Mikä on helpoin tapa sulkea sovellus ilman että se jää pyörimään taustalle?
Onko sammuttamiseen muuta vaihtoehtoa kun alapalkista pitää sormea päällä ja sulkea sen jälkeen kulmasta?