Kävin perjantaina hakemassa itselleni iPod Minin (hopeinen 6GB) ja iWorkin. Samalla tsekkasin Tampereen uuden liikkeen ja hieno se oli. Avasin iWork -paketin kotona, mutta sisällä ei ollutkaan asennut levyä ollenkaan, kaikki muut jutut oli mukana. No, tänään kävin hakemassa uuden paketin tilalle ilman sen kummempia kyselyjä ja vanha paketti lähti takaisin Applelle.
Onneksi iPodissa ei ollut vikaa.
Hyvää palvelua Varimportissa
Perusasioita jokaiselle Applen tuotteiden käyttäjälle, muun muassa iCloud ja muut pilvipalvelut
11 viestiä
• Sivu 1/1
-
- Viestit: 548
- Liittynyt: 31.3.2004 klo 16.41
- Paikkakunta: Tampere
-
- Viestit: 2142
- Liittynyt: 14.9.2004 klo 14.32
Re: Hyvää palvelua Varimportissa
Viesti Kirjoittaja BugsBunny »
Paketti onkin aika turha ilman asennuslevyä. Totta kai tän kuuluukin toimia ilman mutinoita.
-
- Viestit: 306
- Liittynyt: 30.6.2004 klo 14.43
Re: Hyvää palvelua Varimportissa
Viesti Kirjoittaja noodle »
Paketista tuli mieleen, että se Minin paketti oli kyllä niiiiiiin tyylikäs, että hyvä kun raaskin avata sitä.. ![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
- Viestit: 113
- Liittynyt: 23.8.2004 klo 10.20
Re: Hyvää palvelua Varimportissa
Viesti Kirjoittaja traktori »
Omat kokemukset Turusta:
Palvelu tosiaan on hyvin asiallista, ja jopa rentoa. Koneita saa hypistellä mielensä mukaan, ja jos haluaa näin tehdä ilman myyjän sepustuksia, niin sekin onnistuu. Tavaraa on ollut hyvin myymälässä, ja asennuksetkin ovat toimineet hyvin. Näytettiin omassa iBookissa ihan kädestä pitäen mitä ruuveja saa avata, ja mihin ei enää kannata mennä... Eli palvelusta ja myymälästä iso plus.
Mutta sitten kun jotain on ostanut, ja aikoo maksaa VISAlla tms luottokortilla (josta liike joutuu maksamaan osansa) niin johan alkaakin tökkiä. Ymmärrän että katteet ovat pienet, ja vähästäkin on turhauttavaa maksaa luottokunnalle vielä osa. Mutta mitäs sitten pitävät VISA-valmiutta, jos jokaiselle asiakkaalle ensin vitsin muodossa (annas se toinen kortti, sillä on paljon mukavampi maksaa), ja pienen jankkauksen jälkeen ihan tosissaan aletaan selittämään kuinka pienet katteet ovat jne. Olen itse kokenut, ja pariin otteeseen kuullut vierestä, kun joku toinen asiakas on maksanut. Tulee helposti aika kiusaantunut olo, eikä viimeiseksi tunteeksi jääkään enää hyvä mieli kun poistuu liikkeestä. En ole missään muussa (pienemmässäkään) kaupassa nähnyt mitään vastaavaa!
Palvelu tosiaan on hyvin asiallista, ja jopa rentoa. Koneita saa hypistellä mielensä mukaan, ja jos haluaa näin tehdä ilman myyjän sepustuksia, niin sekin onnistuu. Tavaraa on ollut hyvin myymälässä, ja asennuksetkin ovat toimineet hyvin. Näytettiin omassa iBookissa ihan kädestä pitäen mitä ruuveja saa avata, ja mihin ei enää kannata mennä... Eli palvelusta ja myymälästä iso plus.
Mutta sitten kun jotain on ostanut, ja aikoo maksaa VISAlla tms luottokortilla (josta liike joutuu maksamaan osansa) niin johan alkaakin tökkiä. Ymmärrän että katteet ovat pienet, ja vähästäkin on turhauttavaa maksaa luottokunnalle vielä osa. Mutta mitäs sitten pitävät VISA-valmiutta, jos jokaiselle asiakkaalle ensin vitsin muodossa (annas se toinen kortti, sillä on paljon mukavampi maksaa), ja pienen jankkauksen jälkeen ihan tosissaan aletaan selittämään kuinka pienet katteet ovat jne. Olen itse kokenut, ja pariin otteeseen kuullut vierestä, kun joku toinen asiakas on maksanut. Tulee helposti aika kiusaantunut olo, eikä viimeiseksi tunteeksi jääkään enää hyvä mieli kun poistuu liikkeestä. En ole missään muussa (pienemmässäkään) kaupassa nähnyt mitään vastaavaa!
-
- Vuoden Homppulainen 2009
- Viestit: 20319
- Liittynyt: 21.2.2004 klo 22.31
Re: Hyvää palvelua Varimportissa
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Jos Visa-maksumahdollisuus on niin se on. Tosiaan mautonta alkaa maksutilanteessa venkoilla siitä. Viisainta olisi liikkeen luopua koko tarrasta, jos luottokorttimaksua ei haluta hyväksyä. Vai onko tässä ongelmana se, että Apple Center -status edellyttää periaatteellista luottokorttimaksun mahdollisuutta ja jos Visa-maksutapa poistetaan, poistetaan myös Applen Center-kyltit ja tuki? Muutenhan kuvio on vaikeasti tajuttavissa.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
- Viestit: 254
- Liittynyt: 18.6.2004 klo 18.20
Re: Hyvää palvelua Varimportissa
Viesti Kirjoittaja Redwoodox »
hesan varimportissa ne on aina nyybie porukkaa luottokorttimaksun kaa, kyllä se tectori on parempiRepe Ruutikallo kirjoitti:Jos Visa-maksumahdollisuus on niin se on. Tosiaan mautonta alkaa maksutilanteessa venkoilla siitä. Viisainta olisi liikkeen luopua koko tarrasta, jos luottokorttimaksua ei haluta hyväksyä. Vai onko tässä ongelmana se, että Apple Center -status edellyttää periaatteellista luottokorttimaksun mahdollisuutta ja jos Visa-maksutapa poistetaan, poistetaan myös Applen Center-kyltit ja tuki? Muutenhan kuvio on vaikeasti tajuttavissa.

-
- Viestit: 2
- Liittynyt: 15.5.2005 klo 23.39
Re: Hyvää palvelua Varimportissa
Viesti Kirjoittaja kurdt »
No on se paholainen jos ei Visalla voi maksaa ilman urputusta. Liekkö Tampereella samanlaista.. Palvelu on kyllä hyvää ollut, mutta viimeksi hieman syletti kun nettisivuilla aukioloajoiksi kerrottiin 8:30-18 ja ovelle päästyäni tuo oli yrityspuolen aika ja kuluttajille se oli 10-18.. Syletti sen verta paljon, että vein rahani sitten muualle.
-
- Viestit: 1382
- Liittynyt: 26.9.2004 klo 17.49
- Paikkakunta: tre
Re: Hyvää palvelua Varimportissa
Viesti Kirjoittaja MarQ »
valitettavasti mulla on tampereen liikkeen kanssa aika ristiriitasta kokemusta. ajoittain äärettömän ystävällistä ja mukavaa palvelua, mutta toisinaan jopa tylyä, asiantuntematonta ja asiakasta syyllistävää. tosin riippunee myös henkilö(i)tä kenen kanssa olen asioinut.
uudessa liikkeessä en oo vielä käyny. ei uskalla ku ei oo rahaa ostaa mitn...
uudessa liikkeessä en oo vielä käyny. ei uskalla ku ei oo rahaa ostaa mitn...
smack my pizza!
-
- Viestit: 165
- Liittynyt: 1.2.2005 klo 19.41
Re: Hyvää palvelua Varimportissa
Viesti Kirjoittaja Apple Cider »
Ristiriitaista tosiaan. Puhelimen päässä oli kauhea peikko, mutta perillä sangen ystävällisiä neitosia.
-
- Viestit: 254
- Liittynyt: 18.6.2004 klo 18.20
-
- Viestit: 12
- Liittynyt: 16.1.2005 klo 23.51
Re: Hyvää palvelua Varimportissa
Viesti Kirjoittaja Enska »
Minulla on pelkästään myönteistä sanottavaa Tampereen Varimportista. Palvelu on ollut ystävällistä ja apua olen aina tarvitessani saanut.
11 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka
- ↳ Myydään Mac
- ↳ Myydään iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Myydään muut Applen tuotteet
- ↳ Myydään muuta tietotekniikkaa
- ↳ Ostetaan Mac
- ↳ Ostetaan iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Ostetaan muut Applen tuotteet
- ↳ Ostetaan muuta tietotekniikkaa
- ↳ Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan
- ↳ Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit