Mukavahan se on seurata näitä molempia foorumeita, lisäksi lueskelen paljon myös
dpreviewin kamera-foorumeita. Tässä kun skannailen kirjankuvia, niin yhden 6 kuvan
setin skannaus kestää n. 50 minuuttia, jääpi reilusti aikaa vaikka useammankin foorumin
selailuun..
L. Sippu
Miehen ei kannata katua muuta kuin voitettuja kiusauksia!
Viihteellisempää.
Kts. alaryhmä "Hoopoilua, mehun kanssa tai ilman"
Tosin nyt siellä jonkinasteinen suruaika vakiopostaaja Kodekonin irrottauduttua porukasta.
Osin myös visuaalisempaa.
TJEU esim. Valokuvanäyttely (Ammattilaiset ja amatöörit -> Grafiikka ja valokuvaus -> Valokuvanäyttely), jonne myöskin lsippu on postaillut erittäin komeita otoksia.
Sivusto toimii nopeammin.
– I'm just a stylus for hire, a Mac-inist for rent...
En ole pahemmin mehua seuraillut. Kerran olen käynyt vilkaisemassa, mutta kun vaikutti kovin tylsältä verrattuna Homppuun. Tänne on jo päässyt vakiintumaan, oli foorumisofta sitten kuinka hyvä tai huono tahansa. Ihmiset, jotka täällä pyörivät, tekevät tästä foorumin.
Ei tuo mielestäni ole mitään foorumisotaa, kun kaikki ollaan saman asian puolesta liikkeellä..
Luenhan mä Tex Willeriä ja Sontasiioniakin vuorotellen, sulassa sovussa? Ja ne vasta kertookin eri tarinoita!! Texistä löytyy ihmissuhteet ja politiikka, sontasiionista uutiset ja sää??
L. Sippu
Miehen ei kannata katua muuta kuin voitettuja kiusauksia!
Turha mitään sotaa on nostaa. Ainakin minä seuraan niin HO:ta, Omenamehua kuin myöskin AppleGardenia. Kaikenlainen ( Appleen liittyvä ) tieto kiinnostaa. PS. Luen myöskin Willeriä.
Mikko kirjoitti:
Kodekon ilmoitti, että oli vain aika siirtyä eteenpäin.. ei mitään sen dramaattisempaa.
Ja poisti koko käyttäjätunnuksensa Omppumehusta! Kyllä tuossa jotain dramaattista on, ei noin muuten tehdä. Löytyiskö linkkiä aiheeseen, kun en oikein löytänyt...?
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
Repe Ruutikallo kirjoitti:Ja poisti koko käyttäjätunnuksensa Omppumehusta! Kyllä tuossa jotain dramaattista on, ei noin muuten tehdä. Löytyiskö linkkiä aiheeseen, kun en oikein löytänyt...?
Ahaa, Kode olikin plikka ("drama queenin elkeitä")! No se vähän selittää totaalikieltäytymistä.
Tuosta Kodekonin lyhyestä mutta kiihkeästä Omppumehusuhteesta tulee jotenkin mieleen omat kokemukset elävästä elämästä vuosien takaa... "Olet ihanin koskaan tapaamani mies... ja vielä hyvän näköinenkin...[H] mutta näiden hienojen kuukausien jälkeen olen todennut että sinäkään et kuitenkaan ole minulle Se Oikea, joten... ulko-ovi on entisessä paikassa..."'[:'(]'
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012