jca kirjoitti:
Joo no siinä MS:n vastaavassa ratkaisussa eli Surface Bookissa sen irrotettavan "tabletin" akku kestää 2h. Ei tuollaisella tabletilla tee mitään... Itse en haluaisi sotkea tietokoneen näyttöä sormenjälkiin, ennen pidettiin hieman vajaana niitä jotka löivät tahmaisen sormensa monitoriin.
Sitä en vaan ymmärrä teissä MS:n tuotteiden perään kuolaajissa, että miksette hyppää sinne MS:n leiriin, kun siellä on valmiina jo ne tuotteet mistä haaveilette?
Meinaatko että sen uuden käyttiksen myötä tulisi päivitys käyttöehtoihin joka velvottaisi kerran päivässä tökkäisemään näyttöä ? Sehän siinä nimenomaan on ideana, että hybridillä saa itse valita lääppiikö (tai vaikka nuolee) näyttöä vai käyttääkö trackpadia, jotkut harvat osaavat jopa hyödyntää molempien ominaisuuksien käyttöä.
Siitä olen samaa mieltä, että maanalaisen paikan ärsyttäviä ihmiset jotka yrittävät sormella tökätä läppärin/pöytäkoneen näyttöä osoittaakseen kohdan, tai pahimmassa tapauksessa kynällä. Ja sitten ollaan niin hämmentyneitä kun kohteliaasti pyytää tunkemaan sen sormen/kynän hanuriinsa.
Ja MS:n tuotteista puuttuu OSX. Nyt ei tarvitse sitten enää sitäkään miettiä.
Voi hyvin olla, että Apple kehittää omaa hybridiään kaikessa hiljaisuudessa "täysin valmiiksi" toisin kuin muut, jotka julkaisevat vielä keskeneräisiä välimalleja (mutta oikeaan suuntaan meneviä). Maksimaalisen "wouuuu" -arvon kerääminen sopii Applen tyyliin paremmin.
Harvoin muuten näkee topiccia joka on näin täynnä silmäniskuhymiöitä muka nokkelien oivalluksien perässä